AndroidHealthClinic

New bij DBB! 20 jaar oud.. progressie van 2,5 jaar

Er wordt hier gepraat over genetische aanleg, denk je nu echt als hij aanleg had gehad dat hij er dan zo uit zou zien als before? Mensen met genetische aanleg zijn al buf zonder te trainen. Maar eigenlijk boeit het mij ook allemaal geen ene reet, zal hier ook niet meer reageren.

Er wordt hier gepraat over genetische aanleg, denk je nu echt als hij aanleg had gehad dat hij er dan zo uit zou zien als before? Mensen met genetische aanleg zijn al buf zonder te trainen. Maar eigenlijk boeit het mij ook allemaal geen ene reet, zal hier ook niet meer reageren.

met genetische aanleg kan ook bedoeld worden dat het relatief makkelijk is om massa te pakken zonder vet (ecto/meso combi), en komop alleen mensen zoals cutler etc. waren een beetje buf zonder serieus te trainen, maar je hebt het in verschillende maten he

met genetische aanleg kan ook bedoeld worden dat het relatief makkelijk is om massa te pakken zonder vet (ecto/meso combi), en komop alleen mensen zoals cutler etc. waren een beetje buf zonder serieus te trainen, maar je hebt het in verschillende maten he

Dan had je dat al veel eerder terug gezien. Maar blijven jullie maar lekker allemaal fantaseren.

Bullshit. aanleg kan je pas zien als iemand begint met trainen.

Laatst bewerkt:

:roflol: kerel waarop baseer jij nou weer al je kennis 15 jaar trainingservaring boeit niks qua kennis als je alleen maar op die manier redeneert, jij hebt je blijkbaar nooit verdiept in somatypes al je zo kortzichtig antwoord, je hoeft echt niet toen alsof je een alwetend orakel bent zonder het te onderbouwen alleen maar omdat je al zo lang traint

:roflol: Kerel waarop baseer jij nou weer al je kennis 15 jaar trainingservaring boeit niks qua kennis als je alleen maar op die manier redeneert, jij hebt je blijkbaar nooit verdiept in somatypes al je zo kortzichtig antwoord, je hoeft echt niet toen alsof je een alwetend orakel bent zonder het te onderbouwen alleen maar omdat je al zo lang traint

lol, ga lekker buiten spelen man.

Hoeveel mensen denk jij dat ik in die tijd heb zien komen en gaan? En het is echt wel te zien of iemand aanleg heeft of niet. Je kan beter een beetje realistisch blijven, valt het voor een hoop een stuk minder hard tegen.

lol, ga lekker buiten spelen man.

:roflol: zoals ik al verwachtte, je kan niks onderbouwen omdat je je uitspraken baseert op niks

---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 15:46 ----------

ook mooi dat je dubbel zo oud bent als ik maar toch dubbel zo kinderachtig

Ecto power united :P

:roflol: zoals ik al verwachtte, je kan niks onderbouwen omdat je je uitspraken baseert op niks

Uitspraken baseert op niks? Hoeveel mensen denk je dat je in 15 jaar ziet komen en gaan, denk je nu werkelijk dat je er dan geen kijk op krijgt of iemand aanleg heeft of niet. Maar keep on dreaming met zijn allen, het gaat jullie alleen de komende jaren zo ontzettend hard tegenvallen.

Uitspraken baseert op niks? Hoeveel mensen denk je dat je in 15 jaar ziet komen en gaan, denk je nu werkelijk dat je er dan geen kijk op krijgt of iemand aanleg heeft of niet. Maar keep on dreaming met zijn allen, het gaat jullie alleen de komende jaren zo ontzettend hard tegenvallen.

dit is gewoon bijna precies de definitie van broscience, maarja ik ga maar niet meer in discussie, jij hebt zon enorm bord voor je kop. trouwens best knap dat je na 15 jaar trainen nog zo'n military press hebt als we zo gaan beginnen

dit is gewoon bijna precies de definitie van broscience, maarja ik ga maar niet meer in discussie, jij hebt zon enorm bord voor je kop. trouwens best knap dat je na 15 jaar trainen nog zo'n military press hebt als we zo gaan beginnen

Ja? Druk jij het ook na 15 jaar, zit op ongeveer 117,5kg als wij zo gaan beginnen :P

je doet het goed en steek er geen tijd in om te bewijzen of je naturel bent of niet ... die jaloerse trollen zullen tog blijven gaan ... ipv een reactie te zetten :D ga paar oefeningskes doen dan kunde over paar maanden een mooiere progress foto sturen

en nog iets, turken hebben een eetgewoonte dat helemaaaaaal niet te vergelijken is met die van europeanen, veel koolhydraten eten we van kleins af aan, dit gaat gepaard met brutte kracht (en ook een vetlaagje :D) het is ntrlk niet zo gezond maar het heeft zijn voordelen

en mensen tog veralgemeen is niet alles er zijn altijd uitzonderingen

zamanini bosa harcama :D bu gerizekalilar anlamaz zaten ;) selamlar enes

• Topic Starter Topic Starter
je doet het goed en steek er geen tijd in om te bewijzen of je naturel bent of niet ... die jaloerse trollen zullen tog blijven gaan ... ipv een reactie te zetten :D ga paar oefeningskes doen dan kunde over paar maanden een mooiere progress foto sturen

en nog iets, turken hebben een eetgewoonte dat helemaaaaaal niet te vergelijken is met die van europeanen, veel koolhydraten eten we van kleins af aan, dit gaat gepaard met brutte kracht (en ook een vetlaagje :D) het is ntrlk niet zo gezond maar het heeft zijn voordelen

en mensen tog veralgemeen is niet alles er zijn altijd uitzonderingen

zamanini bosa harcama :D bu gerizekalilar anlamaz zaten ;) selamlar enes

Thanks! Mijn gezicht was te zien op de foto`s en daarom wilde ik bewijzen dat ik het echt was. Veel mensen dachten dat mijn account fake was. Ik heb alles bewezen, maar meer kan ik niet bewijzen.

Ik heb ook veel leuke dingen gehoord en daarom wil ik die mensen allemaal nog een keer bedanken! Zo een progressie posten is echt goed voor je motivatie, heb ik gemerkt tenminste...

groetjes,

Cihat

Thanks! Mijn gezicht was te zien op de foto`s en daarom wilde ik bewijzen dat ik het echt was. Veel mensen dachten dat mijn account fake was. Ik heb alles bewezen, maar meer kan ik niet bewijzen.

Ik heb ook veel leuke dingen gehoord en daarom wil ik die mensen allemaal nog een keer bedanken! Zo een progressie posten is echt goed voor je motivatie, heb ik gemerkt tenminste...

groetjes,

Cihat

Succes met verder trainen bro! Ben benieuwd naar nieuwe pics als je klaar bent met cut. De nederlandse Supaturk als je shredded bent straks

Terug
Naar boven