XXL Nutrition

Nederland - Brazilie

Peiling Peiling Wie gaat er winnen vrijdag

• Totaal stemmers
    158
  • Topic Starter Topic Starter
Portugal wint het WK zie ik.

En Engeland haalt de tweede ronde niet. Nederland sneuvelt in de tweede ronde of gaat er snel uit. Tja, het is allemaal bar en boos met Phenochef. Soort van beursguru die roept dat de beurs omhoog gaat terwijl de hele boel in elkaar dondert. Als de boel dan eindelijk weer opkrabbelt wel hard gaan roepen dat hij het toch voorspeld had.

Phedo heeft er geen kijk op. Daar moet je verder geen woorden aan vuil maken.
Analytisch vermogen van een kleuter.

Het is een Belg, wat verwacht je?

3-1 voor Nederland

Brazilie krijgt eigenlijk een tegenstander die niet alleen verdedigd. En dan ook nog met 3 aanvallers...ze weten nie wat ze meemaken!

Als ik naar het spel van Nederland kijk en die van Brazilië zeg ik dat Nederland weinig kans maakt, ze moeten echt beter en tactischer gaan spelen willen ze van Brazilië winnen, maar ik heb er een hard hoofd in.

Nulletje of 4 voor onze jongens.

THE RETURN OF BABEL.

ned-brazil 0-2

Als iemand even tegen Sneijder en Van Persie wil vertellen dat we begonnen zijn, heeft Nederland misschien een kansje. Sneijder was wel okay de laatste game, maar het moet nog veel beter.

Brazilië is niet geweldig, maar Nederland ook totaal niet. De verdediging is niet groots, ik ga er dus van uit dat Brazilie minstens twee keer scoort. Dan is het a) de vraag hoe Nederland met een achterstand omgaat en b) kunnen we überhaupt wel drie keer in één wedstrijd scoren? Ik hoop het echt, maar ik ben bang van niet. 3-2 of 3-1 Brazilië.

Het team dat als eerste scored zal er vandoor gaan met de winst. Hopelijk nederland uiteraard :)

Voor de mensen die hier roepen dat Nederland winnt, op welk land zouden jullie je geld leggen als je voor 10 000 euro moest wedden welk land er zou winnen? ik heb namelijk het gevoel dat veel mensen Nederland roepen omdat ze WILLEN dat Nederland wint, niet omdat ze er echt in geloven.

Op Nederland.

Kwartfinale is al prestatie voor klein land als NL en alweer 12 jaar geleden voor het laatst. Meer genieten, minder zeuren. Hoop op mooie pot en winst.

Ik denk dat Nederland alle voorgaande wedstrijden maar 50% heeft laten zien.
Ik denk dat ze nu gaan laten zien wat ze kunnen en dat Brazilië op hun fl**ker krijgt :D

Ik denk dat Nederland alle voorgaande wedstrijden maar 50% heeft laten zien.
Ik denk dat ze nu gaan laten zien wat ze kunnen en dat Brazilië op hun fl**ker krijgt :D

Teams die maar 50% geven moeten gewoon al oprotten uit de competitie. Nederland heeft al laten zien wat ze kunnen en met zulk voetbal worden ze van het veld afgetrapt terwijl Brazilië hen ook nog een doos tissues meegeeft.

Win voor Brazilië.

Weet ik veel, dat zien we dan wel.

Als er 32 teams meedoen waarvan een groot aantal van bedroevend niveau is het niet gek dat de grote landen op halve kracht hun wedstrijdjes spelen.

Terug
Naar boven