MuscleMeat

My Second Coming

lol wat een BS.........dan eet je niet goed of train je verkeerd.

• Topic Starter Topic Starter
We hebben er nog steeds veel vertrouwen in dat Ivo terugkomt, al is dat na zijn laatste biceps-pose iets minder geworden.

je hebt niet gezegd of er een plaatsje over was :(:(

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

lol wat een BS.........dan eet je niet goed of train je verkeerd.

try 4 jaar focus leggen op rug en benen en daar betaal ik nu de prijs voor
vreet 500 gram havermout ( van die vlokken) weg plus rijst plus kip plus weet ik veel wat nog meer... me voeding is het echt niet ( totaal aantal kcal is ander verhaal ;))

Je voedingsschemaen planning is ruk anders had je niet zo`n hoog bf En sowieso moet je cutten waarom doe je dat niet?

ja maar weet je wat het is gast, split werkt NIET bij me....
a) ik HAAT het! de eikel die split heeft uitgevonden mogen ze serieus afknallen, het is het meest saaie wat er ooit is uitgevonden
b) het belangrijkste: ik ga er serieus op achteruit, niet alleen in gewicht van oefeningen, maar ook in cm van omtrek.. ik slink erop... ik heb de eerste 2 jaar split getraind, ik groeide voor geen meter!... plus met marijn vorige zomer en ik zakte als een pudding in na 4 weken ??????

Dan moet je een ub/lb in elkaar knutselen die genoeg aandacht besteed aan je weakpoints.

Ik geloof dat Xtralarge ook een ub/lb heeft gedraaid die wel logisch in elkaar zat.

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, maar je moet puur vanuit een beeldhouwers-gedachte denken ipv powerlift gericht trainen.

Je BF is ver boven de 20%, maar als je cut tot 10á12 procent zul je zeker wat moois overhouden.

• Topic Starter Topic Starter
Dan moet je een ub/lb in elkaar knutselen die genoeg aandacht besteed aan je weakpoints.

Ik geloof dat Xtralarge ook een ub/lb heeft gedraaid die wel logisch in elkaar zat.

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, maar je moet puur vanuit een beeldhouwers-gedachte denken ipv powerlift gericht trainen.

true maar het moet ook fun blijven, maar goed, ik heb nu 2 jaar dit schema gedaan, misschien eens tijd voor weer wat anders... ik heb er genoeg op gegaind maar ook een hoop op verwaarloosd, das de wereld van deze sport.... al ben ik er gewoon nog steeds niet over uit of ik nu voor BB of PL ga.. ik train zo veel liever op PL, maar waardeer een BB fysiek veel meer.... blijft ****ed up

open the door for him please --->:hello:

34so3fm.gif

De legende heeft gesproken.

Ik bedoelde met push-pull dat je de ene dag push traint(bench, mp, tri's) en de andere dag pull(rug, biceps) Als je je ermen en schouders bij wilt trekken zou ik de volgende optie kiezen:

Dag1: Borst, triceps, schouders.

Dag2:Rug, biceps.

Dag 3 LB.

Dag 4: Armen schouders.

Iemand die niet kan groeien op split geeft niet genoeg verschillende prikkels aan zijn lichaam, wissel met oefeningen en repranges. Wat ik een tijd heb gedaan is week 1 tegenoverliggende spiergroepen samen, week 2 split.

week1: borst-rug, armen-schouders, benen-buik. Training 4: achterliggende spiergroepen
Week2: Borst-biceps, rug-triceps, Benen-schouders. Training 4: achterliggende spiergr.

split is het meest slechte programma voor natural trainers. En 2x per week armen trainen is helemaal fail.

split is het meest slechte programma voor natural trainers. En 2x per week armen trainen is helemaal fail.

Onzin.
Ik train al 2 jaar split en groei als kool. Deels aanleg en deels wat voor jou zelf werkt. Je hebt het zelf ook lang zat gedaan seag.

Door 2x armen te trainen zijn ze bij mij van 39 in oktober naar 41 gegaan nu.

Waarom is split nou weer een slecht programma voor naturel trainers?
De eerste 4 maanden naturel had ik 5 kg gegained met een split programma.
96 --> 101 kg.

Begrijp niet dat mensen dat zeggen en waarom. Sommige mensen maken ontzettend veel statements op DBB zonder enige onderbouwing.

Het zou handig zijn Seagal als je een post toelicht ipv zo`n losse flodder.

Waarom is split nou weer een slecht programma voor naturel trainers?
De eerste 4 maanden naturel had ik 5 kg gegained met een split programma.
96 --> 101 kg.

Begrijp niet dat mensen dat zeggen en waarom. Sommige mensen maken ontzettend veel statements op DBB zonder enige onderbouwing.

Het zou handig zijn Seagal als je een post toelicht ipv zo`n losse flodder.

Idd, het kan wel waar zijn maar onderbouw het dan aub...hoeft niet eens uber uitgebreid te zijn. Maar zo trekt het op niets.

Onzin.
Ik train al 2 jaar split en groei als kool. Deels aanleg en deels wat voor jou zelf werkt. Je hebt het zelf ook lang zat gedaan seag.

Door 2x armen te trainen zijn ze bij mij van 39 in oktober naar 41 gegaan nu.

Elk lichaam werkt het zelfde.
Heb het idd zelf ook gedaan, het werkte jackshit. IMO het probleem bij split is dat 99,9% van de mensen maar wat rondt pompt. Ze doen maar wat, het liefste tot failure trainen ook, het liefst bij elk setje zelfs.

Allemaal overbodig en nadelig. Beter wordt er naar intensiteit gekeken, overload etc.

En dat je groeit als kool lijkt me lichtelijk overdreven denk je ook niet? Wedden dat je er met een fatsoenlijk schema meer uit zult halen?

En voor de andere mensen, denk eens logisch na.

y0 Seagal,

Je doelt op mensen die constant tot failure trainen en niet weten hoe ze een fatsoenlijk splitprogramma moeten draaien. Logisch dat het niet werkt. Focussen op intensiteit en overload kan je ook bij een splittraining.

Ik denk logisch na maar je statements en onderbouwing zijn niet goed?

Heb fullbody gedaan maar qua massa winst viel dat vies tegen. Ik win meer massa op een split hoe dat komt kan ik niet verklaren maar het is zo. Binnenkort ga ik eens een ub/lb proberen kijken hoe dat bevalt.

y0 Seagal,

Je doelt op mensen die constant tot failure trainen en niet weten hoe ze een fatsoenlijk splitprogramma moeten draaien. Logisch dat het niet werkt. Focussen op intensiteit en overload kan je ook bij een splittraining.

Ik denk logisch na maar je statements en onderbouwing zijn niet goed?

Show me 1 fatsoenlijk split schema hier op dbb en je krijgt karma

Terug
Naar boven