XXL Nutrition

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Ik dacht dat Optimel ook zoiets had, maar ik kan het niet meer vinden online. ???

Bordje met nieuw erbij en was tot vandaag houdbaar dus kennelijk loopt t niet goed.. maar vanavond proberen.. kost normaal ook 2 nog wat per pot dacht ik... dusja dan pak je eerder Campina kwark of huismerk

Bijlagen

• 72FE6301-F72E-4954-B0F7-7C48AA02577B.jpeg
    72FE6301-F72E-4954-B0F7-7C48AA02577B.jpeg
    132,1 KB · Weergaven: 136
Bordje met nieuw erbij en was tot vandaag houdbaar dus kennelijk loopt t niet goed.. maar vanavond proberen.. kost normaal ook 2 nog wat per pot dacht ik... dusja dan pak je eerder Campina kwark of huismerk
Ben benieuwd hoe die is. Zag 'm laatst ook, maar wel aan de prijs inderdaad.

is niet nieuw. normaal 1,79 en volgende week in de bonus met 25% korting.
Zit maar 6 gr eiwit in per 100 gr.
Zou zelf voor dat geld eerder campina pakken. Die is altijd wel ergens 0,99 in een aanbieding.

is niet nieuw. normaal 1,79 en volgende week in de bonus met 25% korting.
Zit maar 6 gr eiwit in per 100 gr.
Zou zelf voor dat geld eerder campina pakken. Die is altijd wel ergens 0,99 in een aanbieding.
Is dit niet een echte kwark ipv een yoghurt?

Er is hier veels te lang niets gepost.. Tijd om hem weer een boost te geven:

1609411454649.png

Vanaf volgende week bij de lidl!
Nice als toevoeging, altijd leuk om wat variatie te kunnen hebben. Ben met name geïnteresseerd in de skyrella (wellicht minder vet dan de light mozerella). Helaas tijdelijk verkrijgbaar staat er, alleen voor de goede voornemens van de doorsnee mens dus..

Nice als toevoeging, altijd leuk om wat variatie te kunnen hebben. Ben met name geïnteresseerd in de skyrella (wellicht minder vet dan de light mozerella). Helaas tijdelijk verkrijgbaar staat er, alleen voor de goede voornemens van de doorsnee mens dus..
Die skyrella hebben ze regelmatig. Bestaat al meer dan een jaar. Ik vind m niet zo, beetje vlak en smakeloos. . Wel macrofriendly.

Die skyrella hebben ze regelmatig. Bestaat al meer dan een jaar. Ik vind m niet zo, beetje vlak en smakeloos. . Wel macrofriendly.
Lidl heeft regelmatig Scandinavisch weken. Dan is dit er "tijdelijk".
Net als de kryddersild (haring in sherry :o ) drool:

• Like
Waarderingen: BB_
ik denk dat lidl body en fit gebruikt als eiwit bron :D:haha:

Lidl heeft regelmatig Scandinavisch weken. Dan is dit er "tijdelijk".
Net als de kryddersild (haring in sherry :o ) drool:
Ja. Ik had die haring in glühwein. Was wel lekker, wel apart.

Die pasta heb ik ook weleens gehad. Gewone pasta is een stuk goedkoper en indien je vlees eet kom je ook zonder zoiets wel aan je eiwitten, dus echt meerwaarde heeft het niet m.i. Het is overigens het proberen wel waard. Ik ga die andere dingen nog een proberen. @HertogSandBox thanks voor je post. :D

Die producten van Lidl zijn overigens wel prima. De Skyr die standaard in het assortiment zit is wel m'n favo (vanille).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.057
Ja. Ik had die haring in glühwein. Was wel lekker, wel apart.

Die pasta heb ik ook weleens gehad. Gewone pasta is een stuk goedkoper en indien je vlees eet kom je ook zonder zoiets wel aan je eiwitten, dus echt meerwaarde heeft het niet m.i. Het is overigens het proberen wel waard. Ik ga die andere dingen nog een proberen. @HertogSandBox thanks voor je post. :D

Die producten van Lidl zijn overigens wel prima. De Skyr die standaard in het assortiment zit is wel m'n favo (vanille).

Wel reviewen he! ;)

En no problemo voor de melding 👌

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.060
Terug
Naar boven