- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Jij wil geprikt worden zeker door een grote Jaap, ik snap je
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij wil geprikt worden zeker door een grote Jaap, ik snap je
Nee ik wil eens zo’n behandeling proberen en cups ookJij wil geprikt worden zeker door een grote Jaap, ik snap je
Ik vind het een leuk idee! Het is wel ver weg haha, denk voor mij 3 uur tijden.Dames
We grappen al een poosje over high tea, dus bij dezen even een interesse peiling.
Om de dialoog maar aan te zwengelen:
Is er überhaupt interesse?
Concrete datum: zondag 4 mei een optie?
In het mooie Zuid-Limburg?
Partner en/of kinderen mee?
Met of zonder trainen?

Ja dat was makkelijk aan thuis organiseren, op locatie waar lastiger af te stemmen op cuts enzo.Ik vind het een leuk idee! Het is wel ver weg haha, denk voor mij 3 uur tijden.
Edit:
ik zit wel in mijn cut bedenk ik mij net en ben dan heel streng🙄 Juni heeft meer mijn voorkeur😜 Of we gaan alleen trainen, dan kan het wel!
Ze moet ook nog terug he. Of mogen gasten enkel de kelder in en nooit meer uit?Kom je vanuit Parijs of de buurt van Berlijn dan? Dat is hier 5-6u vandaan.
In 3,5u zitten we vanaf hier op Texel.![]()
Het is immers bijna in België.Ze moet ook nog terug he. Of mogen gasten enkel de kelder in en nooit meer uit?
Tuurlijk maar 5/6 uur reisafstand heb je in heel Nederland niet, om de tijd te verdubbelen of bijna verdrievoudigen door pauzes had ik niet bij stilgestaan.
Of mogen gasten enkel de kelder in en nooit meer uit?

Wel als je afhankelijk bent van het openbaar vervoer. 🙄
Dan mis je het punt toch nog steeds? Reistijd van 2u kan wel bijvoorbeeld, enkele reis. En dan dus nog rekening houden met half uurtje file, kwartiertje plassen. En dan dus alles x2 vanwege retour-reis.Tuurlijk maar 5/6 uur reisafstand heb je in heel Nederland niet,

Wel als je afhankelijk bent van het openbaar vervoer. 🙄
Fair enough, had het als enkele reistijd geïnterpreteerdDan mis je het punt toch nog steeds? Reistijd van 2u kan wel bijvoorbeeld, enkele reis. En dan dus nog rekening houden met half uurtje file, kwartiertje plassen. En dan dus alles x2 vanwege retour-reis.
Als jullie 3,5u doen over de reis naar Texel bijvoorbeeld, noemt @Buttie88 dat terecht 7u reistijd, want terugweg![]()
Ik ben dus wel een simpele ziel..Ik ben echt niet zo simpel dat ik “het punt niet snap”

Ik reageerde dan ook niet op jouIk ben echt niet zo simpel dat ik “het punt niet snap”