AndroidHealthClinic

My Second Coming

2namvz5.jpg

tel camera, helaas wat blurry waardoor aflijningen niet al te goed zijn.. we doen het er maar mee. even contrast beetje opgehoogd ter compensatie

15% ???:p

Ik ben erg benieuwd wat je hiervan gaat/kan maken? Het oogt allemaal erg soft en weinig echte kwaliteitsmassa. Hoop vanzelfsprekend dat je er de komende 4 jaar meer gaat uithalen dan de afgelopen 4. Waar zijn je buikspieren die kon je toch goed zien zei je de vorige post komt zeker weer door het licht.......

Hou op met jezelf voor de gek te houden met monsterlijke progressie en maak een goed aanvalsplan zodat je er volgend jaar goed bijloopt! Wees niet zo eigenwijs en luister eens naar wat tips van mensen het staat er inmiddels vol mee in je log.

Daarnaast post je helemaal geen trainingen meer. Dit is een logboek waar je trainingen in schrijft.........Of heb je al die tijd niet getraind?

Laatst bewerkt:
Hoeveel squat je inmiddels? Je verhoogd toch al jaren per week 2x met 2,5kg?

Lol @ 15%

Nog een paar procentjes eraf en je bent wedstrijd droog.

kijk iedereen negatief tegen MarcJ zijn. Hij heeft meer massa dan 90% van de posters in zijn log. De jongen hoeft enkel te cutten na 12% en hij heeft een prima fysiek.

kijk iedereen negatief tegen MarcJ zijn. Hij heeft meer massa dan 90% van de posters in zijn log. De jongen hoeft enkel te cutten na 12% en hij heeft een prima fysiek.
Die jongen is 1.86, weegt 111kg en heeft 20% BF.. Zoveel massa heeft ie nou ook weer niet, zeker niet voor 4 jaar. Maarja.

Die jongen is 1.86, weegt 111kg en heeft 20% BF.. Zoveel massa heeft ie nou ook weer niet, zeker niet voor 4 jaar. Maarja.

hij zou er prima bij staan op een 100 kg. En ja, dan is hij groter dan de meeste. En daarbij het is idd een k*t foto. In dat wit licht lijk je al snel vetter dan in werkelijk.

Maar goed, alles prima. Ik denk dat de meeste zich verkijken op zijn fysiek.

Echt massa heeft ie niet maar hij staat er op 90kg wel erg goed bij vermoedt ik! Ik weet het, dat is 20kg lichter dan ie nu is... maar als je doel BB is moet je je vet% nooit boven de 12% laten komen eigenlijk, dat verpest al je definitie.
Zelfde lengte als mij. Maar dan wel dik 30kg zwaarder :D

Met rekeninghoudende dat je ook VVM verliest staat ie op 100kg nog steeds slechts op 13-15%...

hij zou er prima bij staan op een 100 kg. En ja, dan is hij groter dan de meeste. En daarbij het is idd een k*t foto. In dat wit licht lijk je al snel vetter dan in werkelijk.

Maar goed, alles prima. Ik denk dat de meeste zich verkijken op zijn fysiek.

Iedereen lijkt kleiner op foto's marc ziet er gewoon pafferig uit, en dan heeft ie het over lijnen. Beter gaat ie zelf lijnen.

Waar is Marc zelf?

Genoeg chit chat, waar blijven de trainingen?

Marc logt zn trainingen niet meer.

We waren niet impressed genoeg na de eerste paar keer.. :(

Dus vandaag is het weer gewoon woensdag?

• Topic Starter Topic Starter
mensen praten zoals gewoonlijk weer veels te veel
dit is wat ik bedoelde met de lijnen rond om de buikspieren en de lijn tussen de buikspieren. e foto maakt me altijd minder droog dan dat ik ben, maar ik heb absoluut nog geen BB fysiek.. dit fysiek zou veel meer staan in het PL hok, daar ben ik het mee eens

2zg99tt.jpg

ik zie nog steeds geen lijnen marc. ik vind dat je wel een fleurige zwembroek aan hebt.

Terug
Naar boven