Fitness Seller

Nederland - Brazilie

Peiling Peiling Wie gaat er winnen vrijdag

• Totaal stemmers
    158
Heerlijke wedstrijd, super spannend en gewonnen.

Dat met die corner van Robben was een trucje volgens mij, maar pakte niet goed uit.

Of een onbegrepen genie,.... of een brain-fart :) Volgens mij moet je met ijn tweeën zijn om zoiets te doen.

Tjonge een kopgoal van die dwerg sneijder... wat gaan we nog meer krijgen....

• Topic Starter Topic Starter
Mooie overwinning. Vuurwerk en Vuvuzela´s hier geweldig:D

Eric gaf het eergister al aan, nu moeten ze uitkijken voor onderschatting. Want je staat echt nog niet in de finale.

Ooijer speelde een geweldige partij. Ik had zo mijn twijfels toen ik hem in die spelerstunnel zag staan. En ook bij die 1-0 ging hij niet helemaal vrijuit. Maar pakte het daarna goed op.

Verder vond ik De Jong zonder twijfel de beste man op het veld. Hij won echt al zijn duels. En speelde kaka helemaal uit de wedstrijd. Best een domper dat hij dan geel krijgt voor zoiets onbenulligs. Maar goed morgen moet Argentinie nog winnen. Dan is die droomfinale: Nederland-Argentinie nog mogelijk;)

Mijn droomfinale is toch echt Nederland - Duitsland en dan wel winnen uiteraard. Revanche voor 1974. Alhoewel 88 ook zo wordt gezien.

deze kans trouwens:roflol:
29padzs.jpg

en nog die rush van kuyt.

zo moet het Robben:D

http://www.youtube.com/watch?v=UlDc854aGHM&feature=player_embedded#!

Mijn droomfinale is toch echt Nederland - Duitsland en dan wel winnen uiteraard. Revanche voor 1974. Alhoewel 88 ook zo wordt gezien.

Ik denk toch echt dat Argentinie ze morgen naar huis gaat sturen. En dit de wedstrijd van Messi gaat worden.

Die duitsers hebben sinds dinsdag allemaal een grote bek in de pers. Niets is mooier dan Duitsers zien huilen.:o

ik denk dat brazilie gaat winnen!

Toch vind ik het erg mooi om die teleurgestelde brazilianen te zien. :D

Dunga gelijk opgedonderd, kan Braziie weer normaal gaan spelen.

Eerst maar Uruguay of Ghana verslaan. Zou voor Afrika wel mooi zijn als het Ghana wordt.

Terug
Naar boven