Fitness Seller

My Second Coming

ga nou maar cutten. Als je cut kun je ook vvm winnen hoor. Waarschijnlijk als je dadelijk 10 a 12% staat groei je 10x harder dan nu.

Nou moet je natuurlijk die 6x50 incline press ook filmen he. Anders geloven we het niet.

Knal je constant op 5 reps?
Zal weinig uithalen.

Ga minstens op 8 zitten, en varrieer met 10-12 reps..

Of heb je een reden voor 5 reppers?

• Topic Starter Topic Starter
Knal je constant op 5 reps?
Zal weinig uithalen.

Ga minstens op 8 zitten, en varrieer met 10-12 reps..

Of heb je een reden voor 5 reppers?

zit nu bijna op alles op 8... de reden waarom ik voor military 5 doe is omdat ik er sterker op wil worden. sterker betekent bij mij ook altijd meer massa, dat is hoe mijn lichaam werkt. zo heb ik ook me rug en benen gekregen.

maar de rest zoals armen, borst schouders en ook veelal rug train ik op 6-8 reps, de massa reps zeg maar. boven de 8 kom ik zelden tenzij ik rustig aan wil doen

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Nou moet je natuurlijk die 6x50 incline press ook filmen he. Anders geloven we het niet.

ik heb van iemand nog een 10x44 shoulder press tegoed.. voordat ik die te zien krijg film ik jack shit :p

Ga dit log de grote klaagmuur noemen. MarcJ zal niets doen met de adviezen. En nu wilt hij niet eens meer trainingen posten. Is alsof je tegen een muur praat!

MarcJ wat is, naast het rellen, voor jou nog de reden om hier op dbb rond te hangen?

MarcJ = SniperX

Ga dit log de grote klaagmuur noemen. MarcJ zal niets doen met de adviezen. En nu wilt hij niet eens meer trainingen posten. Is alsof je tegen een muur praat!

MarcJ wat is, naast het rellen, voor jou nog de reden om hier op dbb rond te hangen?

zeg jij het me :o:o

45 degree leg press
10x100
6x150
6x200 ( full stack)
6x250
2x8x300

Incline triceps extension
20xstang
8x+20
6x+30
6x+40
6x+45

Narrow stance fullsquat smith
4x5x150

EZ barbell curl wide grip
(last van me rechterbiceps)
8x+20
10x+30
2x8+30

Side raises
8x12
2x8x14
8x12

Goed om te zien dat je weer een training post en lekker gewerkt:thumbs:

Hoe gaat het met je voeding momenteel?

Edit ; begrijp overigens niet hoe je traint? Je gaf eerder aan UB/LB te volgen maar dit is iets anders? Wat voor schema volg je nou precies of doe je het op gevoel......

Goed om te zien dat je weer een training post en lekker gewerkt:thumbs:

Hoe gaat het met je voeding momenteel?

Edit ; begrijp overigens niet hoe je traint? Je gaf eerder aan UB/LB te volgen maar dit is iets anders? Wat voor schema volg je nou precies of doe je het op gevoel......

Hij doet z'n armen bij LB om ze nog eens apart aan te pakken( denk ik), heb ik ook weleens geprobeerd maar vaak gaat het toch bij je UB trainingen weer in de weg zitten.

Hij doet z'n armen bij LB om ze nog eens apart aan te pakken( denk ik), heb ik ook weleens geprobeerd maar vaak gaat het toch bij je UB trainingen weer in de weg zitten.

Dat lijkt mij ook inderdaad niet verstandig ik las dat hij ook al last had van zijn biceps. Twee keer per week op een goede intensiteit je armen trainen is voldoende. Ik doe zelfs maar 1 max2 echte armen oefening per UB training.

Zo krijgen ze nooit rust op deze manier want je traint ze dan ook al bij UB bij de standaard compounds oef.

zit nu bijna op alles op 8... de reden waarom ik voor military 5 doe is omdat ik er sterker op wil worden. sterker betekent bij mij ook altijd meer massa, dat is hoe mijn lichaam werkt. zo heb ik ook me rug en benen gekregen.
Quotje van Wendler
Most people live and die by their 1-rep max. To me, this is foolish and shortsighted. If your squat goes from 225x6 to 225x9, you’ve gotten stronger. If you keep setting and breaking rep records, you’ll get stronger.
Dus ook van de hogere reps wordt je sterk. ;)

Incline Dumbbell press
10x20
10x30
10x42
8x42
7x42 ( en vanaf hier massieve steken in mij rechter onderarm)

Machine Row

8x57.5
8x72,5
8x87,5
8x87,5

Seated cable flyes
10x20
10x20
8x18
7x18 ( weer veel steken)

Front lat pulldown
5x10x70

Seated Shoulder press
8x60
8x70
6x70
8x60

zeer lichte training vandaag.... soms moet het maar

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Dat lijkt mij ook inderdaad niet verstandig ik las dat hij ook al last had van zijn biceps. Twee keer per week op een goede intensiteit je armen trainen is voldoende. Ik doe zelfs maar 1 max2 echte armen oefening per UB training.

Zo krijgen ze nooit rust op deze manier want je traint ze dan ook al bij UB bij de standaard compounds oef.

ik doe geen UB/LB

ik doe rug/ borst/ vk schouder & benen/ armen/ zijkant schouder... schema custom made for me..... by me

ik doe geen UB/LB

ik doe rug/ borst/ vk schouder & benen/ armen/ zijkant schouder... schema custom made for me..... by me

Waarom schrijf je dan een paar pagina`s terug dat je UB/LB doet?
Als jij denkt dat het werkt en ervan overtuigd bent ---> go for it.

Waarom schrijf je dan een paar pagina`s terug dat je UB/LB doet?
Als jij denkt dat het werkt en ervan overtuigd bent ---> go for it.

waar heb ik dat gezegd dan?? het is een variant ja, ik doe hem al 1+ jaar en hij legt mij gee windeieren joh... gaat zeker lekker :D

ub/lb? dan kan je weliswaar niet echt tot failure trainen maar wel op een goede manier 2x per week alles goed trainen.

dat is wat ik nu ongeveer doe :p:p
ik zal gewoon me zwakke punten beter moeten aanpakken gast... ik heb armen en schouders altijd verwaarloosd, het verbaast me niks dat ze achter open, wat ik wel nooit dacht was dat armen en vooral schouders een fysiek zo kunnen breken/maken :o

Dat was de post zo kan je alles een draai geven. Maar het lijkt er niet eens op is behoorlijk verwarrend voor iemand die je log leest....

goed weekend

Incline Bench press
20xstang
8x60
6x80
8x100
2x120 ( laatste spot)
7x100
6x100

V- bar row
8x50
6x100
6x125
3x150
5x125
5x125

Seated Cable Flyes
8x20
8x24
6x22
8x20

Lat Pulldown, reverse grip

een hele hoop, tot aan fullstak wat zo rond de 115 kilo is , steeds setjes van 5-6 reps

Seated Shoulder press
8x70
4x80 ( kwam steed tegen de houders aan waardoor ik momentum verloor)
7x70

Smith shoulder press

3x80 :eek:
5x70 ( was op hier, massive pomp door de crack)

morgen weer benen, armen, zijkant schouders

Mooie training Marc.

Netjes gewerkt MarcJ.

Voeding in orde momenteel?

Terug
Naar boven