MuscleMeat

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
Mooie bos krullen Nicky 👌😍

Haha omg, mijn excuses. Moet de lenzen maar weer in doen als ik foto's of filmpjes langs zie komen.

Edit

Maar nu je het zegt.

Ik heb eerlijk gezegd bijna nooit spierpijn na krachttraining als ik gewoon mijn a-b-a schema volg. Ik heb gezien mijn opbouw en leeftijd geen hele zware lifts erin op het moment.
Spierpijn heb ik dan ook alleen na hiphop: iedere stijl vraagt iets anders en dan heb je het al een poos niet meer gedaan.
Ik moest donderdag bv een truukje doen waarbij ik een man van 90 kilo over mijn rug moest tillen: na split squats. Die spierpijn voel ik wel.
Ik moest een opspring doen bij breakdance, daar krijg ik dan wel spierpijn van. Ik moest afro dansen in diepe squat positie, dat voel ik daarna wel.

Resultaat van twee uur wristcurls:

Wow super mooi !

Over super mooi gesproken…deze wilde ik al een tijdje delen :heart:

IMG_0927.jpeg

zo heeee, ben ik ineens verdwaald op onlyfans ofwaaaa

• Topic Starter Topic Starter
Train van vandaag

Back extensions
12*19 kg barbell on back + 1 kg
12*19 kg barbell on back
@DieNase kan kijken of ik hem half rep McGee was omdat dat meer is dan hij doet bij die oefening.
Daarom heeft hij ook nog 🥞 billen.

Lat pull down
12*45 kg
12*45 kg
11*45 kg

Incline push up
15 *
12 *

Walk outs
15 * 8 kg +1 kg

Glute medius kickback
25*11.25 kg + 1.25 kg
25*11.25 kg
Zelfde gewicht als @DieNase

Cable crunches
15*12.5 kg oef zwaar oeps 2,5 kg extra geladen ipv 1.25
12*12.5 kg damn

Cable upright row
22*11.25 kg +1.25 kg
21*11.25 kg

Traag want @DieNase en onze jongste "trainden" mee

Filmpje was te lang dus heb geknipt. Lijkt zo'n makkelijke oefening, maar mijn hamstrings en heupstabulisatoren voelen hem goed 👍

Ik nodig trouwens iedereen die te zeker van zichzelf is uit om hier in de kelder te komen liften en zich te filmen. Gegarandeerd dat je je daarna onzeker voelt. Met dat harde tl-licht zie ik ineens cellulitis en rare vormen die ik nog nooit eerder zag. Licht in kleedhokjes is er niets bij 🤣
Dat was een huidkleurige legging. Mij nep je niet :D

OH squat is helemaal een rot ding kwa evenwicht, dus netjes hoor!

Dat was een huidkleurige legging. Mij nep je niet :D

Uhm dan nog zie ik gelukkig normaal dat gebobbeld niet.
OH squat is helemaal een rot ding kwa evenwicht, dus netjes hoor!
OH is inderdaad nog even zoeken naar stance:

kijk: https://youtube.com/shorts/XwRBJiOl0Cc?si=4g8WnGxJEFjVCzlT

Had Jaap zijn shirt aangetrokken, geloof dat een van de kinderen de was gevouwen had 😱🤣🤣

kijk: https://youtube.com/shorts/DnlpXIzCFgE?si=jNHYi37r8CrQw6RS

Ik geloof dat mijn schouders gegroeid zijn, mijn jurkjes passen niet meer: Check waar de naad zit die op uiteinde schouder hoort. Komt hierna de stap weer dat mijn colbertjes niet meer gaan passen en ik mijn jassen niet meer dichtkrijg. En dan zit ik nog in een kcaltekort.
1000064135.jpg

Ik geloof dat mijn schouders gegroeid zijn, mijn jurkjes passen niet meer: Check waar de naad zit die op uiteinde schouder hoort. Komt hierna de stap weer dat mijn colbertjes niet meer gaan passen en ik mijn jassen niet meer dichtkrijg. En dan zit ik nog in een kcaltekort.
1000064135.jpg
Show off! :yarly:

OH squat kneeeeeees out, daarom zak je stroever nu.

Terug
Naar boven