MuscleMeat

My Second Coming

nu niet hé :)

• Topic Starter Topic Starter
Wat een beest is het ook.

verschil tussen 89kg -111 kg zelfde vet percentage, dit is 2 jaar werk dus, zoooooooooooooonder kuren, begeleiding of sonja bakker kookboekjes :p
33nkjma.jpg

2hf6r7m.jpg
Minder dan jaar en half werk met schouderblad problemen en blessure.
2v93pc3.jpg

33uvakz.jpg

:lol:

Snoob hou je ass haar een beetje in bedwang, het kruipt omhoog. ;)

Wel dikke massa gepakt, rug is meer in balans.

Snoob hou je ass haar een beetje in bedwang, het kruipt omhoog. ;)

Wel dikke massa gepakt, rug is meer in balans.

Ik kan men rug nog maar net goed trainen, is nog niet 100%. Kan me nu eindelijk optrekken enzo zonder pijn in men nek / schouders dus tis tijd om dikke massa te pakken :)

Ik kan men rug nog maar net goed trainen, is nog niet 100%. Kan me nu eindelijk optrekken enzo zonder pijn in men nek / schouders dus tis tijd om dikke massa te pakken :)

eh gast, sorry dat ik het moet zeggen maar welke progressie ?????????

maar goed, nu snap ik eindelijk hoe je redeneerd in jou wereldje.... thnx for the inside information.

wel mooie straie btw

Wie maken er dan progressie in jou ogen? :rolleyes:

Marcj, Marcj en Marcj. Die maken progressie. Verder niemand.

Het gerucht gaat dat MarcJ in een lat spread competitie heeft gewonnen van cutler, heath en coleman. Toen de 3 bodybuilders gedesillusioneerd van het podium afliepen hoorden we Cutler mompelen: "His thickness, his width.. how can one man be this large?".

ik heb gehoord dat de j voor jezus staat.

a back so wide he blocks out the sun spreading his lats.

His lats are so wide they make his waist look big.

Ooit was MarcJ aan het wandelen in de woestijn. Toen zijn wandelpartner verlamt raakte in beide benen door een steek van de giftige woestijnschorpioen. MarcJ belde uiteraard voor hulp, maar de ambulancediensten zijn er in dat soort gebieden natuurlijk niet per direct. Om zijn maat voor de brandende stralen van de zon te beschermen deed de kampioen MarcJ een rear lat spread.. waardoor de bovengenoemende maat ruim een uur heerlijk in de schaduw lag. True story.

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

MarcJ heeft meerdere shirts bij de oksels geript omdat hij zn t-shirt vergat uit te trekken voordat hij zn Lat Spread deed. True story.

:popcorn::coffeepc::popcorn2::pepsi:

MarcJ mag in de bioscoop alleen nog maar op de laatste rij zitten. Als hij op één van de rijen daarvoor zit blokt hij het zicht van alle stoelen achter zich. True story.

MarcJ on the internet::popcorn::coffeepc::popcorn2::pepsi:
MarcJ behind his pc::sad::treuren::huilen::janken:

Terug
Naar boven