Fitness Seller

New bij DBB! 20 jaar oud.. progressie van 2,5 jaar

deel alleen mijn persoonlijke ervaring.

En dat is relevant omdat?
Mijn persoonlijke ervaring is dat sportschoolbezoekende kamp-sjaken ook bijna allemaal aan AAS zitten.. :rolleyes:

En bijna alle ecto's zijn ook aan het kuren (sst, niet verder vertellen maar het gaat hier wel om een creatine kuur!)

Ziet er goed uit buffel!

• Topic Starter Topic Starter
:rolleyes:

Btw, is die vakantiepic in Gumbet genomen?

Yep, gumbet barstreet

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 23:42 ----------

natuurlijk is hij niet naturel, in zon korte tijd kan niet. En ik heb ook de ervaring dat turken/afghanen snel naar de AAS grijpen...

dat terzijde wel goede progressie. ga zo door he

Er was jou iemand voor die ongveer hetzelfde zei... Maar is nie erg ik ga er nie meer op in anders heb ik 10 extra pagina"s haha... Maar thanks man ik ga mn best doen:d

En dat is relevant omdat?
Mijn persoonlijke ervaring is dat sportschoolbezoekende kamp-sjaken ook bijna allemaal aan AAS zitten.. :rolleyes:

En bijna alle ecto's zijn ook aan het kuren (sst, niet verder vertellen maar het gaat hier wel om een creatine kuur!)

haha hoorde vandaag nog 2 ectos over AAS praten, hadden t over injects ofzo.

ene: wat zit erin dan?
andere: ja steroïde ofzo

:roflol:

Ik verdenk ze overigens beide van kuren -_- srs

ik zit aan de roids en ik zit nu op 30kg VVM in 2,5/3 jaar.
al helpt jong beginnen met trainen wel omdat je zowiezo nog in de groei bent

natuurlijk is hij niet naturel, in zon korte tijd kan niet. En ik heb ook de ervaring dat turken/afghanen snel naar de AAS grijpen...

dat terzijde wel goede progressie. ga zo door he

??? Nl en AFG/turken zijn compleet andere rassen. Verschil kenmerkt zich ook in de mindset. Heeft ook met genetics te maken.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 14:31 ----------

Deze man hier bewijst wat allemaal mogelijk is met inzet.
Er zullen altijd mensen zijn die zelf iets niet voor elkaar kunnen krijgen en zo het jouw ook doen geloven. Zichzelf onderschatten. Grootste fout.

ik zit aan de roids en ik zit nu op 30kg VVM in 2,5/3 jaar.
al helpt jong beginnen met trainen wel omdat je zowiezo nog in de groei bent

Waarom roids als je nog makkelijk kan gainen? 85kg bij 1.85 je kan makkelijk tot 100kg @ 10% komen zonder roids. zonde dit. Aan je pics te zien kan je niet aan zine dat je aan de rioids zit.

Ik heb je filmpje gezien en dit is zeker goed te halen in 3 jaar naturel

keep it up, anderhalve maand cutten en het ziet er nog indrukwekkender uit

http://youtu.be/rPiC0lzHpeY

Hier heb je et filmpje...

Na het uplouden kwam ik er achter dat dbb op het envelopje niet duidelijk te zien is miss moet je in het begin pauze drukken zodat je beter kan zien..

Ik kan niet goed poseren dat weet ik ook voordat jullie het zeggen.. voor het opnemen wist ik nog niet eens wat ik moest laten zien daarom beweeg ik langzaam zodat ik de volgende pose gelijk kan bedenken haha... dus het is niet vloeiend... Ik heb tenminste bewezen dat ik niet fake ben..

pff wat een gedoe hahaha... dit doe ik alleen omdat in het begin mn gezicht te zien was op de foto`s anders boeie:P

had over post met filmpje heen gelezen. jij bent voor zover ik weet de eerste die foto van id post en filmpje maakt om te bewijzen dat jij het bent. De meeste gaan roidragen en vaak blijkt dan al snel dat het iemand anders. Zal wel ff hoi zeggen als ik je bij Phill zie :p

• Like
Waarderingen: Obee
Waarom roids als je nog makkelijk kan gainen? 85kg bij 1.85 je kan makkelijk tot 100kg @ 10% komen zonder roids. zonde dit. Aan je pics te zien kan je niet aan zine dat je aan de rioids zit.

pics zijn pre-kuur.

en waarom. gewoon zodat ik nog sneller gain
gainde ook gewoon nog

attack me bro:) :roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 19:41 ----------

als je tot 100kg @ 12-12% al moeilijk vindt kun je beter gelijk stoppen

gaat nergens over wat je zegt :)
is natuurlijk allemaal relatief he, afhankelijk van genen, lengte (vooral), aanleg, training tijd etc.

@cihat, goeie progressie man !

gaat nergens over wat je zegt :)
is natuurlijk allemaal relatief he, afhankelijk van genen, lengte (vooral), aanleg, training tijd etc.

@cihat, goeie progressie man !

agree.

Ik bedoel meer in de richting van als je eenmaal de ritme te pakken hebt hoeft 100kg @ 12% niet moeilijk te zijn. Je kunt heel veel bereiken naturel, dit wilde ik duidelijk maken aan de jonge boven mij die naar AAS greep @ 85kg bij 1.85

Nice movie brah sick c*nt. Alle twijfelaars de mond gesnoerd:)

Diegene die denkt dat dit natty niet kan, moet eens goed naar zijn eigen voeding/trainingsschema kijken.

Je ziet er buff uit, maar je vp is dan ook hoger als 15% (reële progressie dus). Vind je ook aardig netjes poseren, ga zo door.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

agree.

Ik bedoel meer in de richting van als je eenmaal de ritme te pakken hebt hoeft 100kg @ 12% niet moeilijk te zijn. Je kunt heel veel bereiken naturel, dit wilde ik duidelijk maken aan de jonge boven mij die naar AAS greep @ 85kg bij 1.85

agree :) maar 100KG 10/12% zou nog enkele jaren moeten duren
aangezien me beginner gains weg zijn

en ik wil 100kg @10/12% volgend jaar al behalen met de hulp van AAS

Terug
Naar boven