MuscleMeat

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter

Hij is er nog niet helemaal zie ik, maar al stukje beter. Rechter lies zeurt een beetje bij de stretch, zie ook dat bekken scheef staat, zal wel gerelateerd zijn. Ff sacrum laten kraken.

Hij is er nog niet helemaal zie ik, maar al stukje beter. Rechter lies zeurt een beetje bij de stretch, zie ook dat bekken scheef staat, zal wel gerelateerd zijn. Ff sacrum laten kraken.
Dit lijkt mij al een stuk beter idd! Voelt het ook niet comfortabeler als je voeten wat dichter bij elkaar staan?

Heb vanmiddag ook even proberen filmen hoe ik ze doe. Doe ze wel in de smith zodat evenwicht geen beperkende factor is voor mij :emo:

Dit lijkt mij al een stuk beter idd! Voelt het ook niet comfortabeler als je voeten wat dichter bij elkaar staan?

Heb vanmiddag ook even proberen filmen hoe ik ze doe. Doe ze wel in de smith zodat evenwicht geen beperkende factor is voor mij :emo:

Is hij zo niet iets meer quad dominant? Dit deed ik eerder namelijk en moest de stance aanpassen omdat quads te veel gingen domineren.
En ja, dat was comfortabeler, maar dat komt juist omdat ik altijd wel quad dominant was ook.

Is hij zo niet iets meer quad dominant? Dit deed ik eerder namelijk en moest de stance aanpassen omdat quads te veel gingen domineren.
En ja, dat was comfortabeler, maar dat komt juist omdat ik altijd wel quad dominant was ook.
Volgens mij niet. In plaats van verticaal op en neer beweeg je meer in een schuine lijn naar achter + je staat wat wijder (maar ook weer niet zo ver met je voorste voet als in je eerste filmpje).
Kan na zo'n setje in ieder geval even niet meer zitten :roflol:
d113eedeab244eefac9b81ecd5e43696~tplv-tej9nj120t-text-logo_QGplc3NtZ2xhc2Vy_q75.jpeg

Volgens mij niet. In plaats van verticaal op en neer beweeg je meer in een schuine lijn naar achter + je staat wat wijder (maar ook weer niet zo ver met je voorste voet als in je eerste filmpje).
d113eedeab244eefac9b81ecd5e43696~tplv-tej9nj120t-text-logo_QGplc3NtZ2xhc2Vy_q75.jpeg
Check, hier zie je heel goed dat bil gewoon bij beiden ongeveer tegen hak aan zit, 👍

In!

Nieuw truukje...

Nog ff oefenen maar gaat wel lukken op termijn

Dit was trouwens de poging daarvoor....de heren gaven elkaar nog net geen high five 🤣

Doe het je niet na! Minstens ergens een bloedneus dan 😂

Ik vraag me af wie naar aanleiding van dit filmpje eea in fitnesspal heeft gezet 🤔

Nee, ik maak geen grapje, hij stond er echt in.

Jullie kunnen het gaan bijhouden voor de puntensprokkeling dus

Geeft weer een heel ander perspectief m.b.t. dbb members die zich druk maken over het krijgen van punten. 😅

Ik vraag me af wie naar aanleiding van dit filmpje eea in fitnesspal heeft gezet 🤔

Nee, ik maak geen grapje, hij stond er echt in.

Jullie kunnen het gaan bijhouden voor de puntensprokkeling dus
Ik durf het "Maaltijden met pics-"topic niet meer te openen, da's mogelijk NSFW.

Ruud zijn derde set van 8*10*80 kg.
Slack eruit halen en eerste stuk omhoog gaan blijven werkpunten, maar langzaam gaat het beter.

1000065052.jpg

Benen zijn het minst droog bij mij. Goed om langzaam lijnen te zien doorkomen.
Sorry, echt geen idee hoe ik moet spannen en op de foto komt het helaas altijd minder over dan dat ik in de spiegel lijk te zien maar heb het gevoel dat hamstrings langzaam groeien. Mijn quad sweep is blijkbaar voor anderen ook tijdens dansen langzaam zichtbaar want kreeg gister de opmerking dat ik maar moest stoppen met trainen omdat het anders het vrouwelijke in de weg ging zitten, je zag een knobbel bij mijn knie (wees naar quad) en gekke brede schouders (wees naar lats). 🙄

1000065052.jpg

Benen zijn het minst droog bij mij. Goed om langzaam lijnen te zien doorkomen.
Sorry, echt geen idee hoe ik moet spannen en op de foto komt het helaas altijd minder over dan dat ik in de spiegel lijk te zien maar heb het gevoel dat hamstrings langzaam groeien. Mijn quad sweep is blijkbaar voor anderen ook tijdens dansen langzaam zichtbaar want kreeg gister de opmerking dat ik maar moest stoppen met trainen omdat het anders het vrouwelijke in de weg ging zitten, je zag een knobbel bij mijn knie (wees naar quad) en gekke brede schouders (wees naar lats). 🙄
Knap hoor! Goeie benen 💪🏻🤩 Het is bij vrouwen sowieso dat de benen/glutes moeilijker droog worden dan bij mannen toch? Sowieso het poseren al is een apart vak om elk spiertje aan te spannen! Vooral met je benen denk ik….

Knap hoor! Goeie benen 💪🏻🤩 Het is bij vrouwen sowieso dat de benen/glutes moeilijker droog worden dan bij mannen toch?
Vetopslag bij heupen en bovenbenen gaat makkelijker inderdaad maar kan toch best enorm verschil in zitten ook.

Sowieso het poseren al is een apart vak om elk spiertje aan te spannen! Vooral met je benen denk ik….
Tsja zal nooit een bodybuilder worden natuurlijk en die Insta poses heb ik het geduld niet voor om te bekijken of te proberen. Ik houd het wel op real life 😅

Terug
Naar boven