AndroidHealthClinic

Never a loser, always a winner

  • Topic starter MikoB
  • Startdatum
  • Reacties 86
  • Weergaven 3K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Haha know that feel, zo k*t voel mezelf ook alleen maar ecto'er worden :( maar je krijgt er tenminste wel stuk betere (facial) aesthetics voor terug.


Netjes resultaat voor 5 weken. Alleen quads lijken echt massive ??? op de twee foto. Omtrek?
Ja, voel me elke dag smaller en smaller, maar ik had een doel en dat was voor het eerst in mijn leven een sixpack hebben en dat is vrij aardig gelukt vind ik. Ben eigenlijk altijd rond de 13-17% geweest totdat ik 85kg woog. Ben toen langzaam afgevallen, minder snoepen,frisdrank en gezonder eten en toen vanaf mijn 18e pas begonnen met sporten dus waarschijnlijk komen daar die quads van of voetbal:trollface:

Heb jammer genoeg geen meetlint dus de omtrek hou je nog van mij tegoed!
 
Gister een klote training gehad, bankdrukken ging nog slechter dan de week ervoor, maar wel een pr op squats!

Squats
20kgx5
60kgx5
90kgx5x5

Bench Press
40kgx5
50kgx5
67.5kx4
62.5x4x5

Bent over Rows
60kgx5x5

Rows iets lager gegaan om techniek perfect te krijgen
 
Even een update. Heb vorige week en deze week niet kunnen trainen, omdat ik vervuild water heb gedronken op harmony of hardcore en daardoor flink aan de diarree ben. Afgevallen naar 71kg en ben nu weer erbij aan het eten.

Ben ook hard aan het twijfelen over mijn schema... stronglifts is leuk, maar nu ik alweer massa kwijt ben wil ik toch weer massa gaan bouwen. Iemand een schema wat die kan aanraden? liefst 1-3 dagen in de week.
 
1xpw borst biceps buik jwz geen benen swek
 
als je maar 1-3x in de week gaat, zou ik fullbody pakken, focussen op compounds en dan 5x5 schema aanhouden
 
Even een update. Heb vorige week en deze week niet kunnen trainen, omdat ik vervuild water heb gedronken op harmony of hardcore en daardoor flink aan de diarree ben. Afgevallen naar 71kg en ben nu weer erbij aan het eten.

Ben ook hard aan het twijfelen over mijn schema... stronglifts is leuk, maar nu ik alweer massa kwijt ben wil ik toch weer massa gaan bouwen. Iemand een schema wat die kan aanraden? liefst 1-3 dagen in de week.

1 - 3 dagen in de week...? Dan kan je pretty much niet anders dan full body. Alleen 3x in de week zou nog UB/LB kunnen. Maar die verloren KG's zijn er zo weer aan hoor, muscle memory ftw.
 
1xpw borst biceps buik jwz geen benen swek
Dan kan ik dus weer met jou meetrainen! Bicepboi
als je maar 1-3x in de week gaat, zou ik fullbody pakken, focussen op compounds en dan 5x5 schema aanhouden
1 - 3 dagen in de week...? Dan kan je pretty much niet anders dan full body. Alleen 3x in de week zou nog UB/LB kunnen. Maar die verloren KG's zijn er zo weer aan hoor, muscle memory ftw.
Hmm, nog 2 weken en dan heb ik zeeËn van tijd en kan ik een wat drukker schema pakken. Iemand voorstellen dan? Yes, net lekkere refeed gedaan. Zit vandaag op 3500kcal wat 1000kcal boven mijn onderhoud(op 73.5kg) is.

Thanks for the support boys, behalve Erik, IRL HAD JE KLAPPEN GEKREGEN!
 
aangezien je t varieerd hoe vaak je kan gaan, zou ik echt de grotere oefeningen pakken
zou dan gaan voor:
Squatten
deadlift
romanian deadlift
benchen
close grip benchen
militairy press/db shoulder press


eventueel naar wil nog leg press, db rows of incl bp ofzo toevoegen
 
aangezien je t varieerd hoe vaak je kan gaan, zou ik echt de grotere oefeningen pakken
zou dan gaan voor:
Squatten
deadlift
romanian deadlift
benchen
close grip benchen
militairy press/db shoulder press


eventueel naar wil nog leg press, db rows of incl bp ofzo toevoegen
Zal even verduidelijke :p ik kan 3x per week, als het moet zelfs 4 of meer, maar wat is nu het beste?
 
Zal even verduidelijke :p ik kan 3x per week, als het moet zelfs 4 of meer, maar wat is nu het beste?

dan zou ik een split pakken en ej voornamelijk focussen op de compounds/grote oefeningen. pak hierbij het push/pull systeem omdat dit wat makkelijker doorrouleren is naar een 4e dag als je dat red!
bijv:

dag 1 zou dan gaan voor:
Squatten
deadlift
front squat
calf raise
leg press
leg extension
plank holds

dag 2
Benchen
MP/db shoulder press
close grip benchpress
incl db press
incl flyes
crucifix flyes

dag 3
Deadlift
romanian/stiff leg deadlift
chin ups/pendlay row
db rows
back extensions
rear delt raise


something like that, mocht je een 4e dag erbij pakken, dag 2 herhalen
 
Zal even verduidelijke :p ik kan 3x per week, als het moet zelfs 4 of meer, maar wat is nu het beste?

Beste is uiteraard 4x per week. Maar op 3x p/w kan je ook prima gainen. Beste schema om te doen is FB (met wat leuke assistence erbij) evt. zou een UB/LB schema met een focus op de grote compounds (google eens generic bulking routine van lyle mcdonald) ook nog kunnen als je full body zat bent.

Blijf asjeblieft weg van ''1x per week elke spiergroep'' splits, want die dingen zijn verre van optimaal.
 
Beste is uiteraard 4x per week. Maar op 3x p/w kan je ook prima gainen. Beste schema om te doen is FB (met wat leuke assistence erbij) evt. zou een UB/LB schema met een focus op de grote compounds (google eens generic bulking routine van lyle mcdonald) ook nog kunnen als je full body zat bent.

Blijf asjeblieft weg van ''1x per week elke spiergroep'' splits, want die dingen zijn verre van optimaal.

+1, dit dus
 
dan zou ik een split pakken en ej voornamelijk focussen op de compounds/grote oefeningen. pak hierbij het push/pull systeem omdat dit wat makkelijker doorrouleren is naar een 4e dag als je dat red!
bijv:

dag 1 zou dan gaan voor:
Squatten
deadlift
front squat
calf raise
leg press
leg extension
plank holds

dag 2
Benchen
MP/db shoulder press
close grip benchpress
incl db press
incl flyes
crucifix flyes

dag 3
Deadlift
romanian/stiff leg deadlift
chin ups/pendlay row
db rows
back extensions
rear delt raise


something like that, mocht je een 4e dag erbij pakken, dag 2 herhalen
Is dit niet teveel volume voor je borst bijv? ik zie 2 flyes en al incl press en mis de dips? Maandag en donderdag dl lijkt me echt killing, zkkr in combinatie met squats op maandag, kill ik mijn onderrug toch?
Beste is uiteraard 4x per week. Maar op 3x p/w kan je ook prima gainen. Beste schema om te doen is FB (met wat leuke assistence erbij) evt. zou een UB/LB schema met een focus op de grote compounds (google eens generic bulking routine van lyle mcdonald) ook nog kunnen als je full body zat bent.

Blijf asjeblieft weg van ''1x per week elke spiergroep'' splits, want die dingen zijn verre van optimaal.
Ik hou 3 p/w aan ook omdat ik dan wat meer vrije tijd heb. Zat te denken aan dit:

Dag A
Squats
Bench press
Dips
Bent over rows

Dag B
Deadlifts
Overhead Press
Pullups

Dit 5x5 en dan Ma, Wo en Vrijdag.
 
ik ben meer voorstander van CGBP dan dips.
je schema'tje ziet er wel goed uit! zou bij dag 2 dan nog wel rear delt raises of face pulls toevoegen
 
ik ben meer voorstander van CGBP dan dips.
je schema'tje ziet er wel goed uit! zou bij dag 2 dan nog wel rear delt raises of face pulls toevoegen
Voegt toch niks toe aangezien ik die al gepakt heb?

Nou vandaag was de training in een woord RUK te noemen..
Mijn ego blokte mij en ik ging te zwaar met het gevolg dat het zwart voor mijn ogen werd, ik wit weg trok en bijna ko ging, maar mijn laatste setje wel afgemaakt na 2 min te hebben gezeten:sd:

Squat
40kgx5
60kx5
87.5kgx5
85kgx4x5

Bench press
40kgx2x5
50kgx5x5

Om een of andere reden voelde het alsof ik 70 drukte..

Bent over rows
50kgx5x5

Ging hier dus bij de 4e set bijna K.O.

K*t training geef hem echt een 3/10
 
Dag A
Squats
Bench press
Dips
Bent over rows

Dag B
Deadlifts
Overhead Press
Pullups

Dit 5x5 en dan Ma, Wo en Vrijdag.

Is gewoon SS alleen dan zonder 3x per week squatten :scratch:

zou eens kijken of je misch dit kan doen:

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=135564721

anders zou ik sowieso nog wat assistance voor je posterior delts en evt. nog wat curls/extensions e.d. toevoegen. Oh ja en kuitwerk en klein beetje abs.
 
Is gewoon SS alleen dan zonder 3x per week squatten :scratch:

zou eens kijken of je misch dit kan doen:

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=135564721

anders zou ik sowieso nog wat assistance voor je posterior delts en evt. nog wat curls/extensions e.d. toevoegen. Oh ja en kuitwerk en klein beetje abs.
Thanks man, interessante post!

Dus als ik het goed begrijp heb je A en B

A
Squat 3x5
Bench 3x5
Chins 15-20 total reps dus 3x5/4x5 of 1x20?
Rows 3x5
Cable rows 3x5 of hoevaak?
barbell curl 3x8
Cable rear delt row 3x8

B
Front squat 3x5
MP 3x5
DL 1x5
Dips 1x20 of 3x5/4x5?
CGBP 3x8

Zo zou ik dan willen trainen en dan zovaak als ik kan per week
Moet je rustdag ertussen houden of mag je ook bijv ma-di-do-vrij knallen?
 
Laatst bewerkt:
Front squat
20kgx3x5
30kgx2x5
MP
20kgx2x5
30kgx3x5
DL
60kgx5
90kgx5
115kgx5
Dips
BWx10
BWx10
CGBP
40kgx5
45kgx2x5

Had weer last van dat ik licht in mijn hoofd werd, maar toch betere training dan ik verwachten.
Die front squat is hell en heb dikke 5 min er na nog lopen hoesten als een idioot. Ook de blikken van de andere sportschool mensen was episch, ben namelijk de eerste die hem doet.
 
Thanks man, interessante post!

Dus als ik het goed begrijp heb je A en B

A
Squat 3x5
Bench 3x5
Chins 15-20 total reps dus 3x5/4x5 of 1x20?
Rows 3x5
Cable rows 3x5 of hoevaak?
barbell curl 3x8
Cable rear delt row 3x8

B
Front squat 3x5
MP 3x5
DL 1x5
Dips 1x20 of 3x5/4x5?
CGBP 3x8

Zo zou ik dan willen trainen en dan zovaak als ik kan per week
Moet je rustdag ertussen houden of mag je ook bijv ma-di-do-vrij knallen?

Ja als dat goed voelt moet je dat gewoon doen (of om de dag). Hij zegt ook gewoon toevoeg of minder doen, afhankelijk van hoe je je voelt. Evt zou je ook nog kunnen doen dat je tussen de ''squat'' dagen alleen UB werk doet (zodat je bv. 3x p/w benched, 3x p/w roeit etc.).

cable rows lijken me onnodig omdat je al chint en normale rows doet, meer werk is echt niet nodig. Chins dips kan je opbouwen zoals jezelf wilt, zou hem zelf 2x8-10 aanhouden. Voor triceps werk zal ik wel iets kiezen wat je long head echt pakt (bv. triceps extensions & geen cgbp) omdat nu vooral je lateral head gepakt wordt.
 
Laatst bewerkt:
Ja als dat goed voelt moet je dat gewoon doen (of om de dag). Hij zegt ook gewoon toevoeg of minder doen, afhankelijk van hoe je je voelt. Evt zou je ook nog kunnen doen dat je tussen de ''squat'' dagen alleen UB werk doet (zodat je bv. 3x p/w benched, 3x p/w roeit etc.).

cable rows lijken me onnodig omdat je al chint en normale rows doet, meer werk is echt niet nodig. Chins dips kan je opbouwen zoals jezelf wilt, zou hem zelf 2x8-10 aanhouden. Voor triceps werk zal ik wel iets kiezen wat je long head echt pakt (bv. triceps extensions & geen cgbp) omdat nu vooral je lateral head gepakt wordt.
Thanks voor de tips, zal de doorvoeren. Rear delt werk is wel nodig?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven