XXL Nutrition

Neaxon's log. Road to Subjunior Records! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Onderrug moet tight blijven dus niet rollen
 
Vandaag toch niet kunnen trainen aangezien ik morgen 4 PO's per inleveren en ik ook een herkansing heb. Ben nu nog lang niet klaar dus word een leuke nacht. Morgen meteen op vakantie dus volgende training is volgende week woensdag/donderdag. Vanaf dan weer consistent trainen :D
 
Ben ik eindelijk weer. Vakantie was heel chill, maar ook weer veel zin om te trainen. Aanstaande maandag begin ik met C6W, vandaag deadliften, morgen benchen en zaterdag squatten. Wel de hele vakantie nog veel feesten maar we zullen zien hoe het gaat.

Deadlift:
5x70
5x110
3x130
1x150
1x160
1x170 niet heel zwaar, maar grip gaf op

Ben nu echt al moei, slaat echt nergens op.

Pull ups:
4xbw
8xbw
8xbw

Lat pulldown:
3x12

Rear delt flys:
3x12
 
Training vandaag:

Bench: tussen elke set bench op andere manier gezet, word echt gek hier.
7x20
3x60
2x70
1x80
1x85 tot hier gepauzeerd
1x90 nog met wijdere grip, maar techniek is elke set anders, ga volgende week gewoon halfuurtje mn techniek/grip uitvinden
6x75
8x60 haat aan bench

Overhead press: Ook haat hieraan gr
5x20
5x30
5x40
4x45 zwaar, haat dit

Seated Dumbell Shoulder press:
8x22
6x28
4x32, best prima nog

Voor het eerst extreem veel volume pompen

Dumbell press:
5x10x16 extreem licht maar verzuring

Lateral raise:
5x10x8

Dumbell skullcrushers:
3x15x6

Besloten om komende tijd ( ongeveer 8-10 weken ) geen C6W te doen en om niet meer extreem zwaar te gaan.
Zal zo even een excelsheet maken met hoe mn programma er ongeveer uit zal gaan zien. In het kort:

Pull/Push/Legs/Rest Repeat

Bij pull deadlifts, push bench en legs squats als grote oefening.
Begin met 4x6 op elk van deze oefeningen met 70 % 1RM. ( Geen belt en sleeves). Doel is om na 9 weken om 4x8 te doen op 80 % ( zonder belt en sleeves). Dus zal elke anderhalve week 2,5 % erbij doen of een rep toevoegen. Eigenlijk hoop ik dat het gehele programma deze werksets best makkelijk gaan dus RPE 8 max.
Daarnaast nog OHP, Rows + Pull ups en deadlift variatie waar ik progressie op zal maken.
Na deze oefeningen ( ongeveer 40-50 min) 12-15 rep, amper rust op isolatie oefeningen.
Daarnaast nog aantal keer per week cardio en core werk.
Moet ook nog een routine vaststellen voor mobiliteit, zodat ik pijnloos kan gaan frontsquatten.

Ik heb hiervoor gekozen omdat ik gewoon geen zin heb om C6W of een ander soort programma te doen. Daarnaast wil ik mezelf forceren om niet te zwaar te gaan en om hoger in herhalingen te gaan, omdat dat nu echt voor mij niet te doen is. Wil met die high rep zorgen dat ik die verzuring niet altijd meer krijg en vind het gewoon leuk om te doen. Cardio is om natuurlijk mn conditie te verbeteren en core werk is gewoon logisch aangezien ik het gevoel heb dat die erg zwak is.
 
Vandaag in ochtend trainen vanwege tijdsnood. Vond het eigenlijk best chill. Ook laatste keer zwaar squatten om te kijken hoe mn kracht zit.

Squat:
8x20
8x70
5x110 best kut
3x130 belt, en meteen veel beter
1x150 easy
1x160 idem
1x165 rpe 8 ofzo


Simpel en erg kort maar moet meteen weg en heb geen tijd voor meer
 
Eerste dag van mn 9 weken schema: zal nog wel alle kleine oefeningen loggen omdat ik daar ook progressie op wil maken.

Deadlift:
5x60
3x100
4x6x127,5 grip ging kut, laatste 2 reps elke keer slecht

Pull ups:
4xbw
3x5xbw+10

Seated cable row:
3x12x56 explosief en makkelijk

Rear delt fly:
3x15x3,75

Alt hammer curl:
6x16
3x6x20

Alt cable curl:
2x15x6,25

Goede training. Lange rust bij deadlifts en daarna lekker pompen
 
Gisteren hele dag dood want in de nacht niet geslapen. Daarom vandaag 2x trainen, ochtend Push avond Legs.

Push:

Benchpress: grip anders per werkset
5x20
5x40
5x60
6x70 wijsvinger op ring
6x70 ringvinger op ring
6x70 pink op ring
6x70 (oude grip) pink 2 cm binnen ring

Achteraf was ringvinger op ring de beste grip, dus ga ik deze komende weken alleen nog maar doen

OHP:
5x20
3x5x40 laaste set het best want explosief

Incline dumbell press:
5x10x18

Side raises:
4x12x6

Liggende tricep extensions:
3x12x8

Cable tricep extension:
2x12x5
 
Na drie maanden maar weer beginnen met loggen. Afgelopen 3 maanden ook echt veel verneukt. Snel gecut naar 80 kg bw. Toen motivatie verloren --> ongeveer 2 maanden niet getrained maar wel veel gegeten. Geen idee wat mn bw is maar gok rond de 85.
Afgelopen weken niet getrained omdat ik redelijkbang was dat ik echt veel zwakker was geworden. Maar vandaag toch getrainebd:
Eigenlijk vooral singles om te kijken wat mijn maxes nu zijn.
Squat: 150 kg (iets van RPE 8)
Paused bench: 85 kg (RPE 8.5) (beltless)
Deadlift: 150 kg (RPE 9) waarschijnlijk door techniek

Plan is om over anderhalve week weer een goed PL schema te gaan volge.n Waarschijnlijk weer Candito's 6 Week program, omdat dit eigenlijk het enige schema is dat ik heb geprobeerd en redelijk goed werkte.
 
Vandaag pas heel laat thuis. Even snel wat setjes bench gedaan om techniek te oefenen.
Simpelweg 8x5x60 kg paused bench
Allemaal erg snel. Morgen hele dag weg, dus zondag maar weer eens squatten en deadliften. Maandag 22 augustus begin ik met het schema, zodat ik deze week techniek kan oefenen en weer wennen aan de bewegingen.
 
Back
Naar boven