AndroidHealthClinic

Nederland - Brazilie

Peiling Peiling Wie gaat er winnen vrijdag

• Totaal stemmers
    158
Laatst bewerkt:
Man man man wat een wedstrijd, hulde aan Kuyt, Van Bommel, Sneijder en natuurlijk Stekelenburg. Op naar de halve finale! :thumbup:

Nooit moet ik GVD werken was er nu een mega storing :mad: en bedankt he :mad:
dus geen klote ervan gezien wel gehoord.. K was dan ook wel weer geinig,
Maar goed we zijn door :D

positief : een klein land verslaat een groot land,want ik gun et jullie wel
negatief : nu krijgen die hollanders nog een hogere dunk van zichzelf als t eigenlijk nog erger kon

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als leeuwen teruggevochten

34nflux.jpg

Nou nog morgen een gekke stand en ik kan op vakantie:D

:roflol: tjonge jonge eric voelt zich lekker hoor

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

zal wel zuur zijn voor van der vaart lekker bankie warm houden terwijl robben zijn plaats inneemt

Ik hou van voetbal, ff 950 eurie verdiend, thankyou Holland.(L)

Sneijder weer twee goals, wat een held. Eigen goal. :orly:

Ik moet toegeven, Ooijer heeft het goed gedaan. :thumbup:

Heerlijke wedstrijd, super spannend en gewonnen.

Dat met die corner van Robben was een trucje volgens mij, maar pakte niet goed uit.

• Topic Starter Topic Starter
Een wedstrijd die terecht het predikaat 'thriller' zal krijgen. Toch wel professioneel dat Nederland zich dit keer niet liet meeslepen in het harde spel. Boula had er al twee onder de zoden getrapt.

"We" hebben gewonnen en "ze" hebben verloren(zoals altijd). Nederland moet het hebben van alwéér geluk, maargoed ik gun het ze wel een keertje.

Tevens was Robben echt bagger slecht, durfde blijkbaar geen beslissingen te nemen om te schieten, 2 seconden daarna stonden al 6 verdedigers voor z'n neus. :roflol:

WHOOO I LOVE ERICR

Goed voorspeld. Je bent heilig.

Je bent mijn god eric

Wat een schreeuwlelijk is die robinho zeg.

ach voetbal is een en al geluk...kijk naar de wedstrijden tegen brazilie van de afgelopen 2 decennia, nu hebben wij eens geluk.

en die gelijkmaker was er zoiezo ingegaan, ook al had melo m niet geraakt.

mijn moment was eigenlijk de redding van stekelenburg op die inzet van kaka - toen begon ik eigenlijk te geloven dat er wat mogelijk was - daarvoor was ned eigenlijk nergens - maar de 2e helft hebben ze de beste 45 min van het toernooi gespeeld

Terug
Naar boven