XXL Nutrition

Never give up, never surrender!!!

**** die kleine k*tlijers, maar de breezah chicks komen wel weer de gym binnen bij ons. Gister 5 in een half uur, goede motivatie om buik te doen naast de cardio apparatuur. Ik pomp en pomp en denk dat er zo'n geil sletje onder me ligt en ik weet dat hun weten dat ik dat denk.

hehe klopt helemaal dit verhaal :D

Mooi geschreven man, zie je weer hoe trots je kan zijn om bodybuilder te zijn.

Echt mijn complimenten voor dit stuk! Mooi geschreven, herken er veel van.

• Topic Starter Topic Starter
Thnx bro's! :D

Wat een heerlijk artikel zeg... positieve KARMA!!!!

Dat ge-ijkte beeld gaat bij ons ook op...

2 keer per jaar.. 1ste is "de het goede voornemen 1 januari periode" Ik ga het nieuwe jaar gespierd worden... De drukte is er nu gelukkig weer uit, zodat er plaats is voor de 2de shitload aan patsertjes.

"Ik ga ff in 2 weken de beachboy look kweken voor aanstaande zomer" idd smijten ze met de dumbbells, heeft de spotter meer te doen tijdens de oefening dan de gene die em uit voert, en idd luid praten hoeveel wijven ze wel hebben gepakt afgelopen weekend.. Ook staan die armen na 25 minuten trainen zo ver naar buiten, dat ze zich dus (EERLIJK WAAR) bij draaien om door de al bredere als standaard deuropening te wurmen..

En idd Dit jaar deZELFDE SHITLOAD van die lui er dus weer. Een aantal dezelfden zelfs!! alleen nu een nog grotere scooter..
en zoals ik ook al in een ander draadje zei. met 15 kilo de standing barbell curls verkeerd uitvoeren, terwijl ik me had gericht op de volgende martelende benentraining. En als je dan eindelijk je zware setjes kunt doen, hoor je ze smoezen, zie die idioot nou met die halter in zijn nek, die wil heel graag van zijn rug af of, tsssk dat pak ik nog zwaarder..

Ow, wat zou ik die kl***zak graag aan zijn oren naar "TheCage" toe slepen om ook ff een setje van 8 keer te doen met die 130 kg.....

Positieve Karma :)

Nice KARMA dude tja en ook erg herkenbaar

Dit is echt een fantastisch artikel! Jij hebt echt talent om schrijver te worden denk ik ;) . Het is echt mooi om te lezen, vooral dat eind stukje. Respect!

idd Rob, bouw je talent uit, je hebt er schijnbaar gevoel voor.
wel k*t dat je zoveel karma krijgt trouwens :D

Jah verdorie die karma ook altijd! :)

Maaruh, jah ik vind schrijven wel leuk. Jaren geleden schreef ik ook wel eens zieke horror/humor verhalen samen met een paar maten. En dan in de pauze op school aan elkaar voor lezen. Wat hebben wij gelachen toen. Those were the days... :)

ik heb je al gezegd het beste artikel van 2003, ben benieuwd naar Deel 2!

Echt he-le-maal top! Ik erger me ook dood aan die breezah boys.
Waarom:
- ze houden de apparaten en gewichten bezet
- ze snappen geen reet van trainen maar doen alsof ze Arnold zijn.
- Als ze 1 breezertje achter de kiezen hebben zijn ze dronken en vervelend.

Voor een maand terug heb ik nog een fantastisch tafereel mogen aanschouwen bij de Plaza in Arnhem.
Één of andere breezah boy was ontzettend dronken en vervelend, hij liep te schreeuwen tegen de bardame en duwde een andere kerel bij de bar weg. De uitsmijter had ‘m in de gaten loopt naar ‘m toe om te zeggen dat ie heel snel moest dimmen (of iets in die zin want we konden ‘m niet verstaan). Wat doet deze breezah boy vervolgens, hij gooit z’n 60 kg in de strijd om de uitsmijter een duw te geven. FOUT! Meneer de uitsmijter pakt breezah bij kop en kont en gooit ‘m met een sierlijke boog op straat. Uiteraard was het nog niet voorbij want breezah krabbelde overeind en begint van een afstandje tegen de uitsmijter te schelden. De uitsmijter maakt vervolgens een dreigende beweging in de richting van breezah die het op een lopen zet. De uitsmijter en zijn collega moesten er smakelijk om lachen. Breezah mag van geluk spreken dat ie niet helemaal total-loss is gemept. Ik vond het in ieder geval een fantastisch schouwspel. Uitsmijters, gotta love ‘m. :D

op de een of andere manier herken ik mezelf wel in je verhaal :S
toch ben ik geen breezah boy
let op mijn eten drink niet en laat van alles ( meestal lekkere dingen) staan om maar in vorm te komen. Ik train nu bijna 9 maanden en probeer ind. ook zo veel mogelijk mijn bovenlichaam te laten groeien. Mijn benen train ik dan ook niet. Ben geen echte bb er zou ik ook niet willen zijn wil gewoon in vorm komen. Ik hoop niet dat ik dan ook onder dat genre van breezer boys val die jij beschrijft. Ondanks dat ik dan niet mijn hele lichaam train en toch wel is tot het uiterste wil gaan met dus te zware gewichten. En ik train in me eentje dus laat ind. niet de spotter alles doen :P

Waarom train je je benen niet?

Ennuh, als je in vorm wil komen zul je toch echt moeten bodybuilden :)

zeer mooi artikel dude !

respect

gr BT

Prachtig artikel>
Ik kon me er helemaal in vinden> ook al train ik pas 9 maanden en ben ik bijna 17.
Het is denk ik meer dat die breezah gasten te lui zijn of dat ze niet de kick krijgen van BB'en die velen van ons krijgen. Ik begon fanatiek te trainen vooral omdat ik veel resultaat zag en omdat ik veel info las over voeding en juiste training. Dat maakt het trainen fijner en maakt die soms inmense pijn niet zoveel uit. Ik heb in mn korte periode ook al veel 'jongetjes' zien komen en gaan. Ik train mn hele lichaam en ga de komende 100 jr. niet stoppen.
haha :D

Goed Artikel

ja train mijn benen niet omdat ik thuis train heb gewoon weg de middelen er niet voor. Wel fietsen maarja dat is niet echt trainen meer om in vet% te dalen.
Maarja hoop gewoon dat hij niet ook beginners aanziet voor breezah boys :P.
Ik kom bijna nooit in een sportschool dus weet ook niet hoe het er daar aan toe gaat. Ben zelf dus nog nooit breezah boys tegen gekomen kan niks vergelijken.

Je benen niet trainen en je bovenlijf wel vind ik nou typisch een breezah actie...

Ik kan me inbeelden dat er mensen die hun benen niet te fel trainen omdat ze grote benen gewoon niet mooi vinden :)

Terug
Naar boven