MuscleMeat

My Second Coming

• Topic Starter Topic Starter
MarcJ gebruikt een uitschuifbare swiffer om zn rug te krabben. True story.

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

Monkeyman heeft laten weten dat hij graag een keertje MarcJ zn rug zou willen beklimmen. True story.

MarcJ gebruikt een uitschuifbare swiffer om zn rug te krabben. True story.

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

Monkeyman heeft laten weten dat hij graag een keertje MarcJ zn rug zou willen beklimmen. True story.

HAHAHA, keep em coming ouwe relneger.... mag ik er een bundel van maken als je klaar bent :p:p

DBB members over MarcJ:

Jessaja: "His thickness, his width.. how can one man be this large?".
Snoob: a back so wide he blocks out the sun spreading his lats.
Strongman: ik heb gehoord dat de j voor jezus staat.

Waar is die van mij? Of vond je die niet leuk?
mc. chick: His lats are so wide they make his waist look big.

MarcJ zat een keer in de club.. toen werd hij op zn schouders getikt door een mooie dame. De dame schrok en zei, sorry, verkeerde persoon. Hierna liep ze 10 meter naar rechts.. tikte weer op een schouder, en dat bleek nog steeds MarcJ te zijn.. zo wijd is hij. True story.

Hee held, moet ook die van mij erbij zetten.
mc. chick: His lats are so wide they make his waist look big.

te veel interpretatie vermogen, alleen zuivere opmerkingen mogen geplaats worden :rolleyes::rolleyes:

MarcJ zat een keer in de club.. toen werd hij op zn schouders getikt door een mooie dame. De dame schrok en zei, sorry, verkeerde persoon. Hierna liep ze 10 meter naar rechts.. tikte weer op een schouder, en dat bleek nog steeds MarcJ te zijn.. zo wijd is hij. True story.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

je hebt hier gewoon nog zelf lol in of niet, bij het genot van je custardcakejes..... ouwe snoeperd van me :p:p:p:p

Eens zat MarcJ in een vliegtuig, het verloor zijn rechter vleugel... MarcJ kroop naar buiten, deed zn befaamde lat spread en fungeerde de rest van de vlucht als rechter vleugel... true story.

Marcj zijn rug is zo breed omdat anders zijn hoofd er niet op had gepast.

leuke log, ik ga deze volgen

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

Marcj zijn lats zijn zo breed dat als hij aan het autorijden is en rechts over zijn schouder kijkt hij 9 van de 10 keer met zijn lats blijft hangen tussen de 2 stoelen

te veel interpretatie vermogen, alleen zuivere opmerkingen mogen geplaats worden :rolleyes::rolleyes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

McChick, verpest de joke streak die we hebben nou niet man.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

Marcj zijn lats zijn zo breed dat als hij aan het autorijden is en rechts over zijn schouder kijkt hij 9 van de 10 keer met zijn lats blijft hangen tussen de 2 stoelen

:roflol: Ik zie het voor me!

Marcj zijn lats zijn zo a-symetrisch dat hij niet eens meer op een fiets kan, hij valt altijd naar rechts

ok!!

Die laatste 2 zijn weak.. haal ze weg voordat iemand ze ziet!!!!

Lies all lies! marcj verplaatst zich met het openbaar vervoer!

Lies all lies! marcj verplaatst zich met het openbaar vervoer!

Als Marcj de bus in wil stappen zegt de buschauffeur tegen de passagier voor hem, wij accepteren geen beesten

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

Marcj zijn lats zijn zo groot dat snoob zijn kontharen niets meer lijken

my asshair is hot.

Die laatste :(

Quality control mensen. Eerst nadenken dan posten!!!!111

Aan de hand van MarcJ's latwijdte denk ik dat we best ook een andere term zoeken dan "V-shape". \___/-shape misschien?

Het is onmogelijk voor marcj om blokjes te krijgen, met een rug als die van hem kun je geen crunches doen.

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

Marcj heeft genoeg aan een micropenis, met zulke wijde lats is een penis overrated.

Terug
Naar boven