Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen cola met genomen: Ik heb mijn normale lippen weer.
Tip voor dip langzaam zakken. Hij voert de oefening wel erg snel aan en ik zou de ellebogen iets meer naar binnen draaien. Verder erg knap 👌Train van vandaag: werksets
Split squat
2*10*32 kg
Top half chin ups
3*3
Butterfly raises
2*15*3 kg
Face pulls
2*20*21,25kg
Standing cable leg curl
2x15*13,5 kg
Hip abduction cable
2*20*13 kg 🔥🔥
Bent over overhead rope extension
2*18*13,5 kg
Cable hammer curls
2*15*11,25
Samen met @DieNase en Ruud.
Aangezien Jaap dips erop had staan ging Ruud die ook maar eens proberen.
Gefeliciteerd!!
mooi strak uitgevoerdHeb getraind, log later wel.
Filmpje van pushups: hamstrings trekken langzaam bij maar nog steeds quad dominant zo te zien.
Beetje opgeblazen buikkie, maar gister kaasplankje gedaan ivm 7,5 jarig huwelijk.
Die tekst van die kleine op de achtergrond, het is al leuk, maar wordt fantastisch door "nog"!Heb getraind, log later wel.
Filmpje van pushups: hamstrings trekken langzaam bij maar nog steeds quad dominant zo te zien.
Beetje opgeblazen buikkie, maar gister kaasplankje gedaan ivm 7,5 jarig huwelijk.
Ik had het geluid nog niet eens gehoord 🥰Die tekst van die kleine op de achtergrond, het is al leuk, maar wordt fantastisch door "nog"!
Techniek lijkt al stukken beter, goed bezig!Ruud zit bijna aan het einde van zijn eerste deadlift cycle. Dit was laatste stukje van 5*2*115 kg. Volgende week deload, singles op 80%, daarna maxxen. Dan heeft hij zijn eerste cycle conform German volume training gedaan.
Ja je ziet nog steeds dat de lift-off technisch uitdagend is en dat zijn beentjes minder sterk zijn dan zijn rug, maar goed, 14 jaar en eerste cyclus: denk dat je dan niet echt mag klagen als het nu hier zit en kan gaan bouwen aan techniek en kracht.