Fitness Seller

Nieuw filmpje Ibo en Killy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wtf @ 0.40 min :p

Wat een gehaat.
Laat um lekker trainen.

Waarom heeft Ibo mijn initials op zijn borst staan???

Stop the hating, vind het wel grappig om deze vids te zien.

Succes nog Killy ;)

Leuk filmpje weer mannen ! , keep them coming please ! :cool:
groet Ray.........

hmmm.... oke ik moet zeggen dat je toch wel vooruitgang hebt geboekt :)

Nice, maar je mag wel eens een zonnebankje doen.

waahahha haters @much, wacht maar tot killy echt iets heeft bereikt op bbing gebied, wat zullen jullie je dan rot voelen over al dat gehaat richting hem:D Killy ik vind je vids leuk, lekker door knallen bro

leuke vids killy , ga zo door ;)

Whooooo iets teveel testosteron hiero:D
Wat een haat en liefde verhouding zeg...

Welkom op het nieuwe DBB, waar je wordt afgezeken als je een trainingsfilmpje plaatst maar waar een 400 pagina's tellend topic loopt over dooie fag met make up en hot pants.

Ga zo door Killy, stay hardcore, je traint in ieder geval in goed gezelschap!

Welkom op het nieuwe DBB, waar je wordt afgezeken als je een trainingsfilmpje plaatst maar waar een 400 pagina's tellend topic loopt over dooie fag met make up en hot pants.

Ga zo door Killy, stay hardcore, je traint in ieder geval in goed gezelschap!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vroeger was alles beter Loo..
Jouw baco- en playverhalen, de jaarverslagen, de echte relletjes, sniperx..

Heb het vorige topic niet voor niets gesloten en nu maak je gewoon weer een topic aan? Je hebt toch een log waar je/jullie de filmpjes plaatsen? Niet nodig om dan ook nog aparte topic's aan te maken. Heb je dat al uitgelegd...Al dat gehaat roep je waarschijnlijk over je af door dat desperetly seeking for e-fame. Just my thoughts.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven