- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Heb je normaal gesproken een hele korte cyclus? Of begrijp ik het nietTrain van vandaag
Back extension
Barbell on back
2*12*21 kg
Lat pull down
Neutraal grip dmv angles
![]()
3*12*35 kg
Voelt fijner voor schouder dan onderhands.
Voel het met in schouders dan onderarm verzuring. Kan wel pakje minder gewicht aan zo.
Incline pushups
2*13
Rechterschouder doet geen pijn, maar voelt nog licht instabiel, deze gaan dus op de voorzichtige stand nog.
![]()
V walk out
15 x 2 kg
Glute medius kickback
22*12*12,5 kg
21*12*12,5 kg
Bosu ball cable crunch
2*18*10 kg
Ik heb geen bosu ball maar onderstaande constructie werkt prima.
Die hip thrust pad zodat de rest niet schuift en ik iedere keer dezelfde afstand heb, opgerolde hennep mat en ab-mat voor hoogte.
![]()
Cable upright row
2*25*12.5 kg
Oeh the burnnnn
Gewicht:
Tsja wat zal ik erover zeggen.
Afgelopen maand nieuwe low gehad. Verder schommelt het.
Normaal kan ik ook de klok gelijk zetten op mijn periode, nu op dag 24 ineens.
Kan gezien mijn leeftijd met peri menopauze te maken hebben, maar kan ook goed met teveel trainen te maken hebben. Ik skip de gewone lessen hiphop dan ook maar tot het EK eind mei.
Dat mijn lijf hormonaal wat in de war is is in ieder geval duidelijk, veel vocht vasthouden en lastigere stoelgang zijn er onderdeel van. Merk dat het motivatie iets in de weg zit, iets meer het gevoel van dat het met die bloat toch niet uitmaakt of ik er een hamburger extra in stop, dus even wat strenger zijn voor mezelf in deze week 😉
Vervelend dat je gewicht ook je motivatie in de weg zit. Ik zie zelf het extra vocht ook terug in de spiegel. Toch helpt het om gewoon domweg door te gaan, aan het plan te houden en dat getalletje te vergeten! Wel makkelijker gezegd, dan gedaan.