- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat valt mee. Je hebt top benchers die bijna close grip lijken te drukken en extreem wijde benchers. Ik vind zelf een wijde grip ook bagger en is een mooi scenario voor schouder aids.dan zal er bij wedstrijden ook wel iets voorgeschreven zijn, anders gaat iedereen natuurlijk zo breed mogelijk pakken
Wat zijn dat? Skull crush doe ik wel, maar volume kan altijd hoger natuurlijk

Schouder aids kan je behoorlijk voorkomen met pinchen en naar beneden drukken van scapulae. Maar ik zou eens moeten proberen hoe dat icm wide grip uitpakt....Dat valt mee. Je hebt top benchers die bijna close grip lijken te drukken en extreem wijde benchers. Ik vind zelf een wijde grip ook bagger en is een mooi scenario voor schouder aids.
En op welk punt pauzeer je dan?Paused floorpresses zijn in dit geval ook geen slecht idee![]()
)
klopt!kleffe klauwtjes is niks met deadliften, het leid ontzettend af van de eigenlijke lift.
ik moet er nog even over denken, ik denk 2x bench en 2 of 3 triceps dingen per week. Met die skull crushers kan je helemaal niet veel kracht zetten vergeleken met dips, dus zware dips kan het wel eens worden.ga je voor je bench een variant doen of toch meer isolatie voor de triceps?
Ik weet ook niet wat de regeltjes zijn, dat hangt natuurlijk van de breedte van je schoudergordel af, misschien zat ik altijd wel half-close grip te benchenweet natuurlijk niet hoe breed je pakt, maar ik zou oppassen met te breed gaan benchen, dat kan toch vervelend worden voor je schouders, als je ze gaat voelen ben je te laat.
dips zullen idd veel meer doen dan scullcrushers
1x platte bench, 1x close(r) grip bench en dips, zou een mooie combo kunnen zijn, tijdje volhouden en kijken of je verder komt

daar zijn voor ons goedwillende amateurs niet echt regels voor, alleen de regel dat je blessurevrij moet kunnen liften.
Op de grond

Zou ook op 3/4 in de lucht kunnen zijn toch?