- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bro ik begrijp iets niet;
als 200 fullstack is, hoe kan je vervolgens nog een setje van 300 doen dan?
Niet slecht trouwens 4 sets van 8 x 300.

even front foto gemaakt.. waar het me hier omgaat is de schouders en de armen... ze lopen behoorlijk achter en dat komt omdat ik ze altijd verwaarloosd heb, pas sinds een aantal weken doe ik aan side raises, shoulder presses etc
en nee..... ik denk dat de tang van de huidplooimeter ook aan vervanging toe is
![]()
even front foto gemaakt.. waar het me hier omgaat is de schouders en de armen... ze lopen behoorlijk achter en dat komt omdat ik ze altijd verwaarloosd heb, pas sinds een aantal weken doe ik aan side raises, shoulder presses etc
en nee..... ik denk dat de tang van de huidplooimeter ook aan vervanging toe is
![]()

Niet om te bashen maar dit is 20% BFen nee..... ik denk dat de tang van de huidplooimeter ook aan vervanging toe is
![]()
Foto-comment;
Ga trainen als een bodybuilder.
Einde discussie.
Ga gewoon een tijd als een bodybuilder trainen, ik denk dat je wel een goed frame hebt om een brute fysiek te bouwen.
Over je trainingen;
Ik vind het maar rare trainingen; beetje bij elkaar geraapt zooitje.
Ergens tussen je beentraining een oefening side raises en triceps ertussendoor, rare keuzes.
Maargoed trial and error, misschien werkt het voor jou goed.
Je bent wel sterk zat in ieder geval, serieuze gewichten zijn het.
Succes.
Lijkt mij sterk dat alleen een split een BB gerichte manier van trainen is toch??Niet om te bashen maar dit is 20% BF
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar wat versta jij onder BB manier van trainenLijkt mij sterk dat alleen een split een BB gerichte manier van trainen is toch??
---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------
ja ik denk het zelf ook... maar ik ben keer op keer gemeten met een goede huidplooimeter op de plekke zoals aangegeven en die geeft 15-16% aan..... meer kan ik er ook niet van maken![]()
Bovenbenen,kuiten, onderkantborst zijn prima zo te zien. Bovenkant & Binnenkant borst, schouders(vooral de zijkant), biceps, triceps lopen ver achter. Daarnaast heb ik het idee dat je rug op sommige plekken ook massa mist maar dat is moeilijk te zien door het hoge vet%. Weet je zeker dat het 15% is? Ik zou doorgaan als ik jou was voorlopig met licht cutten. Altijd dezelfde hier op DBB met hun opmerkingen dat iso oefeningen overbodig zijn als je zwaar op de compounds gaat....kijk hier is het resultaat! Waarom ga je geen fatsoenlijk bodybuildingschema volgen als je doel een een mooie symmetrisch bodybuilding fysiek is? Ik vind namelijk dat je precies het omgekeerde doet met al die lage reps en hoe je schema in elkaar zit. s6 man!
He Marc,
Waarom alles 2x per week en niet een fatsoenlijk bodybuilderschema ?Waarbij het echt niet nodig is om alles 2x per week te trainen!
ub/lb? dan kan je weliswaar niet echt tot failure trainen maar wel op een goede manier 2x per week alles goed trainen.
Ja maar doe het dan eens met fatsoenlijke reprange en volgens mij moet je dan helemaal niet zo vaak tot failure trainenen al helemaal niet alleen maar 1-6 hh per oefening gaan doen.
Je snapt nog steeds geen reet van bodybuilden na 4 jaar als je je blijft focussen op PR`s! Denk je nou werkelijk dat alleen 5x5 effect op jouw lichaam heeft? Als je soms niet vooruit gaat in lichaamsgewicht betekent dat niet dat je geen progressie maakt. Daarnaast zijn er heel veel (imo niet goede)bodybuilders die offseason wel 150 kg wegen en vervolgens aftrainen naar 120/125 kg. Waarom? alleen maar vocht en vet bro.....De echte winnaars de beesten zijn meestal altijd in shape zijn vaak niet eens de zwaarste qua kilo`s maar wel qua hardheid en hoe het eruit ziet op het podium--> kwaliteitsmassa. Probeer je jezelf daar nou eens op te focussen met goede voeding en op een andere manier trainen. En die pr`s? **** them laat je ego thuis of ga liever powerliften. Dus focus op intensiteit ipv kg`s.
Er is een ding wat je geloof ik wel serieus neemt het gewicht op je--> squat. Overige oefeningen sucken na 4 jaar trainen dat weet jezelf ook. Je zou het andersom moeten doen dus focus op intensiteit en juiste voeding dan zou je er na 4 jaar uit gezien hebben als een echt beest. Met een goed voeding- en trainingschema kan je progressie boeken...... Niet alleen maar lompe massa grotendeels vet en vocht.
4x5 of 3x8 is denk je nog steeds werkelijk dat je alleen met deze reprange het gewenste resultaat gaat bereiken?
BLijf het herhalen train meer als een bodybuilder voor een goed fysiek.
deze man doet alleen maar die 5x5 en 3x8 shit en hij moet gewoon verschillende repranges pakken! Misschien luistert hij wel naar een oude garde warrior met strepen. Gewoon als een BB-er trainen met verschillende ranges.

?

,,, maar wacht eens... nu Strongman weg is.. is er toch een plaatsje over voor iemand 

maar wat versta jij onder BB manier van trainenLijkt mij sterk dat alleen een split een BB gerichte manier van trainen is toch
daarom kom ik dus niet in de Pl sectie,,, maar wacht eens... nu Strongman weg is.. is er toch een plaatsje over voor iemand
![]()
jouw manier is in ieder geval niet goed.
no chest, no delts, no arms.
Kortom geen esthetische fysiek.
En dat komt door je manier van trainen, zoals ik al eerder zei een bij elkaar geraapt zooitje met verkeerde repranges.
99 % van de serieuze en succesvolle bodybuilders trainen volgens een split schema. Dus go figure...
En dit houdt helemaal niet in dat je je liefde voor powerliften moet verwaarlozen, je kunt heus nog wel low reps maken om je ego te strelen.
Maar zet eens een fatsoenlijk splitschema in elkaar ipv af en toe een setje side raises en skull crushers tussen je leg presses door te doen.
Shit doesn't make sense. En je repranges zijn het ook net niet, ik weet zeker dat je er nog veel bij smokkelt ook.
Gewoon een aparte schouderdag inlassen, met 3 of 4 oefeningen.
M.P's, front raises, side raises, bent over side raises.
Borst idem; bankdrukken, schuindrukken, schuine fly's.
En niet in de lage repranges blijven zitten.
Je weet het heus wel je bent alleen ****ing eigenwijs omdat je naast je schoenen loopt.
Je moet een keuze maken, wil je een bodybuildersfysiek dan zul je toch aanpassingen gaan maken.

Natuurlijk is hij vierkant met zo'n vetpercentage. Cutje tot 100kg en het ziet er al heel wat anders uit. Maar je moet het natuurlijk willen en jezelf niet voor de gek houden.
Voor je schouders gewoon de basis. Military press tot hij je oren uitkomt op low reps voornamelijk en veel sets en alle varianten op de raises doen het vooral goed voor mij.
Armen is gewoon pompen en veel variëren in oefeningen. Ik roteer voor triceps bijvoorbeeld op 6-8 verschillende oefeningen per week.

das ziek man