DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er wordt hier gepraat over genetische aanleg, denk je nu echt als hij aanleg had gehad dat hij er dan zo uit zou zien als before? Mensen met genetische aanleg zijn al buf zonder te trainen. Maar eigenlijk boeit het mij ook allemaal geen ene reet, zal hier ook niet meer reageren.
met genetische aanleg kan ook bedoeld worden dat het relatief makkelijk is om massa te pakken zonder vet (ecto/meso combi), en komop alleen mensen zoals cutler etc. waren een beetje buf zonder serieus te trainen, maar je hebt het in verschillende maten he
Dan had je dat al veel eerder terug gezien. Maar blijven jullie maar lekker allemaal fantaseren.
terwijl hij niet traint? waar baseer jij al jouw uitspraken eigenlijk op als ik altijd al die posts van jou lees?
Wat denk je van 15 jaar trainingservaring snotneus.
oke manEr wordt hier gepraat over genetische aanleg, denk je nu echt als hij aanleg had gehad dat hij er dan zo uit zou zien als before? Mensen met genetische aanleg zijn al buf zonder te trainen. Maar eigenlijk boeit het mij ook allemaal geen ene reet, zal hier ook niet meer reageren.
Bullshit. aanleg kan je pas zien als iemand begint met trainen.
Bullshit. aanleg kan je pas zien als iemand begint met trainen.
kerel waarop baseer jij nou weer al je kennis 15 jaar trainingservaring boeit niks qua kennis als je alleen maar op die manier redeneert, jij hebt je blijkbaar nooit verdiept in somatypes al je zo kortzichtig antwoord, je hoeft echt niet toen alsof je een alwetend orakel bent zonder het te onderbouwen alleen maar omdat je al zo lang traintKerel waarop baseer jij nou weer al je kennis 15 jaar trainingservaring boeit niks qua kennis als je alleen maar op die manier redeneert, jij hebt je blijkbaar nooit verdiept in somatypes al je zo kortzichtig antwoord, je hoeft echt niet toen alsof je een alwetend orakel bent zonder het te onderbouwen alleen maar omdat je al zo lang traint
zoals ik al verwachtte, je kan niks onderbouwen omdat je je uitspraken baseert op nikszoals ik al verwachtte, je kan niks onderbouwen omdat je je uitspraken baseert op niks
Uitspraken baseert op niks? Hoeveel mensen denk je dat je in 15 jaar ziet komen en gaan, denk je nu werkelijk dat je er dan geen kijk op krijgt of iemand aanleg heeft of niet. Maar keep on dreaming met zijn allen, het gaat jullie alleen de komende jaren zo ontzettend hard tegenvallen.
dit is gewoon bijna precies de definitie van broscience, maarja ik ga maar niet meer in discussie, jij hebt zon enorm bord voor je kop. trouwens best knap dat je na 15 jaar trainen nog zo'n military press hebt als we zo gaan beginnen

ga paar oefeningskes doen dan kunde over paar maanden een mooiere progress foto sturen
) het is ntrlk niet zo gezond maar het heeft zijn voordelen
bu gerizekalilar anlamaz zaten
selamlar enesje doet het goed en steek er geen tijd in om te bewijzen of je naturel bent of niet ... die jaloerse trollen zullen tog blijven gaan ... ipv een reactie te zettenga paar oefeningskes doen dan kunde over paar maanden een mooiere progress foto sturen
en nog iets, turken hebben een eetgewoonte dat helemaaaaaal niet te vergelijken is met die van europeanen, veel koolhydraten eten we van kleins af aan, dit gaat gepaard met brutte kracht (en ook een vetlaagje) het is ntrlk niet zo gezond maar het heeft zijn voordelen
en mensen tog veralgemeen is niet alles er zijn altijd uitzonderingen
zamanini bosa harcamabu gerizekalilar anlamaz zaten
selamlar enes
Thanks! Mijn gezicht was te zien op de foto`s en daarom wilde ik bewijzen dat ik het echt was. Veel mensen dachten dat mijn account fake was. Ik heb alles bewezen, maar meer kan ik niet bewijzen.
Ik heb ook veel leuke dingen gehoord en daarom wil ik die mensen allemaal nog een keer bedanken! Zo een progressie posten is echt goed voor je motivatie, heb ik gemerkt tenminste...
groetjes,
Cihat