Wat een heerlijk artikel zeg... positieve KARMA!!!!
Dat ge-ijkte beeld gaat bij ons ook op...
2 keer per jaar.. 1ste is "de het goede voornemen 1 januari periode" Ik ga het nieuwe jaar gespierd worden... De drukte is er nu gelukkig weer uit, zodat er plaats is voor de 2de shitload aan patsertjes.
"Ik ga ff in 2 weken de beachboy look kweken voor aanstaande zomer" idd smijten ze met de dumbbells, heeft de spotter meer te doen tijdens de oefening dan de gene die em uit voert, en idd luid praten hoeveel wijven ze wel hebben gepakt afgelopen weekend.. Ook staan die armen na 25 minuten trainen zo ver naar buiten, dat ze zich dus (EERLIJK WAAR) bij draaien om door de al bredere als standaard deuropening te wurmen..
En idd Dit jaar deZELFDE SHITLOAD van die lui er dus weer. Een aantal dezelfden zelfs!! alleen nu een nog grotere scooter..
en zoals ik ook al in een ander draadje zei. met 15 kilo de standing barbell curls verkeerd uitvoeren, terwijl ik me had gericht op de volgende martelende benentraining. En als je dan eindelijk je zware setjes kunt doen, hoor je ze smoezen, zie die idioot nou met die halter in zijn nek, die wil heel graag van zijn rug af of, tsssk dat pak ik nog zwaarder..
Ow, wat zou ik die kl***zak graag aan zijn oren naar "TheCage" toe slepen om ook ff een setje van 8 keer te doen met die 130 kg.....
Positieve Karma