XXL Nutrition

Neaxon's log. Road to Subjunior Records!

Bezoekers in dit topic

als je om 9u komt en bv nog 100gram te zwaar bent, heb je tot 10:30 om shit te doen waardoor je wel het gewicht haalt
 
en vooral ook als je op het randje inweegt of watercut na 9:00 weer lekker veel te eten en te drinken :o
 
als je om 9u komt en bv nog 100gram te zwaar bent, heb je tot 10:30 om shit te doen waardoor je wel het gewicht haalt

Aangezien ik in de -93 ga meedoen en ik nu 85-87 weeg hoef ik me daar gelukkig geen zorgen over te maken.
 
Vandaag meegedaan aan het NK classic (sub)Junioren :)
Doel was 9/9, uiteindelijk 8/9 vanwege het vergeten van start command bij bench

Squat
1e beurt:
152,5 kg
2e beurt: 162,5 kg ( NL record)
3e beurt: 170 (NL record) veel te makkelijk voor 3e beurt, 175 had er zeker ingezeten kg

Bench:
1e beurt:
80 kg, afgekeurd vanwege het vergeten van start command
2e beurt: 87,5 kg langzaam, wachtte op start command maar ellebogen waren niet volledig gelockt --> lockt ellebogen --> start signaal --> start meteen zonder in te ademen --> weinig spanning dus opeens veel pijn in onderrug
3e beurt: 92,5 beter dan 2e beurt

Deadlift:
1e beurt:
160 kg snel
2e beurt: 172,5 kg prima
3e beurt: 182,5 PR! (NL record) zieke grind, maar goed

Dus 170/92,5/182,5 = 445 kg totaal = NL record op totaal

3 Nederlandse -93 subjunior records dus :o

Erg tevreden met hoe het ging en echt een ziek vette ervaring
 
Goed gelift man. Gefeliciteerd met je records! Bij je 2e beurt bench begon je alsnog niet met allebei de ellebogen gelockt en je had geluk dat alleen weak01 dat zag en de andere scheidsrechters je wel een wit lampje gaven
 
Goed gelift man. Gefeliciteerd met je records! Bij je 2e beurt bench begon je alsnog niet met allebei de ellebogen gelockt en je had geluk dat alleen weak01 dat zag en de andere scheidsrechters je wel een wit lampje gaven

Ah dat verklaart die ene rode licht, wist niet waar dat voor was.
 
Bizar sterke squat man :) andere lifts zeker ook meer dan netjes maar die squat springt eruit.
 
Bizar sterke squat man :) andere lifts zeker ook meer dan netjes maar die squat springt eruit.

Bedankt! Squat loopt idd aardig voor op de bench en dead.
 
Yo Nathan! Goed gelift man vandaag! Ik volg je log nu ook.
 
Yo, bedankt en welkom!
 
Goed gelift man. Gefeliciteerd met je records! Bij je 2e beurt bench begon je alsnog niet met allebei de ellebogen gelockt en je had geluk dat alleen weak01 dat zag en de andere scheidsrechters je wel een wit lampje gaven
Hiervoor kan je geen rood licht krijgen, hooguit geen start signaal van hoofdscheids.
 
Hiervoor kan je geen rood licht krijgen, hooguit geen start signaal van hoofdscheids.

Er was iig iets met zn elleboog, stond toen bijna vooraan te kijken en kon dus de scheidsrechters goed horen discussieren
 
Netjes, gefeliciteerd met je records!
 
nice.

gefeliciteerd!
 
Hiervoor kan je geen rood licht krijgen, hooguit geen start signaal van hoofdscheids.

ja dat kan je wel blauwe kaart bij aanvang beurt niet ellebogen gelocked.
als hoofd scheidsrechter dat wel vind mag die start geven. zij scheidsrechter dat niet vind geeft die blauwe kaart dus rood
 
ja dat kan je wel blauwe kaart bij aanvang beurt niet ellebogen gelocked.
als hoofd scheidsrechter dat wel vind mag die start geven. zij scheidsrechter dat niet vind geeft die blauwe kaart dus rood
We bedoelen hetzelfde alleen jij schrijft het slimmer/uitgebreider op ;)
 
Vandaag en morgen enige momenten dat ik kan trainen. Vanaf volgende week donderdag weer maandenlang gestructureerd achter elkaar trainen :)

2 sec Gepauzeerde Bank: ( veel wijdere grip)
5x20
3x50
5x70 zwaar
3x70
3x4x70
2x80
2x80 alles gaat kut tot nu toe
1x80 fack dit, dan maar deadlifts

Deadlift:
5x70
3x120
1x150 belt
2x2x160 prima

Pull ups:
3x8xbw

Seated db shoulder press:
5x18
6x26
6x26

Prima snelle train, morgen ook even wat kutten en dan een week lang mijn progressie van dit jaar wegdrinken
 
Net even in gezeten in gym, muziek is wel chill namelijk.

Rear delt flys en bicep curls:
3x12

Heel wat onderrug foamrollen, pijn is echt extreem daardoor. Moet toch misschien beginnen met alles beetje foamrollen etc
 
underrug foam rollen is ook niet heel erg nuttig. Doet veel pijn dus gewoon niet doen :P
 
Back
Naar boven