XXL Nutrition

New bij DBB! 20 jaar oud.. progressie van 2,5 jaar

dit is gewoon bijna precies de definitie van broscience, maarja ik ga maar niet meer in discussie, jij hebt zon enorm bord voor je kop. trouwens best knap dat je na 15 jaar trainen nog zo'n military press hebt als we zo gaan beginnen

imageaxd.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Succes met verder trainen bro! Ben benieuwd naar nieuwe pics als je klaar bent met cut. De nederlandse Supaturk als je shredded bent straks

Thnx maat! Eind mei/ begin juni ben ik wel shredded denk ik :p dan maak ik wel weer foto"s en deel ik ze in dit topic..

Er wordt hier gepraat over genetische aanleg, denk je nu echt als hij aanleg had gehad dat hij er dan zo uit zou zien als before? Mensen met genetische aanleg zijn al buf zonder te trainen. Maar eigenlijk boeit het mij ook allemaal geen ene reet, zal hier ook niet meer reageren.

Dit!

Iwj je bent 14 en traint een halfjaar(?)... Serieus wat een betweter moet jij wel niet zijn:roflol: Doe eens ff normaal mr. knowitall.

Ontopic: progressie is goed maar ik denk dat het wel overduidelijk is e! Maar begrijpbaar dat je het voor jezelf houd.

TS heeft mooie progressie geboekt.

Maar over het genetische aanleg verhaal. Het hoeft niet persé zichtbaar te zijn in veel gevallen is dit natuurlijk wel zichtbaar maar het hoeft niet.
TS had overigens wel al een vrij blokkerig figuur (vierkantig UB). Uit eigen ervaring zie ik dit soort mensen wel vaker goede progressie maken (wetenschappelijk raakt dit natuurlijk kant noch wal ;)).
Daarbij is de TS ook rond zijn 17e ofzo begonnen en mannen kunnen langer doorgroeien dan dat dus zijn genetisch potentieel kan misschien tijdens zijn trainingsperiode pas tot volle bloei gekomen zijn.

Just my 2 cents.

Terug
Naar boven