forsika
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 8%
Bevat je kwark meer dan 10 gram eiwit per 100 gram?
Aldi kwark hier bevat net aan 8 gr per 100 gr...
10 gr per 100 gr
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bevat je kwark meer dan 10 gram eiwit per 100 gram?
Aldi kwark hier bevat net aan 8 gr per 100 gr...
Waarom 2x creatine? Pre en post workout. Persoonlijk vind ik 45minuten tussen eten en trainen niet echt aangenaam tijdens het trainen.
Dan is de jogging kwark van jullie anders dan hier in ieder geval.![]()

Ik neem aan gezien je dieet dat je wilt afvallen?
Waarom zoveel supplementen, echt zonde van je geld. Gewoon goede maaltijden eten en hooguit supplementeren met Creatine/Whey/goede multivit.
Gast je zit in een bulk haalt vrijwel alles uit Bodyenfit shakes zie weinig vaste kh bronnen en gaat je zorgen maken om de tijd tussen je maaltijden.
Zou eerder volwaardige maaltijden eten welke bestaan uit vast voedsel.
Pak na het trainen gewoon 1 gigantische meal en ga erna slapen.
Niet te moeilijk doen.
En maak je niet zo druk om die supplementen welke heel goed blijken te zijn. Die combi van creatine beta-alanine en Bcaa voor en na de training maakt echt maar een heel minimaal verschil om voor ons zonder labratorium op te merken.
Om de drie uur eten anders plaats je gewoon nieuwe voeding op oude voeding in uw maag. Waardoor het oude nog niet volledig verteerd is.
En eten wanneer je honger hebt is ook niet goed want dan begint uw lichaam uw spieren aftebreken om te gebruiken voor energie.
als jij zulke onzin vertelt aan onwetenden hou mij er dan buiten droplul!
Om de drie uur eten anders plaats je gewoon nieuwe voeding op oude voeding in uw maag. Waardoor het oude nog niet volledig verteerd is.
En eten wanneer je honger hebt is ook niet goed want dan begint uw lichaam uw spieren aftebreken om te gebruiken voor energie.
Iedereen moet zelf wetenwat die eet, maar niet gaan klagen als je jouw doelen niet haalt. Vast voedsel is lekkerder, gezonder en vaak ook goedkoper haha![]()
impliceer je nou dat je met vast voedsel sneller je doelen behaald dan mijn drinkbare kcals?
en zeggen dat vast voedsel lekkerder is is natuurlijk subjectief.