MuscleMeat

My Second Coming

Dat is duidelijk 12%.

• Topic Starter Topic Starter
Bro ik begrijp iets niet;

als 200 fullstack is, hoe kan je vervolgens nog een setje van 300 doen dan?

Niet slecht trouwens 4 sets van 8 x 300.

door er 4 schijven van 25 op te fl*kkeren.. helaas traint er niemand van +100 kg anders had ik die erop gezet :cool:

dit is dus wat ik bedoel met waarom het een kinderforum is geworden, ik post hem juis met nadruk op schouders/armen.. iemand misschien tips voor dat gebied.. of moet ik gewoon wachten omdat ik ze verwaarloosd heb en komen ze vanzelf.... en NIET op m vet percentage... hey but thnx anyway :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

even front foto gemaakt.. waar het me hier omgaat is de schouders en de armen... ze lopen behoorlijk achter en dat komt omdat ik ze altijd verwaarloosd heb, pas sinds een aantal weken doe ik aan side raises, shoulder presses etc

en nee..... ik denk dat de tang van de huidplooimeter ook aan vervanging toe is ;)

npho2u.jpg

Maar je zegt elke keer dat je je buikspieren kan zien.
Ik doe echt mijn best om ze te ontdekken maar zie ze echt niet Marc.

Denk dat de tijd rijp is om te gaan leven als een BB-er op dieet je moet cutten en een fatsoenlijk schema maken om op te trainen.

Tips heb je al zoveel gehad!!!!!!!

anders trainen & eten lees je log eens na.......

Ben je nog van plan een x te gaan cutten?

even front foto gemaakt.. waar het me hier omgaat is de schouders en de armen... ze lopen behoorlijk achter en dat komt omdat ik ze altijd verwaarloosd heb, pas sinds een aantal weken doe ik aan side raises, shoulder presses etc

en nee..... ik denk dat de tang van de huidplooimeter ook aan vervanging toe is ;)

npho2u.jpg

Sorry, ik neem die 20% terug.

Minimaal 25% dit.

Lol @ marcj, DIT noemt mij een ecto :roflol:

Foto-comment;

Ga trainen als een bodybuilder.

Einde discussie.

Poging # 10 ;

Ga gewoon een tijd als een bodybuilder trainen, ik denk dat je wel een goed frame hebt om een brute fysiek te bouwen.

Over je trainingen;

Ik vind het maar rare trainingen; beetje bij elkaar geraapt zooitje.
Ergens tussen je beentraining een oefening side raises en triceps ertussendoor, rare keuzes.
Maargoed trial and error, misschien werkt het voor jou goed.

Je bent wel sterk zat in ieder geval, serieuze gewichten zijn het.
Succes.

Kortzichtig is hij, die tegen beter weten in, vast blijft houden aan zijn eigen principes.

maar wat versta jij onder BB manier van trainen??? Lijkt mij sterk dat alleen een split een BB gerichte manier van trainen is toch??

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Niet om te bashen maar dit is 20% BF

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja ik denk het zelf ook... maar ik ben keer op keer gemeten met een goede huidplooimeter op de plekke zoals aangegeven en die geeft 15-16% aan..... meer kan ik er ook niet van maken :o:(:(

maar wat versta jij onder BB manier van trainen??? Lijkt mij sterk dat alleen een split een BB gerichte manier van trainen is toch??

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

ja ik denk het zelf ook... maar ik ben keer op keer gemeten met een goede huidplooimeter op de plekke zoals aangegeven en die geeft 15-16% aan..... meer kan ik er ook niet van maken :o:(:(

UB-LB training.
Push-pull schema.

Je hebt een sterk en krachtig fysiek maar je bent gewoon vierkant. Waarom schakel je niet over op powerliften, daar zijn we allemaal dik maar we schamen ons er niet voor.

We willen hem niet meer in het PL hok.

UB-LB training.
Push-pull schema.

true maar wat ik nu doe is een variant erop

dag 1 en 3 zijn Rug + Borst.... das is push pull plus schwarzenegger was er ook altijd voorstander van... ik doe ze om en om om juist weer bij te komen.. daarbij doe ik shoulder presses om het af te maken

dag 2+4 zijn benne en armen en zijkant schouder
benen zijn op zich al zwaar maar ik heb ze 2x per wek nodig anders slinken ze... armen doe ik steeds 1 oefening en zijkant schouders om het af te maken

ik kom in de week uit op
4 oef. borst
4 oef. rug
4 oef. benen
2 oef. biceps/triceps/schouders

Bovenbenen,kuiten, onderkantborst zijn prima zo te zien. Bovenkant & Binnenkant borst, schouders(vooral de zijkant), biceps, triceps lopen ver achter. Daarnaast heb ik het idee dat je rug op sommige plekken ook massa mist maar dat is moeilijk te zien door het hoge vet%. Weet je zeker dat het 15% is? Ik zou doorgaan als ik jou was voorlopig met licht cutten. Altijd dezelfde hier op DBB met hun opmerkingen dat iso oefeningen overbodig zijn als je zwaar op de compounds gaat....kijk hier is het resultaat! Waarom ga je geen fatsoenlijk bodybuildingschema volgen als je doel een een mooie symmetrisch bodybuilding fysiek is? Ik vind namelijk dat je precies het omgekeerde doet met al die lage reps en hoe je schema in elkaar zit. s6 man!

He Marc,
Waarom alles 2x per week en niet een fatsoenlijk bodybuilderschema ?Waarbij het echt niet nodig is om alles 2x per week te trainen!

ub/lb? dan kan je weliswaar niet echt tot failure trainen maar wel op een goede manier 2x per week alles goed trainen.

Ja maar doe het dan eens met fatsoenlijke reprange en volgens mij moet je dan helemaal niet zo vaak tot failure trainen:p:p en al helemaal niet alleen maar 1-6 hh per oefening gaan doen.

Je snapt nog steeds geen reet van bodybuilden na 4 jaar als je je blijft focussen op PR`s! Denk je nou werkelijk dat alleen 5x5 effect op jouw lichaam heeft? Als je soms niet vooruit gaat in lichaamsgewicht betekent dat niet dat je geen progressie maakt. Daarnaast zijn er heel veel (imo niet goede)bodybuilders die offseason wel 150 kg wegen en vervolgens aftrainen naar 120/125 kg. Waarom? alleen maar vocht en vet bro.....De echte winnaars de beesten zijn meestal altijd in shape zijn vaak niet eens de zwaarste qua kilo`s maar wel qua hardheid en hoe het eruit ziet op het podium--> kwaliteitsmassa. Probeer je jezelf daar nou eens op te focussen met goede voeding en op een andere manier trainen. En die pr`s? **** them laat je ego thuis of ga liever powerliften. Dus focus op intensiteit ipv kg`s.

Er is een ding wat je geloof ik wel serieus neemt het gewicht op je--> squat. Overige oefeningen sucken na 4 jaar trainen dat weet jezelf ook. Je zou het andersom moeten doen dus focus op intensiteit en juiste voeding dan zou je er na 4 jaar uit gezien hebben als een echt beest. Met een goed voeding- en trainingschema kan je progressie boeken...... Niet alleen maar lompe massa grotendeels vet en vocht.

4x5 of 3x8 is denk je nog steeds werkelijk dat je alleen met deze reprange het gewenste resultaat gaat bereiken?
BLijf het herhalen train meer als een bodybuilder voor een goed fysiek.

deze man doet alleen maar die 5x5 en 3x8 shit en hij moet gewoon verschillende repranges pakken! Misschien luistert hij wel naar een oude garde warrior met strepen. Gewoon als een BB-er trainen met verschillende ranges.

Waarom vraag je elke keer om tips????????????????
Rest my case er staan zoveel tips in je log alleen je doet er niks mee.
Volgens mij vind je het gewoon lekker om te rellen desnoods in je eigen log?

maar wat versta jij onder BB manier van trainen??? Lijkt mij sterk dat alleen een split een BB gerichte manier van trainen is toch

jouw manier is in ieder geval niet goed.

no chest, no delts, no arms.
Kortom geen esthetische fysiek.

En dat komt door je manier van trainen, zoals ik al eerder zei een bij elkaar geraapt zooitje met verkeerde repranges.

99 % van de serieuze en succesvolle bodybuilders trainen volgens een split schema. Dus go figure...

En dit houdt helemaal niet in dat je je liefde voor powerliften moet verwaarlozen, je kunt heus nog wel low reps maken om je ego te strelen. Maar zet eens een fatsoenlijk splitschema in elkaar ipv af en toe een setje side raises en skull crushers tussen je leg presses door te doen.
Shit doesn't make sense. En je repranges zijn het ook net niet, ik weet zeker dat je er nog veel bij smokkelt ook.

Gewoon een aparte schouderdag inlassen, met 3 of 4 oefeningen.
M.P's, front raises, side raises, bent over side raises.

Borst idem; bankdrukken, schuindrukken, schuine fly's.
En niet in de lage repranges blijven zitten.

Je weet het heus wel je bent alleen ****ing eigenwijs omdat je naast je schoenen loopt.
Je moet een keuze maken, wil je een bodybuildersfysiek dan zul je toch aanpassingen gaan maken.

:treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren:

daarom kom ik dus niet in de Pl sectie :(:(,,, maar wacht eens... nu Strongman weg is.. is er toch een plaatsje over voor iemand :o:o:o

We hebben er nog steeds veel vertrouwen in dat Ivo terugkomt, al is dat na zijn laatste biceps-pose iets minder geworden.

Natuurlijk is hij vierkant met zo'n vetpercentage. Cutje tot 100kg en het ziet er al heel wat anders uit. Maar je moet het natuurlijk willen en jezelf niet voor de gek houden.

Voor je schouders gewoon de basis. Military press tot hij je oren uitkomt op low reps voornamelijk en veel sets en alle varianten op de raises op high reps doen het vooral goed voor mij.
Armen is gewoon pompen en veel variëren in oefeningen. Ik roteer voor triceps bijvoorbeeld op 6-8 verschillende oefeningen per week.

jouw manier is in ieder geval niet goed.

no chest, no delts, no arms.
Kortom geen esthetische fysiek.

En dat komt door je manier van trainen, zoals ik al eerder zei een bij elkaar geraapt zooitje met verkeerde repranges.

99 % van de serieuze en succesvolle bodybuilders trainen volgens een split schema. Dus go figure...

En dit houdt helemaal niet in dat je je liefde voor powerliften moet verwaarlozen, je kunt heus nog wel low reps maken om je ego te strelen.
Maar zet eens een fatsoenlijk splitschema in elkaar ipv af en toe een setje side raises en skull crushers tussen je leg presses door te doen.
Shit doesn't make sense. En je repranges zijn het ook net niet, ik weet zeker dat je er nog veel bij smokkelt ook.

Gewoon een aparte schouderdag inlassen, met 3 of 4 oefeningen.
M.P's, front raises, side raises, bent over side raises.

Borst idem; bankdrukken, schuindrukken, schuine fly's.
En niet in de lage repranges blijven zitten.

Je weet het heus wel je bent alleen ****ing eigenwijs omdat je naast je schoenen loopt.
Je moet een keuze maken, wil je een bodybuildersfysiek dan zul je toch aanpassingen gaan maken.

ja maar weet je wat het is gast, split werkt NIET bij me....
a) ik HAAT het! de eikel die split heeft uitgevonden mogen ze serieus afknallen, het is het meest saaie wat er ooit is uitgevonden
b) het belangrijkste: ik ga er serieus op achteruit, niet alleen in gewicht van oefeningen, maar ook in cm van omtrek.. ik slink erop... ik heb de eerste 2 jaar split getraind, ik groeide voor geen meter!... plus met marijn vorige zomer en ik zakte als een pudding in na 4 weken ??????

ik weet zeker dat als ik nu weer split ga beginnen dat zelfde weer gebeurd en daar ben ik echt bang voor

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Natuurlijk is hij vierkant met zo'n vetpercentage. Cutje tot 100kg en het ziet er al heel wat anders uit. Maar je moet het natuurlijk willen en jezelf niet voor de gek houden.

Voor je schouders gewoon de basis. Military press tot hij je oren uitkomt op low reps voornamelijk en veel sets en alle varianten op de raises doen het vooral goed voor mij.
Armen is gewoon pompen en veel variëren in oefeningen. Ik roteer voor triceps bijvoorbeeld op 6-8 verschillende oefeningen per week.

:eek::eek::eek: das ziek man

Terug
Naar boven