AndroidHealthClinic

Na 1,5 tot 2 uur weer een maaltijd

Dan is de jogging kwark van jullie anders dan hier in ieder geval. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Waarom 2x creatine? Pre en post workout. Persoonlijk vind ik 45minuten tussen eten en trainen niet echt aangenaam tijdens het trainen.

De combi van creatine, beta-alaline en BCAA voor en na de training is heel effectief gebleken gebaseerd op een divers aantal wetenschappelijke studies. Zie Jim stoppani’s Encyclopia of Muscle & Strength die in zijn boek veel studies samenvat.

45 minuten tussen en trainen vind ik persoonlijk meevallen qua hoe aangenaam het is. Is persoonlijk.

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Dan is de jogging kwark van jullie anders dan hier in ieder geval. ;)

Idd wel vreemd ja! Heb het net nog gecheckt en de teller staat echt op 10 ;)

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Ik neem aan gezien je dieet dat je wilt afvallen?
Waarom zoveel supplementen, echt zonde van je geld. Gewoon goede maaltijden eten en hooguit supplementeren met Creatine/Whey/goede multivit.

Nee, dit is maar een deel van mijn dieet. Ik zet circa 300 cals boven mn onderhoud, dus een clean-bulk. De reden dat ik dit plaatje post is omdat dit mijn "zorg" is als het gaat om time-management van mijn meals (redelijk snel achter elkaar).

Prijzen van de supps vallen op zich mee hoor. De supps die je al noemt (Creatine/Whey/goede multivit) zijn mi een must in je voedingschema. De beta-alaline was 10e en de BCAA / leucine etc mix 20e. Op zich te doen.

best grappig al dat gebitch om dat ene halfuur langer of korter. cortisol breekt meer af bij jullie dan winst door morgen een halfuur eerder te eten :roflol:

robotgangster fk goeie brosci! zo leer je nog eens wat op de zondagavond..

Gast je zit in een bulk haalt vrijwel alles uit Bodyenfit shakes zie weinig vaste kh bronnen en gaat je zorgen maken om de tijd tussen je maaltijden.
Zou eerder volwaardige maaltijden eten welke bestaan uit vast voedsel.

Pak na het trainen gewoon 1 gigantische meal en ga erna slapen.
Niet te moeilijk doen.

En maak je niet zo druk om die supplementen welke heel goed blijken te zijn. Die combi van creatine beta-alanine en Bcaa voor en na de training maakt echt maar een heel minimaal verschil om voor ons zonder labratorium op te merken.

Vind al die suplementen ook zonde van je geld
Whey en pre workout is zat.

Gast je zit in een bulk haalt vrijwel alles uit Bodyenfit shakes zie weinig vaste kh bronnen en gaat je zorgen maken om de tijd tussen je maaltijden.
Zou eerder volwaardige maaltijden eten welke bestaan uit vast voedsel.

Pak na het trainen gewoon 1 gigantische meal en ga erna slapen.
Niet te moeilijk doen.

En maak je niet zo druk om die supplementen welke heel goed blijken te zijn. Die combi van creatine beta-alanine en Bcaa voor en na de training maakt echt maar een heel minimaal verschil om voor ons zonder labratorium op te merken.

vast voedsel is voor casuals

leef de chocomel leef

Om de drie uur eten anders plaats je gewoon nieuwe voeding op oude voeding in uw maag. Waardoor het oude nog niet volledig verteerd is.
En eten wanneer je honger hebt is ook niet goed want dan begint uw lichaam uw spieren aftebreken om te gebruiken voor energie.

wtf.. wie heeft je dit verteld?

Wat een hoop bro-science weer!! De t*ring!!!

Om de drie uur eten anders plaats je gewoon nieuwe voeding op oude voeding in uw maag. Waardoor het oude nog niet volledig verteerd is.
En eten wanneer je honger hebt is ook niet goed want dan begint uw lichaam uw spieren aftebreken om te gebruiken voor energie.

triple_facepalm-554e2329b2915.jpg

Iedereen moet zelf wetenwat die eet, maar niet gaan klagen als je jouw doelen niet haalt. Vast voedsel is lekkerder, gezonder en vaak ook goedkoper haha :)

Zucht, gewoon eten wat jou het beste uit komt. Ik eet al jaren drie maaltijden per dag waarvan 1 maaltijd mijn kwark met noten is.

Doe wat makkelijk voor jou is, waar jij je goed bij voelt. Dat is het aller belangrijkste!

Iedereen moet zelf wetenwat die eet, maar niet gaan klagen als je jouw doelen niet haalt. Vast voedsel is lekkerder, gezonder en vaak ook goedkoper haha :)

impliceer je nou dat je met vast voedsel sneller je doelen behaald dan mijn drinkbare kcals?

en zeggen dat vast voedsel lekkerder is is natuurlijk subjectief.

impliceer je nou dat je met vast voedsel sneller je doelen behaald dan mijn drinkbare kcals?

en zeggen dat vast voedsel lekkerder is is natuurlijk subjectief.

Dit ligt er natuurlijk aan in welke context je dit plaatst. Van vast voedsel ben je voor een langere tijd verzadigd. Dus minder kans dat je teveel eet. Vooral in de cut erg belangrijk.

Ik begrijp dat je drinkbare cals nuttigt als je in tijdsnood zit, anders zie ik er geen voordeel van. Vooral niet in de cut. In de bulk is discutabel, maar dan nog.

Over smaak valt niet te twisten, echter een eiwitshake vs. een steak. Ik denk dat ik wel weet wat overgrote deel kiest.

Supplementen zijn toevoegingen aan je maaltijd, geen vervangers. Haal de drie basis maaltijden gewoon uit vast voedsel en vul zo nodig de gaten met supps.

Terug
Naar boven