AndroidHealthClinic

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
Bezemsteel durf ik na verhaal @Gast 174776 niet meer
Begrijpelijk.

Ja lager bankje of zo'n echt split squat ding zou fijn zijn. Vrees alleen dat ik die niet heb.
Misschien als ik wat dingen aan de kant zet lukt het bij bankje van de pulley, moet ik alleen wel eerst cleanen want geen squat rack dan.

Staan met voorste been op schijven lijkt me wat gevaarlijk.

Maar misschien weet iemand hier nog een slim alternatief?
Zag laatst een filmpje dat iemand van het bankje het zitvlak en rug gedeelte omhoog deed en dan de voet/scheen er op voor stabiliteit. Misschien dat dat wat helpt. Dan kan je been niet meer heen en weer op het bankje.

• Topic Starter Topic Starter
@Kathlinoo genoeg opties dus.

@Mister B dat klinkt heftig zeg.

kijk: https://youtube.com/shorts/XJ52tnGspzM?si=ZpLkh3yrQP2XoiAT

Split jerk: nog wat onwennig weer, en je ziet dat ik mobiliteit weer beter moet oppakken. Drive ging nog wel lekker en speed ook aardig.

Begrijpelijk.

Zag laatst een filmpje dat iemand van het bankje het zitvlak en rug gedeelde omhoog deed en dan de voet/scheen er op voor stabiliteit. Misschien dat dat wat helpt. Dan kan je been niet meer heen en weer op het bankje.
Zou een optie zijn, maar dat kan dit bankje niet

laatst een filmpje dat iemand van het bankje het zitvlak en rug gedeelde omhoog deed en dan de voet/scheen er op voor stabiliteit. Misschien dat dat wat helpt. Dan kan je been niet meer heen en weer op het bankje.

Dat wou ik ook als optie/tip geven maar dacht hoe ga ik dat uitleggen. Maar het werkt wel beter

We hebben twee barbells. En ik gebruik vaak een gordijnroede als techniek stang voor Oly.
Bezemsteel durf ik na verhaal @Gast 174776 niet meer 🤣
Van die mooie verhalen in het ziekenhuis bij de SEH op de zaterdagavond: ik was wat oly drills aan het doen en toen struikelde ik en viel ik zo op die bezemsteel. Nu zit die vast.
🤭

Laatst bewerkt:
Halloween Witch GIF

Ik ben nu al een uur wristcurls aan het doen met een verwarmde bezemsteel (lees krultang) om dat ellenlange dikke haar van mijn oudste dochter in de krul te krijgen voor haar fotoshoot. Ben nog niet op de helft vrees ik 😱

Ook leuk met spierpijn 🤭

Heb jij soms ook last van 3 dagen aanhoudende spierpijn na een legday? Ik heb dit namelijk best veel vaak, terwijl mijn volume niet eens extreem hoog is. Bij kleinere spiergroepen herstel ik wel meestal na 48 uur.

Heb jij soms ook last van 3 dagen aanhoudende spierpijn na een legday? Ik heb dit namelijk best veel vaak, terwijl mijn volume niet eens extreem hoog is. Bij kleinere spiergroepen herstel ik wel meestal na 48 uur.
Ik heb eerlijk gezegd bijna nooit spierpijn na krachttraining als ik gewoon mijn a-b-a schema volg. Ik heb gezien mijn opbouw en leeftijd geen hele zware lifts erin op het moment.
Spierpijn heb ik dan ook alleen na hiphop: iedere stijl vraagt iets anders en dan heb je het al een poos niet meer gedaan.
Ik moest donderdag bv een truukje doen waarbij ik een man van 90 kilo over mijn rug moest tillen: na split squats. Die spierpijn voel ik wel.
Ik moest een opspring doen bij breakdance, daar krijg ik dan wel spierpijn van. Ik moest afro dansen in diepe squat positie, dat voel ik daarna wel.

Resultaat van twee uur wristcurls:

Terug
Naar boven