Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echte die-hard het opbrengen om elke keer maar weer te gaan trainen, om die maaltijd toch op te eten, hoe weinig honger je ook hebt, en om dat pilsje te laten staan terwijl de rest zich weer genadeloos klem zuipt. Het is niet makkelijk, de lifestyle van een BB'er. Dit leventje gaat niet over rozen, en dat hoort het ook niet te gaan! Want op deze manier worden de mannen van de jongetjes gescheiden, de doorzetters van de opgevers, ons van de rest
CQ_Demolisher zei:goed geschreven g..
toch was ik zelf ook zo'n 'breezah'-typje..
kwam met mijn scootertje, gel mee naar gym, met mijn mouwloze shirtje..voornamelijk om een leuke tijd te hebben met vrienden en met dames sjansen..
verschil was dat ik in de sportschool, na natuurlijk fout begonnen te zijn met te zwaar gewicht, probeerde te leren van mensen die al langer trainden..
op deze manier, door experts na te doen en hulp te vragen ging ik snel vooruit op het begin..
ik begon ook te trainen in de winter, dus tot dat stereotype behoor ik ook weer niet..

was jij ook zo'n 'breezah' ''jongetje'' vroeger steven?just like meBig Steve zei:Leuk artikel, je kan goed schrijven. Ik herken er een hoop in![]()
steelde ook veel bReEzAa's en dan lekker ZuiPuH.... en soms ff FiTnuSsuH maar niet als ik smiddags een dikke bOOn had gerookt. En dan idd lekker pompen op de bicepsmachine. Ik had ook een potje gel mee altijd hahahaha! dat heeft een mooi paar jaartjes geduurd. Ik heb ook nog stees een sKoEtuR! staat nu alleen onder het spinrag omdat ik de verzekering niet kan betalen haha. boeie nu, sta er idd net als jij nog en train ook mn benen tegenwoordig (au au). Anyway, een erg leuk aRtIkeL. En idd erg herkenbaar dit. nou LaTur eN dE MazSelSEen mening die ik deel, echt een kick stukJohny zei:Waarom heeft dit artikel geen 5 sterren rating? Ik vind het namelijk een heel motiverend artikel waar ik veel herkenning in zie?