Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hmm ja ik pak schouder natuurlijk ook indirect mee met de borsttraining, daar had ik nog niet aan gedacht. Dat is misschien ook een verklaring voor het feit waarom ik wel goed ben in front shoulder presses en slecht in de kleine schouder isolatieoefeningen.

dude die reverse flies zijn echt sick sterk, klopt dt welThanks voor de tips, ik ga ze eens uitproberen!
Vandaag wat rugoefeningen gedaan.
Bent-over row
15x40
8x60
8x70
8x70
Yates-row
8x40
8x60
8x80
8x100
Reverse Fly in machine
8x42
8x49
8x56
8x63
Cable row, small grip
8x55
8x65
8x75
8x85
Lat Pully behind Nek
8x57
8x67
8x67
8x77
Hammer strenght high row
8x70
8x80
8x90
5x100 (na die 5e kon ik niet meer)
Back extentions in machine
15x55
15x85
15x85
15x85
Opzich een aardige training, morgen weer een dag![]()

dude die reverse flies zijn echt sick sterk, klopt dt wel![]()
hm zal wel aan het apparaat liggen.. wat doe je met dumbbell reverse flies strict ?Het is zo'n machine van Life Fitness, en die is geschikt voor normale fly's voor borst en reverse fly's voor rug. Bij de reverve fly's zit je met je borst tegen het rugkussen aan en dan de twee "armen" naar achteren brengen. Is wel zwaar maar niet vreselijk zwaar, mijn trainingsmaatje pakte vanmiddag 8x77.
http://www.ukfitnesssupplies.co.uk/...RO2SE-Series-Full-Commercial_LIFE-PSFLYSE.htm
Dit ding dus.... als dat echt zo achterlijk is dan maak ik volgende rug training wel even een filmpje met me BB
Weekje rust is idd erg goed voor je, zou dan ook rust van de muay thai pakken hoe saai dat je week dan ook wordt.Vandaag weer rug gepakt, opzich gingen alle oefeningen goed, bij het deadliften merkte ik echter dat mijn linker knie bij elke rep knakte, bij de warmup set an 60KG al. Denk dat dit komt van die maffe kikkersprongen bij MuayThai. Ik hou de rest van de week even rust aan, even helemaal herstellen. Weekje rust af en toe schijnt niet zo slecht te zijn geloof ik. Misschien wel wat cardio blijven doen deze week, anders ga ik me echt vervelen