Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knal je constant op 5 reps?
Zal weinig uithalen.
Ga minstens op 8 zitten, en varrieer met 10-12 reps..
Of heb je een reden voor 5 reppers?
Nou moet je natuurlijk die 6x50 incline press ook filmen he. Anders geloven we het niet.

Ga dit log de grote klaagmuur noemen. MarcJ zal niets doen met de adviezen. En nu wilt hij niet eens meer trainingen posten. Is alsof je tegen een muur praat!
MarcJ wat is, naast het rellen, voor jou nog de reden om hier op dbb rond te hangen?

45 degree leg press
10x100
6x150
6x200 ( full stack)
6x250
2x8x300

Goed om te zien dat je weer een training post en lekker gewerkt
Hoe gaat het met je voeding momenteel?
Edit ; begrijp overigens niet hoe je traint? Je gaf eerder aan UB/LB te volgen maar dit is iets anders? Wat voor schema volg je nou precies of doe je het op gevoel......
Hij doet z'n armen bij LB om ze nog eens apart aan te pakken( denk ik), heb ik ook weleens geprobeerd maar vaak gaat het toch bij je UB trainingen weer in de weg zitten.
Quotje van Wendlerzit nu bijna op alles op 8... de reden waarom ik voor military 5 doe is omdat ik er sterker op wil worden. sterker betekent bij mij ook altijd meer massa, dat is hoe mijn lichaam werkt. zo heb ik ook me rug en benen gekregen.
Dus ook van de hogere reps wordt je sterk.Most people live and die by their 1-rep max. To me, this is foolish and shortsighted. If your squat goes from 225x6 to 225x9, you’ve gotten stronger. If you keep setting and breaking rep records, you’ll get stronger.

Dat lijkt mij ook inderdaad niet verstandig ik las dat hij ook al last had van zijn biceps. Twee keer per week op een goede intensiteit je armen trainen is voldoende. Ik doe zelfs maar 1 max2 echte armen oefening per UB training.
Zo krijgen ze nooit rust op deze manier want je traint ze dan ook al bij UB bij de standaard compounds oef.
ik doe geen UB/LB
ik doe rug/ borst/ vk schouder & benen/ armen/ zijkant schouder... schema custom made for me..... by me
Waarom schrijf je dan een paar pagina`s terug dat je UB/LB doet?
Als jij denkt dat het werkt en ervan overtuigd bent ---> go for it.

ub/lb? dan kan je weliswaar niet echt tot failure trainen maar wel op een goede manier 2x per week alles goed trainen.
dat is wat ik nu ongeveer doe
ik zal gewoon me zwakke punten beter moeten aanpakken gast... ik heb armen en schouders altijd verwaarloosd, het verbaast me niks dat ze achter open, wat ik wel nooit dacht was dat armen en vooral schouders een fysiek zo kunnen breken/maken![]()