- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Heb ik dat nodig dan?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik dat nodig dan?

Praktijkles: go to my room

Jij hebt niet goed gekeken geloof ik, zo’n klein kippenkontje…dat is onze dochter van 15!

Als je je broek maar aan had gehouden.Haha omg, mijn excuses. Moet de lenzen maar weer in doen als ik foto's of filmpjes langs zie komen.
Wow super mooi !Ik heb eerlijk gezegd bijna nooit spierpijn na krachttraining als ik gewoon mijn a-b-a schema volg. Ik heb gezien mijn opbouw en leeftijd geen hele zware lifts erin op het moment.
Spierpijn heb ik dan ook alleen na hiphop: iedere stijl vraagt iets anders en dan heb je het al een poos niet meer gedaan.
Ik moest donderdag bv een truukje doen waarbij ik een man van 90 kilo over mijn rug moest tillen: na split squats. Die spierpijn voel ik wel.
Ik moest een opspring doen bij breakdance, daar krijg ik dan wel spierpijn van. Ik moest afro dansen in diepe squat positie, dat voel ik daarna wel.
Resultaat van twee uur wristcurls:
Als je je broek maar aan had gehouden.
Met zo’n nickname weet je het nooit.
Over super mooi gesproken…deze wilde ik al een tijdje delen
![]()
De gewichten die @Kathlinoo gebruikt voor de hiptrust zijn dan ook... niet voor de poes.linkt goed dat roeren.
Ik gebruik voor hipthrust zo'n vierkant matje. Doet het prima.
Glute bridges deed ik nog gewoon met een matje:

Niks schamel, dat is hardstikke zwaar. Je doet het op één been hè?Neem aan dat je gewicht dan ook een stuk hoger is: dit was een schamele 34 kg voor 2*12 reps
Dat was een huidkleurige legging. Mij nep je nietIk nodig trouwens iedereen die te zeker van zichzelf is uit om hier in de kelder te komen liften en zich te filmen. Gegarandeerd dat je je daarna onzeker voelt. Met dat harde tl-licht zie ik ineens cellulitis en rare vormen die ik nog nooit eerder zag. Licht in kleedhokjes is er niets bij 🤣

OH is inderdaad nog even zoeken naar stance:OH squat is helemaal een rot ding kwa evenwicht, dus netjes hoor!
Show off!Ik geloof dat mijn schouders gegroeid zijn, mijn jurkjes passen niet meer: Check waar de naad zit die op uiteinde schouder hoort. Komt hierna de stap weer dat mijn colbertjes niet meer gaan passen en ik mijn jassen niet meer dichtkrijg. En dan zit ik nog in een kcaltekort.![]()