Hmz weet even niet of ik niet beter een pauze kan inpassen van twee weken..
Had vanmorgen willen krachttrainen maar slecht geslapen, rug helemaal vast en veel spierpijn...
Ook nog diarree, teken van lage miltenergie conform Chinese geneeskunde, oppassen dus.
Ik heb vanavond na 20 ook tijd, kijken of dan lukt.
Overwegingen:
*geen krachttraining en gewicht gaat langzaam omhoog.
*Mijn gewrichten geven het al zwaar van alle uren dansen, snelle draaiingen van knieën etc. Compounds gewoon eruit en korte isolatie training?
*Wil niet met extra zware benen dansen, omdat ik al spierpijn heb en conditioneel veel vraag nu met alles voluit doordansen.
*Mijn gewicht gaat dan wel langzaam omhoog, zie wel wat meer definitie, ook al houd ik enorm vocht vast: mijn kleding staat nu flink in mijn lijf ook al zit hij losjes, had ik richting WK ook.
*Ik loop makkelijk blauwe plekken op, en ze gebeden langzaam: we hebben te weinig tijd om te behandelen met acupunctuur en moxa lamp maar wellicht is dat voor vanavond eigenlijk wel verstandiger dan trainen. Kijken of Jaap tussen de patiënten door mij ook ergens in de naalden kan leggen als ik de kinderen heb opgehaald van hun trainingen en de jongste in bed heb gelegd