XXL Nutrition

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
Iets centraler zou ook mijn persoonlijke voorkeur hebben. 😁
Screenshot_20250326_145556_Maps.jpg

Tijdens een schoolvakantie is dit wat makkelijker te plannen voor me.
Kan me wel voorstellen dat als bijvoorbeeld @Kathlinoo ook zou willen komen, dit voor haar juist een minder verre afstand is. Meet in the middle. 😊

• Topic Starter Topic Starter
Moeten we even kijken wat centraal is aan de hand van grove schattingen

Dames

We grappen al een poosje over high tea, dus bij dezen even een interesse peiling.
Om de dialoog maar aan te zwengelen:
Is er überhaupt interesse?
Concrete datum: zondag 4 mei een optie?
In het mooie Zuid-Limburg?
Partner en/of kinderen mee?
Met of zonder trainen?
Ik vind het een leuk idee! Het is wel ver weg haha, denk voor mij 3 uur tijden.

Edit:
ik zit wel in mijn cut bedenk ik mij net en ben dan heel streng🙄 Juni heeft meer mijn voorkeur😜 Of we gaan alleen trainen, dan kan het wel!

Zou vanmorgen trainen met ploeggenootje maar ze kreeg geen auto geregeld omdat haar man hem nodig had ofzo... Zal wel een bos blommen gekregen hebben :hahaha:

(Sorry voor diegenen die de referentie niet snappen).

Kwam zojuist met zoon bij Alex Moonen, waren er veel afmeldingen en had zoon geen partner. Voor de grap werd al gezegd dat mama maar moest meedoen.

En zo geschiedde..

Hyrox warming up
Alle oefeningen 1 minuut. Daarna tien seconden rust.
Handfiets
Stairmaster loopband hill
Ski-erg
Assault bike
Speed rope
Kb deadlift
Roeien
Slee push and pull

Daarna rennen
Ja, echt waar, ik heb gerend.
12 keer de (flinke) heuvel op. Af rustig lopen

Daarna mee deadliften
Ruud is met een deadlift schema bezig vanuit German volume training. Vorige week moest hij 10*10*60 kg. Vandaag stond 10*10*70 kg op het schema.
Ik heb al heel lang niet meer gedeadlift en heb vanavond nog meerdere uren dans op programma staan dus begin voorzichtig met 8*10*50.
Laatste twee sets hem ik met Ruud meegedaan.
Hij filmt als een aardappel, maar hierbij de laatste set:

Ik vind het een leuk idee! Het is wel ver weg haha, denk voor mij 3 uur tijden.

Edit:
ik zit wel in mijn cut bedenk ik mij net en ben dan heel streng🙄 Juni heeft meer mijn voorkeur😜 Of we gaan alleen trainen, dan kan het wel!
Ja dat was makkelijk aan thuis organiseren, op locatie waar lastiger af te stemmen op cuts enzo.

Eind juni, midden van het land, ik vind het allemaal best 🎉

Tuurlijk maar 5/6 uur reisafstand heb je in heel Nederland niet, om de tijd te verdubbelen of bijna verdrievoudigen door pauzes had ik niet bij stilgestaan.

Of mogen gasten enkel de kelder in en nooit meer uit?
Het is immers bijna in België.
:haha:

Dochter heeft zich met duo geplaats voor EK dus moeten nieuwe choreo leren, ben benieuwd naar het eindresultaat
Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Tuurlijk maar 5/6 uur reisafstand heb je in heel Nederland niet,
Dan mis je het punt toch nog steeds? Reistijd van 2u kan wel bijvoorbeeld, enkele reis. En dan dus nog rekening houden met half uurtje file, kwartiertje plassen. En dan dus alles x2 vanwege retour-reis.

Als jullie 3,5u doen over de reis naar Texel bijvoorbeeld, noemt @Buttie88 dat terecht 7u reistijd, want terugweg ;)

Wel als je afhankelijk bent van het openbaar vervoer. 🙄

Dan mis je het punt toch nog steeds? Reistijd van 2u kan wel bijvoorbeeld, enkele reis. En dan dus nog rekening houden met half uurtje file, kwartiertje plassen. En dan dus alles x2 vanwege retour-reis.

Als jullie 3,5u doen over de reis naar Texel bijvoorbeeld, noemt @Buttie88 dat terecht 7u reistijd, want terugweg ;)
Fair enough, had het als enkele reistijd geïnterpreteerd

Ik ben echt niet zo simpel dat ik “het punt niet snap” dus waar de backup troepen opeens vandaan komen snap ik ook niet. :emo:

Mijn rij ervaring is gewoon anders blijkbaar en dat was mijn punt in deze. Niet dat de mijne normaal is met geregeld bijna 1000km in een weekend. :hamer:

Ik ben echt niet zo simpel dat ik “het punt niet snap”
Ik ben dus wel een simpele ziel..:treuren:

ben bij jou terecht gekomen.....:loveyou:

Ik kreeg het alleen in mijn brein niet gehandeld, die zat al te denken aan dat dat plaspauzes bij ieder tankstation moesten zijn, dan was het toch een aardig zeikwijf geweest in de letterlijke zin

1743069959427.jpeg

1743079856261.png

Kerel, je lijkt wel boos. "Ik ben niet simpel", dislikes uitdelen... Ik reageerde puur even dat het nog steeds verder ging over een enkele reis ipv retour. Ik noem niemand simpel, ben niet uit op ruzie of wat dan ook. Klaar.

En voor mijn part rijd je elke dag 1000km nog voor je eerste maaltijd van de dag; interesseert me niks! Buttie blijkbaar niet, interesseert me bijna net zo weinig.

Hee word een gezellige meet of nie 🤪

Back to training

Gister dik twee uur nog gedanst.
Voor de indruk de liedjes waren private dancer en New York, New York.

Training beetje aangepast ivm de 100 deadlifts van gister

Plate swings
Plank
Afwisselend 5 rondjes van ieder 30 seconden

Lat pull down
3*10*46,25

Parallettes push ups
2*10

Upright rows
2*25*11.25 kg

Vanavond nog 3 a 4 uur hiphop
Eerst duo, daarna generation x.
Vrees voor mijn beentjes en rug morgen als de doms goed inzetten gecombineerd met afro

:treuren:

Laatst bewerkt:
Train van vandaag

Oefen met stance split squat.
Ja nog steeds

Doel: glute stance. Knie zo veel mogelijk boven enkel. Ik voel hem nog steeds in quads 🤷‍♀️
Stance Check

3*3 top half rom chin ups
Half rep mcGee

Face pulls double pulley
2*16*26.25 kg

Hip abduction double pulley
2*20*11.25 kg

Bent over row double pulley
2*25*10 kg

Bicep curl double pulley
2*17*10 kg

Eigenlijk nog landmine press en leg curl: misschien dadelijk nog.

Beetje blauw, ik zit er geloof ik een beetje doorheen, Jaap meet vetpercentage met de caliper, maar er klopt geloof ik geen hout van. Ik houd enorm vocht vast en gewicht is op hetzelfde niveau als vorige maand. Ik houd me braaf aan het eetschema en maak niet eens gebruik van de extra calorieën voor trainingsdagen. Ik probeer veel te drinken en goed op vezels te letten maar kan zo dagen overslaan met toiletbezoek. Ik weet niet of ik nu te veel dans waardoor ik het krachtwerk teniet doen of dat ik op een plateau zit maar het voelt niet fijn zo. Mijn buik is zelfs vaak opgeblazen ineens. Ook lijk ik steeds vaker snachts wakker te worden en minder diep te slapen. Fotos waren ook niet al te best voor de motivatie.

1000064659.png

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven