pfff i weet die van de afgelopen weken niet meer uit hoofd joh... niet in precieze getallen ten minste, vanaf morgen houden we het weer netjes en fatsoendelijk bij. In ieder geval gaat seated press lekker met 5x80 losse stang..... wil die eind dit jaar toch wel op 5x100 hebben als het even kan, die schouders moeten harder....
nieuwe oefening voor de tricpes is incline seated triceps extension met de ez bar.. geloof dat ik die van Boto geript heb.. gaat lekker met 6 herhalingen en +45 kilo
voor de rest veelal goede trainingen waarbij ik nu vooral merk dat me schouders beginnen te groeien en ook me armen beginnen in te halen. standing side raises met 14 voor 8 herhalingen, 16 is nog te veel gooi werk
geen deadlift in de zomer nu ik veelal stand werk heb, komt straks wel weer... squatten doen we vooral in de smith, close stance ATTG, 170+ kilo voor die outersweap te pakken
veel flyes om die pecs beter te pakken, vooral bovenkant ****ed up, wil straks in geldrop toch echt rond november 6x60 daar pakken met dumbbells, ligt nu nog op 6x50..
cutten wordt niet gedaan voordat die armen 45 cm wegen, vet percentage wl ik echter niet al te ver laten oplopen anders kan ik straks 8 maanden cutten om op 8% te geraken en ik zie niet in hoe dat fatsoendelijk gedaan kan worden zonder kuur