Fitness Seller

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Vanalles geprobeerd maar dit wordt het. Vooruit lopen met een barbell met mijn voet op een bewegend ding was echt frn scary
qua mobiliteit kom ik niet verder: wordt aan de voorkant beperkt door mijn heupen. Bij een gewone squat heb ik natuurlijk knees out hier niet (breed bekken). Of ik ben gewoon bijna 43 en heb te veel kinderen gebaard 🤷‍♀️

Laatst bewerkt:
En dan de train van vandaag:
Moest een paar oefeningen terugschalen.

Split squats zou met veel minder gewicht kunnen met iets grotere rom. Heb maar 25 geprobeerd. Ging prima, vanuit hier lekker opbouwen denk ik maar
2*12*25 kg

Top half rom chin-ups 3*3

Landmine press
2*12*29 kilo +1 kg

Face pulls
2x20*25 kg +2,5 kg

Seated cable leg curl
12*15 kg
Teruggeschaald, rom was niet om over naar huis te schrijven.
20*10 kg

Hip abduction cable
Kreeg gewicht niet eens bewogen. Afgeschaald (dacht ik) tot ik zag dat ik gewicht van verkeerde oefening geladen had. Oeps.
2*20*10 kg. +3,75 kg

Bent over overhead extension
2*25*10kg -2,5 kg

Biceps curls
2*16*10 kg -2.5

Hmz... Deload time?
Sinds november aan de recomp, maakte tot nu toe altijd nog repje of kilootje winst.
Even aankijken nog, heb meestal qua kracht rustdag ertussen zitten, nu niet omdat ik deze week weer veel door het land op pad ben en alle andere avonden aan de hiphop.

Reden: Swypequeen
Laatst bewerkt:
Vanalles geprobeerd maar dit wordt het. Vooruit lopen met een barbell met mijn voet op een bewegend ding was echt frn scary
qua mobiliteit kom ik niet verder: wordt aan de voorkant beperkt door mijn heupen. Bij een gewone squat heb ik natuurlijk knees out hier niet (breed bekken). Of ik ben gewoon bijna 43 en heb te veel kinderen gebaard 🤷‍♀️
Sterk!!!

Dat is ongeveer de helft van wat ik op mijn quads til in de split squat.
Ik begreep nog wel dat mijn enkel echt onder mijn knie moet staan om meeste glute activatie te krijgen.
Even voelen, dit voelde al ver naar voren nml, ziet er op filmpje heel anders uit dan het voelt.

Dames

We grappen al een poosje over high tea, dus bij dezen even een interesse peiling.
Om de dialoog maar aan te zwengelen:
Is er überhaupt interesse?
Concrete datum: zondag 4 mei een optie?
In het mooie Zuid-Limburg?
Partner en/of kinderen mee?
Met of zonder trainen?

• Heart
Waarderingen: Loca
Dames

We grappen al een poosje over high tea, dus bij dezen even een interesse peiling.
Om de dialoog maar aan te zwengelen:
Is er überhaupt interesse?
Concrete datum: zondag 4 mei een optie?
In het mooie Zuid-Limburg?
Partner en/of kinderen mee?
Met of zonder trainen?

Leuk maar Limburg is echt de meest bizarre uithoek voor mij. Zit ik 5/6 uur achter het stuur dus mijn voorkeur heeft een centralere locatie.

Samen trainen vind ik kakka 🤭

Leuk maar Limburg is echt de meest bizarre uithoek voor mij. Zit ik 5/6 uur achter het stuur dus mijn voorkeur heeft een centralere locatie.

Kom je vanuit Parijs of de buurt van Berlijn dan? Dat is hier 5-6u vandaan.
In 3,5u zitten we vanaf hier op Texel. :windup:

5/6 uur? Hoe rij jij? :roflol:

1742996103403.jpeg

Google maps 2 uur en dat is op een ideale rit. Plas en cappuccino pauze dus niet zo gek..

Zonder gein: Voor mij is het midden van het land ook prima hoor.

Dat is ook twee uur rijden.

Terug
Naar boven