The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben er nog steeds veel vertrouwen in dat Ivo terugkomt, al is dat na zijn laatste biceps-pose iets minder geworden.

lol wat een BS.........dan eet je niet goed of train je verkeerd.
)ja maar weet je wat het is gast, split werkt NIET bij me....
a) ik HAAT het! de eikel die split heeft uitgevonden mogen ze serieus afknallen, het is het meest saaie wat er ooit is uitgevonden
b) het belangrijkste: ik ga er serieus op achteruit, niet alleen in gewicht van oefeningen, maar ook in cm van omtrek.. ik slink erop... ik heb de eerste 2 jaar split getraind, ik groeide voor geen meter!... plus met marijn vorige zomer en ik zakte als een pudding in na 4 weken![]()
Dan moet je een ub/lb in elkaar knutselen die genoeg aandacht besteed aan je weakpoints.
Ik geloof dat Xtralarge ook een ub/lb heeft gedraaid die wel logisch in elkaar zat.
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, maar je moet puur vanuit een beeldhouwers-gedachte denken ipv powerlift gericht trainen.

split is het meest slechte programma voor natural trainers. En 2x per week armen trainen is helemaal fail.
split is het meest slechte programma voor natural trainers. En 2x per week armen trainen is helemaal fail.
Waarom is split nou weer een slecht programma voor naturel trainers?
De eerste 4 maanden naturel had ik 5 kg gegained met een split programma.
96 --> 101 kg.
Begrijp niet dat mensen dat zeggen en waarom. Sommige mensen maken ontzettend veel statements op DBB zonder enige onderbouwing.
Het zou handig zijn Seagal als je een post toelicht ipv zo`n losse flodder.
Onzin.
Ik train al 2 jaar split en groei als kool. Deels aanleg en deels wat voor jou zelf werkt. Je hebt het zelf ook lang zat gedaan seag.
Door 2x armen te trainen zijn ze bij mij van 39 in oktober naar 41 gegaan nu.
y0 Seagal,
Je doelt op mensen die constant tot failure trainen en niet weten hoe ze een fatsoenlijk splitprogramma moeten draaien. Logisch dat het niet werkt. Focussen op intensiteit en overload kan je ook bij een splittraining.
Ik denk logisch na maar je statements en onderbouwing zijn niet goed?