Fitness Seller

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
Ja je ziet nog steeds dat de lift-off technisch uitdagend is en dat zijn beentjes minder sterk zijn dan zijn rug, maar goed, 14 jaar en eerste cyclus: denk dat je dan niet echt mag klagen als het nu hier zit en kan gaan bouwen aan techniek en kracht.

Ja heel nice voor die leeftijd inderdaad en goed sterk ook al!
Bij die leeftijd speelde ik bij wijze van nog in de zandbak.. XD

• Topic Starter Topic Starter
Was wat rustig hier. Was ook een beetje moe, niet heel gek met zeven kids die naar hot en her moeten, >fulltime werken, paar uur per dag dansen en nog hiphop en vanaf november op 1450 kcal zitten. Zaterdag had @DieNase mee na de training naar bed gestuurd, had niet eens door dat ik moe was maar sliep binnen twee minuten. Werd wakker gemaakt voor avondeten en sliep alsnog de nacht alsof er niets aan de hand was.

Krachtsport terug geschroefd naar twee keer per week naar mijn kcal gaan omhoog naar 1800.

Gelijk de verwachte vochtdrop.

Weeg 62.0 nu. Heb wel het idee dat ik niet echt vet verlies, maar tegelijk zijn er weer twee cupmaten weggevlogen...
Hoe doen jullie @Dames dat allemaal met 100 verschillende maten in de kast bij steeds aankomen/afvallen?

Morgen weer krachttrainen met ploeggenootje ❤️ en dan vrijdag of zaterdag weer.

Af en toe een rondje kleding passen.
Wat goed zit of redelijk past komt bovenop de stapels. Wat wellicht binnenkort weer past onderop. En wat voorlopig echt niet gaat passen kan in zakken/dozen naar zolder of weg.
Persoonlijk doe ik niet gelijk alles weg. Als je weer veel afvalt/aankomt blijf je aan het winkelen. Telkens je hele garderobe vervangen is een kostbaar grapje. Maar continu in slecht passende kleding lopen is ook geen pretje.

Goed bezig verder! Fijn dat je laatst even een powernap kon doen om wat bij te tanken!

Af en toe een rondje kleding passen.
Wat goed zit of redelijk past komt bovenop de stapels. Wat wellicht binnenkort weer past onderop. En wat voorlopig echt niet gaat passen kan in zakken/dozen naar zolder of weg.
Persoonlijk doe ik niet gelijk alles weg. Als je weer veel afvalt/aankomt blijf je aan het winkelen. Telkens je hele garderobe vervangen is een kostbaar grapje. Maar continu in slecht passende kleding lopen is ook geen pretje.

Goed bezig verder! Fijn dat je laatst even een powernap kon doen om wat bij te tanken!
Ja herkenbaar, goede business voor lingeriezaken 🤣

Mijn kleding is iets vergeeflijker met stretch enzo Alhoewel mijn zomergarderobe toch echt wel wat weg groot blijkt nu

• Bicep
Waarderingen: Loca
Was wat rustig hier. Was ook een beetje moe, niet heel gek met zeven kids die naar hot en her moeten, >fulltime werken, paar uur per dag dansen en nog hiphop en vanaf november op 1450 kcal zitten. Zaterdag had @DieNase mee na de training naar bed gestuurd, had niet eens door dat ik moe was maar sliep binnen twee minuten. Werd wakker gemaakt voor avondeten en sliep alsnog de nacht alsof er niets aan de hand was.

Krachtsport terug geschroefd naar twee keer per week naar mijn kcal gaan omhoog naar 1800.

Weeg 62.0 nu. Heb wel het idee dat ik niet echt vet verlies, maar tegelijk zijn er weer twee cupmaten weggevlogen...
Hoe doen jullie @Dames dat allemaal met 100 verschillende maten in de kast bij steeds aankomen/afvallen?

Pfff herkenbaar!
Ik draag 3/4 van wat er in mijn kledingskast niet omdat het me gewoon niet meer zo mooi strak zit als eerst.
En ook ik ... precies hetzelfde verhaal. in kilo's amper wat kwijt geraakt in 2 jaar , maar wel 2 cupmaten kwijt!
3 kilo verschil misschien, maar gewoon echt ver verloren. Pfff had het liefst allemaal het van de buik af gehad. Maar nee boobies eerst, zo lijkt het wel.
Mijn tip over hoe ik het doe? sws alles bewaren , kleding. Voor je het weet pas je het wel weer (in een bulk bijv)

Damn 7 kids!! respect. Ik ga dit topic eens lezen in ben benieuwd naar je

Yup:

Fat in boobies: first out, last in
Fat in belly: first in, last out

1747137050385.gif

Euhm boobs nooit gehad, nooit verloren dus ga ik kopen ✌️ Kleding al jaren zelfse maat. Wel uit 2 broeken gescheurd toen ik groeide 🫢

Euhm boobs nooit gehad, nooit verloren dus ga ik kopen
Die verwoording vindt ik prachtig 🤣

Ik heb ze wel gehad, nogal gevoelig voor zwangerschaps- en borstvoedingsgroei.
Ik vind de meeste boobies wel mooi

maar voor mezelf:
Doe mij maar small en perky 🤞 in het kader van More than a handful is a waste.
Doet minder zeer in dagelijks leven en gekozen zeer ervaar ik dan toch beter denk ik 😋
Ik wil never niet meer naar die mega cups, maar was leuk om te ervaren 😅

✌️ Kleding al jaren zelfse maat. Wel uit 2 broeken gescheurd toen ik groeide 🫢
Dat moet toch ook machtig voelen

angry homer simpson GIF

Behalve op een ongemakkelijk moment
ik scheurde bij de halve finale van Holland got talent uit mijn bilnaad toen ik met mijn ass vanuit het midden op het podium naar de jury stond.... Was blij dat het de generale repetitie was en niet de tv-opname 🤣

Laatst bewerkt:

maar voor mezelf:
Doet minder zeer in dagelijks leven en gekozen zeer ervaar ik dan toch beter denk ik 😋

angry homer simpson GIF

ik scheurde bij de halve finale van Holland got talent uit mijn bilnaad toen ik met mijn ass vanuit het midden op het podium naar de jury stond.... Was blij dat het de generale repetitie was en niet de tv-opname 🤣
Je bent in iedergeval uit je naad gegaan.

maar voor mezelf:

200.gif

Ja snap wel wat je zegt. Mijne zijn gewoon klein. Geen gehang of zwangerschappen etc gewoon niet meegegroeid ofzo ongeacht mijn gewicht. En vind groter echt mooier. Vaak over gedacht, nooit echt doorgepakt dus keuze nu inmiddels gemaakt 😊

Was echt ongemakkelijk en midden op mijn werkdag en had niks door. Tot ik medicatie pakte en mijn client zegt sorry dst ik kijk maar je bent uit je broek gescheurd. 3 scheuren op mijn ass 😑 weken aan moeten horen.

Ja snap wel wat je zegt. Mijne zijn gewoon klein. Geen gehang of zwangerschappen etc gewoon niet meegegroeid ofzo ongeacht mijn gewicht. En vind groter echt mooier. Vaak over gedacht, nooit echt doorgepakt dus keuze nu inmiddels gemaakt 😊
Fijn dat de keuze gemaakt is. Succes en een snel herstel gewenst alvast.
Was echt ongemakkelijk en midden op mijn werkdag en had niks door. Tot ik medicatie pakte en mijn client zegt sorry dst ik kijk maar je bent uit je broek gescheurd. 3 scheuren op mijn ass 😑 weken aan moeten horen.
Ik zie het zo voor me 🤣

Dames ik zeg het jullie : Bombshell bh van victoria secret!
Je krijgt er geen spijt van

Bedankt, hoop dat ik er geen spijt van krijg.

Leuk gezegd @Oom Oli

Why??

Onder bepaalde kleding voor een uitzondering misschien... Maar anders zie ik de noodzaak eerlijk gezegd niet. Lijkt me ook niet zo lekker bewegen misschien met van die kussens ervoor.

Ook niets mis met the itty bitty titty commity toch? Mode gaat toch alle kanten op.

Zo lang het allemaal bij de verhoudingen past en je tevreden bent.

Vroeger train want naast zo voor congres paar dagen weg.

Log later wel maar alvast filmpje.
Let niet op mijn set up, ben te klein hem vanaf de grond op te rapen

Bewaren en hopen dat ik ooit weer dunner ben😐

Bewaren en hopen dat ik ooit weer dunner ben😐
Misschien gewoon zonder bh of in sportbh's....
Vind dat eerste naar werk toch altijd ietwat apart 🤭

Zo gister weer twee uur hiphop, maar was vrij braaf qua intensiteit. Vandaag even niet vanwege functies, morgen weer twee uur, zaterdag drie, zondag vier. De laatste loodjes richting EK zijn dagelijks, het komt dichtbij 🎉

Heb er zin in maar voel me er nog niet klaar voor. Vooral met de crew: daar dit de dans er bij sommigen nog niet in.
Wel blij dat de truukjes lukken. Voor mij dit keer maar een en die is redelijk makkelijk als de mannen maar op tijd klaar staan om mee door te gooien, maar geen gekke salto's of technische truukjes dit keer.

Terug
Naar boven