- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar het is gelukt, deze week hou ik het gewicht op 95, dat is momenteel echt mijn max.
Naar de sportschool op mijn verjaardag, als dat nou geen doorzettingsvermogen is dan weet ik het ook niet meer
.......
Standing Military Press
3x5x60, 1e en 2e set gingen prima, 3e set was echt absurd zwaar. .......
Bent Rows
3x5x90, .......
Chin-ups
4x8xBW, ......

Het leuke aan beginner zijnde, is dat je max omhoog gaat na elke training. Gewoon blijven verhogen dus!
Mijn squats voelen al 5 weken loodzwaar aan, maar toch heb ik (bijna) elke training kunnen verhogen met succes. Tot nu toe heb ik vier keer een gewicht moeten herhalen: twee opeenvolgende gewichten door te frequent te deadliften en twee keer tijdens een periode dat ik ziek was.
donderdag 97,5 proberen dan, we gaan het zien!
verdomde zwaar, heb mezelf mentaal moeten dwingen om de derde set af te maken, MAAR het is gelukt 
Squat
Nou op advies van "Amumu" squats toch maar weer lopen verhogen, 2 minuten rust gepakt tussen elke werkset 3x5x100. Eindelijk op die 100 kiloverdomde zwaar, heb mezelf mentaal moeten dwingen om de derde set af te maken, MAAR het is gelukt
![]()

2*120 en dan 5*140... ppfffff respect, ik trek dat absoluut niet dankzij griptekort
Doe ik al

Dan denk ik dat er niets anders op zit dan straps te beginnen gebruiken.
ik ga grippers bestellen en straps, kan ik iig vooruitDan denk ik dat er niets anders op zit dan straps te beginnen gebruiken.

3x5x65, yea baby! Heerlijke oefening, ging heel goed, eindelijk boven die 60KG gekomen. Deze zal vast wat spierpijn opleveren.

Zo, zit nog uit te puffen, wat een training weer, heerlijk! Nu zit de 1e maand Rippetoe erop, ben tevreden met de progressie in kracht, zie meer progressie met dit trainingsschema dan met de 5 day split die ik hiervoor deed.
Squats
3x5x100, iets langere pauzes tussen de sets genomen, loeizwaar, maar wel zo diep als ik kon, benen voelen als jelly nu
Standing Military Press
3x5x65, yea baby! Heerlijke oefening, ging heel goed, eindelijk boven die 60KG gekomen. Deze zal vast wat spierpijn opleveren.
Bent Rows
3x5x90 ging lekker, iets langer rust tussen de setjes gehouden, laatste setje stiekem 2 herhalingen extra gepakt
Chin-ups
4x8xBW, ging wel aardig eigenlijk, lijkt steeds ietsje beter te gaan. Trainingsmaatje deed ze 4e setje maar eventjes met 1 arm...... ooit gaat mij dat ook lukken
Maatje hield het daarna voor gezien, ik wilde toch nog even mijn traps aanpakken, die overigens nu nog aan t natrillen zijn
Shrugs
8x40
8x60
8x80
8x100
8x120
8x120
Zo, eten en rusten en dan dinsdag beginnen aan de 2e maand Rippetoe!
Prettig weekend iedereen,