suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
deel alleen mijn persoonlijke ervaring.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deel alleen mijn persoonlijke ervaring.

natuurlijk is hij niet naturel, in zon korte tijd kan niet. En ik heb ook de ervaring dat turken/afghanen snel naar de AAS grijpen...
dat terzijde wel goede progressie. ga zo door he
En dat is relevant omdat?
Mijn persoonlijke ervaring is dat sportschoolbezoekende kamp-sjaken ook bijna allemaal aan AAS zitten..
En bijna alle ecto's zijn ook aan het kuren (sst, niet verder vertellen maar het gaat hier wel om een creatine kuur!)

natuurlijk is hij niet naturel, in zon korte tijd kan niet. En ik heb ook de ervaring dat turken/afghanen snel naar de AAS grijpen...
dat terzijde wel goede progressie. ga zo door he
Nl en AFG/turken zijn compleet andere rassen. Verschil kenmerkt zich ook in de mindset. Heeft ook met genetics te maken.dankjewel dat jij het toegeeftik zit aan de roids en ik zit nu op 30kg VVM in 2,5/3 jaar.
al helpt jong beginnen met trainen wel omdat je zowiezo nog in de groei bent
ik zit aan de roids en ik zit nu op 30kg VVM in 2,5/3 jaar.
al helpt jong beginnen met trainen wel omdat je zowiezo nog in de groei bent
http://youtu.be/rPiC0lzHpeY
Hier heb je et filmpje...
Na het uplouden kwam ik er achter dat dbb op het envelopje niet duidelijk te zien is miss moet je in het begin pauze drukken zodat je beter kan zien..
Ik kan niet goed poseren dat weet ik ook voordat jullie het zeggen.. voor het opnemen wist ik nog niet eens wat ik moest laten zien daarom beweeg ik langzaam zodat ik de volgende pose gelijk kan bedenken haha... dus het is niet vloeiend... Ik heb tenminste bewezen dat ik niet fake ben..
pff wat een gedoe hahaha... dit doe ik alleen omdat in het begin mn gezicht te zien was op de foto`s anders boeie![]()

Waarom roids als je nog makkelijk kan gainen? 85kg bij 1.85 je kan makkelijk tot 100kg @ 10% komen zonder roids. zonde dit. Aan je pics te zien kan je niet aan zine dat je aan de rioids zit.
als het zo makkelijk is wat zijn jouw stats op dit ogenblik dan?Waarom roids als je nog makkelijk kan gainen? 85kg bij 1.85 je kan makkelijk tot 100kg @ 10% komen zonder roids. zonde dit. Aan je pics te zien kan je niet aan zine dat je aan de rioids zit.
als het zo makkelijk is wat zijn jouw stats op dit ogenblik dan?

attack me bro![]()
---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 19:41 ----------
als je tot 100kg @ 12-12% al moeilijk vindt kun je beter gelijk stoppen

gaat nergens over wat je zegt
is natuurlijk allemaal relatief he, afhankelijk van genen, lengte (vooral), aanleg, training tijd etc.
@cihat, goeie progressie man !
Diegene die denkt dat dit natty niet kan, moet eens goed naar zijn eigen voeding/trainingsschema kijken.
Je ziet er buff uit, maar je vp is dan ook hoger als 15% (reële progressie dus). Vind je ook aardig netjes poseren, ga zo door.

agree.
Ik bedoel meer in de richting van als je eenmaal de ritme te pakken hebt hoeft 100kg @ 12% niet moeilijk te zijn. Je kunt heel veel bereiken naturel, dit wilde ik duidelijk maken aan de jonge boven mij die naar AAS greep @ 85kg bij 1.85
maar 100KG 10/12% zou nog enkele jaren moeten duren