AndroidHealthClinic

Naar 100KG met Rippetoe

Damn , wist niet dat je zo sterk was :D

Sterke borst & bicep kerel !

me jelly !

• Topic Starter Topic Starter
Thanks kerel, iedereen heeft ze sterke spiergroepen. Naast jou deadlift ben ik jelly :P

Vandaag o.a. schouders gepakt, duidelijk mijn slechtste spiergroep. Ik heb deze nooit veel getraind en als ik ze doe is t meestal door middel van front presses. Dusja schouders vanaf vandaag ook maar gewoon fatsoenlijk trainen.

Shrugs
10x40
10x60
10x80
10x100
7x120

front raises
Reps per arm, strict & slow. Ga ik gwn langzaam opbouwen, kilotje at a time.
8x6
8x8
8x8
8x8

Behind Neck Shoulder Press
12x15
12x20
12x25
12x25

Cable Lateral Raise
Strict & slow, gewicht en reps per arm
8x5
8x5
8x5
8x5

Trainingsmaatje wilde graag ook nog even squatten, want dat had die lang niet meer gedaan.

20x20
8x50
8x70
8x90
4x100

30 minuten cardio na de krachttraining

Je schouder kan nooit zwak zijn met zon bench

Hmm ja ik pak schouder natuurlijk ook indirect mee met de borsttraining, daar had ik nog niet aan gedacht. Dat is misschien ook een verklaring voor het feit waarom ik wel goed ben in front shoulder presses en slecht in de kleine schouder isolatieoefeningen.

Hmm ja ik pak schouder natuurlijk ook indirect mee met de borsttraining, daar had ik nog niet aan gedacht. Dat is misschien ook een verklaring voor het feit waarom ik wel goed ben in front shoulder presses en slecht in de kleine schouder isolatieoefeningen.

Vergeet achterkant niet, onbalans kan vervelende blessures opleveren

Welke oefeningen kan ik daarvoor goed doen? Ik deed vandaag zo'n shoulderpress met een barbell achter mijn nek, die is voor de achterkant schouder?

Rear flies, face pulls bv

facepulls moet je doen , is lekker oefening.

Doe deze al 3 weken met positief resultaat. kwa gewicht als look

Thanks voor de tips, ik ga ze eens uitproberen!

Vandaag wat rugoefeningen gedaan.

Bent-over row
15x40
8x60
8x70
8x70

Yates-row
8x40
8x60
8x80
8x100

Reverse Fly in machine
8x42
8x49
8x56
8x63

Cable row, small grip
8x55
8x65
8x75
8x85

Lat Pully behind Nek
8x57
8x67
8x67
8x77

Hammer strenght high row
8x70
8x80
8x90
5x100 (na die 5e kon ik niet meer)

Back extentions in machine
15x55
15x85
15x85
15x85

Opzich een aardige training, morgen weer een dag :)

Thanks voor de tips, ik ga ze eens uitproberen!

Vandaag wat rugoefeningen gedaan.

Bent-over row
15x40
8x60
8x70
8x70

Yates-row
8x40
8x60
8x80
8x100

Reverse Fly in machine
8x42
8x49
8x56
8x63

Cable row, small grip
8x55
8x65
8x75
8x85

Lat Pully behind Nek
8x57
8x67
8x67
8x77

Hammer strenght high row
8x70
8x80
8x90
5x100 (na die 5e kon ik niet meer)

Back extentions in machine
15x55
15x85
15x85
15x85

Opzich een aardige training, morgen weer een dag :)
dude die reverse flies zijn echt sick sterk, klopt dt wel :P

dude die reverse flies zijn echt sick sterk, klopt dt wel :P

Het is zo'n machine van Life Fitness, en die is geschikt voor normale fly's voor borst en reverse fly's voor rug. Bij de reverve fly's zit je met je borst tegen het rugkussen aan en dan de twee "armen" naar achteren brengen. Is wel zwaar maar niet vreselijk zwaar, mijn trainingsmaatje pakte vanmiddag 8x77.

http://www.ukfitnesssupplies.co.uk/...RO2SE-Series-Full-Commercial_LIFE-PSFLYSE.htm

Dit ding dus.... als dat echt zo achterlijk is dan maak ik volgende rug training wel even een filmpje met me BB

Stevige & ruime training !

En idd die reverse flies zijn idd wel ziek.
Welke greep pas je toe ?

Het is zo'n machine van Life Fitness, en die is geschikt voor normale fly's voor borst en reverse fly's voor rug. Bij de reverve fly's zit je met je borst tegen het rugkussen aan en dan de twee "armen" naar achteren brengen. Is wel zwaar maar niet vreselijk zwaar, mijn trainingsmaatje pakte vanmiddag 8x77.

http://www.ukfitnesssupplies.co.uk/...RO2SE-Series-Full-Commercial_LIFE-PSFLYSE.htm

Dit ding dus.... als dat echt zo achterlijk is dan maak ik volgende rug training wel even een filmpje met me BB
hm zal wel aan het apparaat liggen.. wat doe je met dumbbell reverse flies strict ?

Nickyboy ! Hoe gaan de trainingen ?
Doe je al kampen eigenlijk ?

Trainingen gaan goed, erg goed. Ben ff vergeten de laatste paar trainingen te posten. Ben net terug van mijn borsttraining. Wat bedoel je met kampen btw?

Vandaag chest in een andere volgorde gedaan dan normaal voor de variatie.

incline dumbbell press
20x12 (ff warming-up)
8x18
8x22
8x26
8x32

Dumbbell fly's
8x12
8x16
8x22
8x22

22 is zwaar maar ik kan wel 8 reps, volgende keer ga ik 24 eens proberen.

Bench Press
8x40
8x60
8x80
8x100

Peck Deck
8x58
8x78
8x88
6x98

Decline bench press
8x40
8x60
8x80
6x100

Vanavond nog ff wat cardio doen, 45 minuten ofzo. Nu ga ik eten want ik heb flinke honger!

Kampen = wedstrijden

Knappa BP & IBP na die oefeningen

Ahh wedstrijden, nee nog niet. Ik doe nu 3x per week Muaythai, ruime anderhalf uur per keer. Als ik ergens midden/einde 2012 eens een partij kan doen dan ben ik tevreden.

Thanks, borst is 1 van me favo spiergroepen om te trainen.

Erg sterke borst dag zeg!
Sterke fly's, en daarna nog goede bench neergezet!

Vandaag weer rug gepakt, opzich gingen alle oefeningen goed, bij het deadliften merkte ik echter dat mijn linker knie bij elke rep knakte, bij de warmup set an 60KG al. Denk dat dit komt van die maffe kikkersprongen bij MuayThai. Ik hou de rest van de week even rust aan, even helemaal herstellen. Weekje rust af en toe schijnt niet zo slecht te zijn geloof ik. Misschien wel wat cardio blijven doen deze week, anders ga ik me echt vervelen

Vandaag weer rug gepakt, opzich gingen alle oefeningen goed, bij het deadliften merkte ik echter dat mijn linker knie bij elke rep knakte, bij de warmup set an 60KG al. Denk dat dit komt van die maffe kikkersprongen bij MuayThai. Ik hou de rest van de week even rust aan, even helemaal herstellen. Weekje rust af en toe schijnt niet zo slecht te zijn geloof ik. Misschien wel wat cardio blijven doen deze week, anders ga ik me echt vervelen
Weekje rust is idd erg goed voor je, zou dan ook rust van de muay thai pakken hoe saai dat je week dan ook wordt.

ik heb al moeite met 1 rustdag :(

Terug
Naar boven