Lovelife
Novice
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is wel precies zo een bouw dat je een zieke transformatie neer kunt zetten!
Niet iedereen leest of bekijkt de logjes, dus zou je willen adviseren dat wanneer je van plan bent om aan het eind een transformatiefoto op te sturen er nu al vast 1 te maken in 1 of twee van de verplichte poses (voor een goed vergelijk!).
Nogmaals succes!
Thanks, zal straks eens kijken of ik een foto'tje ga schieten!Dit is wel precies zo een bouw dat je een zieke transformatie neer kunt zetten!
Niet iedereen leest of bekijkt de logjes, dus zou je willen adviseren dat wanneer je van plan bent om aan het eind een transformatiefoto op te sturen er nu al vast 1 te maken in 1 of twee van de verplichte poses (voor een goed vergelijk!).
Nogmaals succes!
Dankje, ik ga mijn best doen
Dankje!
zittend beroep en voor de rest ben ik ook een luie fl**ker die naast het sporten niet echt iets belastends doet over de hele dag

Je zit helemaal niet te fucken mawhaha nee ik zit maar te fucken, ik heb niet zoveel te klagen![]()

haha nee ik zit maar te fucken, ik heb niet zoveel te klagen![]()
Gewoon die cardio wat opvoeren, festivalletje hier en daar, al met al heb ik alleen maar pretcardio!Fatburners erinGewoon die cardio wat opvoeren, festivalletje hier en daar, al met al heb ik alleen maar pretcardio!

Misschien dat ik er later ook nog wat goede fatburners bij knal

Het is maar hoe je er naar kijktIk vind dat t gezegde eigenlijk zou moeten zijn "niet geschoten is nooit raak".
Want als je niet schiet kan je ook niet missen.

Ik ben me ook al aan het verheugen op mijn gymbezoek zo meteenGisteren goede training gehad maar was bloedheet in de gym, heerlijk zo'n gym zonder fatsoenlijke airco![]()