Fitness Seller

My Second Coming

• Topic Starter Topic Starter
ik zie nog steeds geen lijnen marc. ik vind dat je wel een fleurige zwembroek aan hebt.

tijd voor een bril ?????? ik zie de lijn verticaal tussen me buikspieren en de lijnen rondom me buikspieren, dus ik zie een linkerrij en een rechterrij.....

maarja.. misschien wil ik het wel zo graag dat ik me verbeeld :o:o:rolleyes:

tijd voor een bril ?????? ik zie de lijn verticaal tussen me buikspieren en de lijnen rondom me buikspieren, dus ik zie een linkerrij en een rechterrij.....

maarja.. misschien wil ik het wel zo graag dat ik me verbeeld :o:o:rolleyes:

Je bedoelt die lijn vanuit je scheiding van de borstspieren tot aan je navel? :scratch:

Wanneer ga je nou is begrijpen dat er niks bestaat als een "PL fysiek"?

Geen lijnen te zien op de foto, hoor MarcJ.

:roflol: dan sta ik ook op 15-16% haha

mijn oranje zwemshort is trouwens mooier!!!1! je bent uit de mode marcj

Idd, PL-fysiek...? Je bent gewoon obese, net als vele PL-ers die geen moer om hun fysiek schelen.

Marc is dit een fotoboek? Ik zie geen fatsoenlijke workout al tijden niet meer gepost worden???

Post eens wat....

Marc is dit een fotoboek? Ik zie geen fatsoenlijke workout al tijden niet meer gepost worden???

Post eens wat....

het is zomervakantie:p
er wordt wel degelijk getraind maar het is niks bijzonders.. schouders, armen, borst ( de zwakke groepen zeg maar) worden hard aangepakt..... that's it.... de rest is niet echt noemenswaardig vooralsnog.... komt nog wel

het is zomervakantie:p
er wordt wel degelijk getraind maar het is niks bijzonders.. schouders, armen, borst ( de zwakke groepen zeg maar) worden hard aangepakt..... that's it.... de rest is niet echt noemenswaardig vooralsnog.... komt nog wel

Wat is dit voor bullshit, posten die handel man.
Ik ben wel benieuwd.

Wat is dit voor bullshit, posten die handel man.
Ik ben wel benieuwd.

pfff i weet die van de afgelopen weken niet meer uit hoofd joh... niet in precieze getallen ten minste, vanaf morgen houden we het weer netjes en fatsoendelijk bij. In ieder geval gaat seated press lekker met 5x80 losse stang..... wil die eind dit jaar toch wel op 5x100 hebben als het even kan, die schouders moeten harder....

nieuwe oefening voor de tricpes is incline seated triceps extension met de ez bar.. geloof dat ik die van Boto geript heb.. gaat lekker met 6 herhalingen en +45 kilo

voor de rest veelal goede trainingen waarbij ik nu vooral merk dat me schouders beginnen te groeien en ook me armen beginnen in te halen. standing side raises met 14 voor 8 herhalingen, 16 is nog te veel gooi werk

geen deadlift in de zomer nu ik veelal stand werk heb, komt straks wel weer... squatten doen we vooral in de smith, close stance ATTG, 170+ kilo voor die outersweap te pakken

veel flyes om die pecs beter te pakken, vooral bovenkant ****ed up, wil straks in geldrop toch echt rond november 6x60 daar pakken met dumbbells, ligt nu nog op 6x50..

cutten wordt niet gedaan voordat die armen 45 cm meten, vet percentage wl ik echter niet al te ver laten oplopen anders kan ik straks 8 maanden cutten om op 8% te geraken en ik zie niet in hoe dat fatsoendelijk gedaan kan worden zonder kuur

Laatst bewerkt:
pfff i weet die van de afgelopen weken niet meer uit hoofd joh... niet in precieze getallen ten minste, vanaf morgen houden we het weer netjes en fatsoendelijk bij. In ieder geval gaat seated press lekker met 5x80 losse stang..... wil die eind dit jaar toch wel op 5x100 hebben als het even kan, die schouders moeten harder....

nieuwe oefening voor de tricpes is incline seated triceps extension met de ez bar.. geloof dat ik die van Boto geript heb.. gaat lekker met 6 herhalingen en +45 kilo

voor de rest veelal goede trainingen waarbij ik nu vooral merk dat me schouders beginnen te groeien en ook me armen beginnen in te halen. standing side raises met 14 voor 8 herhalingen, 16 is nog te veel gooi werk

geen deadlift in de zomer nu ik veelal stand werk heb, komt straks wel weer... squatten doen we vooral in de smith, close stance ATTG, 170+ kilo voor die outersweap te pakken

veel flyes om die pecs beter te pakken, vooral bovenkant ****ed up, wil straks in geldrop toch echt rond november 6x60 daar pakken met dumbbells, ligt nu nog op 6x50..

cutten wordt niet gedaan voordat die armen 45 cm wegen, vet percentage wl ik echter niet al te ver laten oplopen anders kan ik straks 8 maanden cutten om op 8% te geraken en ik zie niet in hoe dat fatsoendelijk gedaan kan worden zonder kuur

Oppassen wat je zegt bro. Anders heb je weer 4 pagina's spektakel:D

wtf 50kg op flyes? ik dacht dat mijn 40kg van vroeger wel aardig was....

ja toch gewoon lekker posten die trainingen, anders heb je een log eigenlijk voor jack shit.

wtf 50kg op flyes? ik dacht dat mijn 40kg van vroeger wel aardig was....

oooh.. misverstand.. bedoel incline dumbbell press.... flyes doe ik zelden met dumbbell, ben daar heeeeel erg blessure gevoelig voor

flyes met 40 kg ??? das ziek ouwe.... ben benieuwd wat je daar aan over hebt gehouden

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

ja toch gewoon lekker posten die trainingen, anders heb je een log eigenlijk voor jack shit.

ik heb er zelfs over nagedacht hem weer te sluiten.. ik log wel maar alleen in me hoofd... en nu ik niet meer op kracht train zeggen getallen eigenlijk jack shit, vandaar dat de fun er een beetje vanaf gaat om het hier te posten zeg maar

ik heb er zelfs over nagedacht hem weer te sluiten.. ik log wel maar alleen in me hoofd... en nu ik niet meer op kracht train zeggen getallen eigenlijk jack shit, vandaar dat de fun er een beetje vanaf gaat om het hier te posten zeg maar

Een paar minuten eerder:

Hou nou een keer op Marc :D

Terug
Naar boven