XXL Nutrition

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
Misschien wat sfeerlicht in hangen?
:p

Er was ooit nathalya driessen. Helaas ooit een collega. Die heeft het een en ander met een bezemsteel gedaan. Hier gingen beelden van rond binnen het bedrijf. En dat schoot me meteen in de gedachten toen ik las kleedkamer barbell spannende dingen.

Is meer uitleg nog nodig?
Natalya Driessen blijkt ook dingen met een barbell te kunnen.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien wat sfeerlicht in hangen?
:p

Natalya Driessen blijkt ook dingen met een barbell te kunnen.

Ok...ik heb het niet lang gedaan en moet erin terug komen, maar vertel me please dat ze een goede trainer heeft? Ik weet niet hoe ze cleant maar heb ook bij CrossFit nog niet gezien dat ze van knie naar schouders pakken 😱 zonde.
Ze had met die bezemsteel beter techniek kunnen oefenen

@imnewhere valt naar mijn idee reuze mee maar feedback is welkom
Ik heb nooit beweerd dat je stabiliteit gammel is ;) Alleen dat het van voor of achter beter te zien is, mocht dat zo zijn.

Ik zou een iets minder hoog bankje pakken, zodat je op het diepste punt met je knie de grond raakt, zodat elke rep dezelfde ROM heeft. Bovendien haal je dan iets meer diepte. Die flexibiliteit heb je makkelijk, zag ik in een vorig filmpje.

Laatst bewerkt:
Ja lager bankje of zo'n echt split squat ding zou fijn zijn. Vrees alleen dat ik die niet heb.
Misschien als ik wat dingen aan de kant zet lukt het bij bankje van de pulley, moet ik alleen wel eerst cleanen want geen squat rack dan.

Staan met voorste been op schijven lijkt me wat gevaarlijk.

Maar misschien weet iemand hier nog een slim alternatief?

@DieNase : zou ik de squat stance erachter kunnen zetten en op enige manier elastieken op bepaalde hoogte fixeren?

Ja lager bankje of zo'n echt split squat ding zou fijn zijn. Vrees alleen dat ik die niet heb.
Misschien als ik wat dingen aan de kant zet lukt het bij bankje van de pulley, moet ik alleen wel eerst cleanen want geen squat rack dan.

Staan met voorste been op schijven lijkt me wat gevaarlijk.

Maar misschien weet iemand hier nog een slim alternatief?
De barbell op de juiste hoogte zetten in het rack, pussypad erop en je hebt zo'n split squat stand.
images (4).jpeg

Moet je wel twee barbells hebben. En anders eventueel een stok/bezemsteel.

De barbell op de juiste hoogte zetten in het rack, pussypad erop en je hebt zo'n split squat stand.
images (4).jpeg
Ja hoor komt @Kathlinoo weer; denkt weer buiten the box

Andersom denken lost het op.

Kan zo ook de j-hooks laag zetten en elastiek erop (heb geen p*ssy pad).

Ik ga het uitproberen.

Ja hoor komt @Kathlinoo weer; denkt weer buiten the box

Andersom denken lost het op.

Kan zo ook de j-hooks laag zetten en elastiek erop (heb geen p*ssy pad).

Ik ga het uitproberen.

We hebben twee barbells. En ik gebruik vaak een gordijnroede als techniek stang voor Oly.
Bezemsteel durf ik na verhaal @Gast 174776 niet meer 🤣

Potverdikkie spierpijn 😱😱
Mijn 🍑 voelt zo zwaar dat gaan zitten of traplopen een workout is.

Onze trainer dacht gister dat het fijn was afro te trainen dus ik mocht na die beentraining constant in squat stance dansen tot verzuring en ver daar voorbij.

Ik laat de krachttraining dan maar even voor het weekeinde 😋

63.2 vanmorgen, met dus spierpijn.

😅Met die spierpijn toch nog dat gaan doen? Held! Misschien wil je deze combo is proberen als 1 training:

High bar Squat 1 set van 10 zwaar (maar vooral controle)
Split squats 2 sets van 15 tot faal laatste rep tweede set
(single legged) bw hip thrusts 2 of 3 sets en dropset
Abs kan dan nog wel, maar zou niet

Hier heb ik de ergste spierpijn ooit van, elke keer. Gehele bovenbenen en billen (vandaar de combinatie). Maar ook de meeste groei. Er zaten ook landmine squats of extra sets high bar squats bij, maar dan kon ik een week niet zomaar gaan zitten of de trap af...

Mooie split squats! Groetjes!!

Terug
Naar boven