- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Do tell us
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Do tell us
Voordelen van een homegym

Er was ooit nathalya driessen. Helaas ooit een collega. Die heeft het een en ander met een bezemsteel gedaan. Hier gingen beelden van rond binnen het bedrijf. En dat schoot me meteen in de gedachten toen ik las kleedkamer barbell spannende dingen.
Misschien wat sfeerlicht in hangen?

Natalya Driessen blijkt ook dingen met een barbell te kunnen.Er was ooit nathalya driessen. Helaas ooit een collega. Die heeft het een en ander met een bezemsteel gedaan. Hier gingen beelden van rond binnen het bedrijf. En dat schoot me meteen in de gedachten toen ik las kleedkamer barbell spannende dingen.
Is meer uitleg nog nodig?
Denk dat daar andere dingen aan het plafond gehangen worden hoor.
Natalya Driessen blijkt ook dingen met een barbell te kunnen.
Same shit, different day? 😅
Mwuah verziekt tot op de diepste laag.

Mwuah verziekt tot op de diepste laag.
Internet helpt niet echt hoor.
kijk: https://www.instagram.com/reel/DGX3zQkz5t_/?igsh=ZDEybHRld3lxb3Bx
Ik heb nooit beweerd dat je stabiliteit gammel is@imnewhere valt naar mijn idee reuze mee maar feedback is welkom
Alleen dat het van voor of achter beter te zien is, mocht dat zo zijn.De barbell op de juiste hoogte zetten in het rack, pussypad erop en je hebt zo'n split squat stand.Ja lager bankje of zo'n echt split squat ding zou fijn zijn. Vrees alleen dat ik die niet heb.
Misschien als ik wat dingen aan de kant zet lukt het bij bankje van de pulley, moet ik alleen wel eerst cleanen want geen squat rack dan.
Staan met voorste been op schijven lijkt me wat gevaarlijk.
Maar misschien weet iemand hier nog een slim alternatief?
Ja hoor komt @Kathlinoo weer; denkt weer buiten the boxDe barbell op de juiste hoogte zetten in het rack, pussypad erop en je hebt zo'n split squat stand.
![]()
Ja hoor komt @Kathlinoo weer; denkt weer buiten the box
Andersom denken lost het op.
Kan zo ook de j-hooks laag zetten en elastiek erop (heb geen p*ssy pad).
Ik ga het uitproberen.
Handdoek rond de barbell/stok/bezemsteel draaien en vastmaken met wasknijpers/elastiekje oid kan de pussypad eventueel ook vervangen.Ja hoor komt @Kathlinoo weer; denkt weer buiten the box
Andersom denken lost het op.
Kan zo ook de j-hooks laag zetten en elastiek erop (heb geen p*ssy pad).
Ik ga het uitproberen.
Potverdikkie spierpijn 😱😱
Mijn 🍑 voelt zo zwaar dat gaan zitten of traplopen een workout is.
Onze trainer dacht gister dat het fijn was afro te trainen dus ik mocht na die beentraining constant in squat stance dansen tot verzuring en ver daar voorbij.
Ik laat de krachttraining dan maar even voor het weekeinde 😋
63.2 vanmorgen, met dus spierpijn.