Fitness Seller

Nederland - Brazilie

Peiling Peiling Wie gaat er winnen vrijdag

• Totaal stemmers
    158
  • Topic Starter Topic Starter
Zal ik maar even realistisch zijn: ik vrees dat al samba voetballend de Braziliaanse aanval de 'topverdedigers' Mathijsen en Van der Wiel alle hoeken van het veld laten zien en Fabiano een zuivere hattrick scoort. Alle oranjevlaggetjes zullen vrijdagavond weer in de kast liggen. Des te blijer zal ik zijn als we toch winnen dan ligt de weg naar de finale open want Uruguay of Ghana kunnen we hebben.

its no contest , 3-0 voor de brazilianen

Brazilië 2-1 (is al afgesproken (a))

ahaha dramatisch verlies voor NL, huilend naar huis jongens.
BRAZIL LALALALALALAAAAAA

Des te stelliger de uitspraken des te meer ze vaak worden geloochenstrafd.

Hoewel Nederland geen slecht team heeft denk ik dat elke gezonde niet-Nederlander wel verwacht dat Brazilië wint .
Ookal is het niet meer het sambavoetbal van vroeger , hebben ze nog steeds een ijzersterk team . Maicon op die flank doet me denken aan R.Carlos en Cafu destijds . Tig wedstrijden gewonnen door die ijzersterke flankverdedigers .

als nederland door gaat eet ik me eigen sperma op

Voor de mensen die hier roepen dat Nederland winnt, op welk land zouden jullie je geld leggen als je voor 10 000 euro moest wedden welk land er zou winnen? ik heb namelijk het gevoel dat veel mensen Nederland roepen omdat ze WILLEN dat Nederland wint, niet omdat ze er echt in geloven.

Teams die maar 50% geven moeten gewoon al oprotten uit de competitie. Nederland heeft al laten zien wat ze kunnen en met zulk voetbal worden ze van het veld afgetrapt terwijl Brazilië hen ook nog een doos tissues meegeeft.

Win voor Brazilië.

Patmuscle gaat zijn eigen sperma eten.

Daaaaaagg braziliaanse k*tkneuzen

Daaaaaagg stelletje losers die zeiden dat brazilië zouden winnen, vieze NSB'ers! HOOOLLLLAAANND

(ja ik heb gezopen)

Laatst bewerkt:
En bewijs ervan? of een permban? :D

Patmuscle, gore homo.

heerlijk om te zien hoe het nuchtere nederland wint van die show brazilianen, mooi voor die kleine opgefokte n*ger robinho en kaka schijt die zich altijd vlak bij het doel laat vallen.

ik zag trouwens nog twee ongelukken, twee boten tegen elkaar, en allemaal mini couper autos met dronken bestuurders daar ging er eentje van tegen de muur, maar niet al te hard.

Laatst bewerkt:
Stekelenburg redt Nederland trouwens wel anders was het gewoon over en sluiten na 45 minuten. Na de eerste helft zelf ook wel het idee dat het bijna onmogelijk zou worden om in de wedstrijd te komen, focus leek echt helemaal weg.

Hij doet gewoon wat die hoort te doen hoor, die bal eruit houden

*geweldige redding :roflol:*

mijn moment was eigenlijk de redding van stekelenburg op die inzet van kaka - toen begon ik eigenlijk te geloven dat er wat mogelijk was - daarvoor was ned eigenlijk nergens - maar de 2e helft hebben ze de beste 45 min van het toernooi gespeeld

en over dat laatste heb je gelijk - nu durf ik geen voorspellingen meer te doen - want zo slecht voetballen ( over de 2e helft heb ik het niet ) en dan zo ver komen ???

en over dat laatste heb je gelijk - nu durf ik geen voorspellingen meer te doen - want zo slecht voetballen ( over de 2e helft heb ik het niet ) en dan zo ver komen ???

Hoeveel WK's heb je gezien? Met zuinig spelen of lelijk voetbal kan je ver komen. Verder was een black-out in de eerste helft niet anders dan wat veel andere ploeg overkomt in een eerder stadium en soms in de finale. Denk maar aan Brazilie 1998 die in de finale opeens de weg kwijt leek te zijn. Overkomt alle ploegen.

2mqj8lz.jpg

Nu dus ook op Duitse wijze kunnen winnen, ook al hadden ze dan eigenlijk nog iets later die tweede goal moeten scoren. History in the making.

Nederland gewonnen, net goed hier voor die hatende Belgen.

Terug
Naar boven