- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik ben in een zwart gat gesprongen.Hoe krijg je dat nou weer voor mekaar? Is toch pas vanaf a.s week? 🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben in een zwart gat gesprongen.Hoe krijg je dat nou weer voor mekaar? Is toch pas vanaf a.s week? 🤣
Vaak komt t in t weekend al deels. Soms kan je ook hebben dat een bepaald product niet in de levering van t filiaal zit...Hoe krijg je dat nou weer voor mekaar? Is toch pas vanaf a.s week? 🤣
Zucht. Inkoppertje😂
Wie gaat hem maken?
Dat was tevens mijn vraag 🤣🤣 duurt te lang
Kan hij een beetje “springen”?
Ga ik doen. Ik heb dit gekocht:
![]()
En nog wat shizzle dat afgeprijsd was:
![]()
Hier bij de lidl hadden ze helemaal geen high protein puddingGa ik doen. Ik heb dit gekocht:
![]()
En nog wat shizzle dat afgeprijsd was:
![]()
De aanbieding is pas vanaf woensdag, maar blijkbaar hadden ze bij de Lidl hier de producten al eerder binnen.Hier bij de lidl hadden ze helemaal geen high protein pudding
Hier is er wel een zelfscan. Het aanbod is beperkt, maar ze hebben een goede groenten- en fruitafdeling en prima aanbiedingen en tijdens de buitenlandse weken lekkere producten.Dat is altijd een verrassing bij de lidl ja. Samen met dat ze geen zelfscan hebben is t echt een gare winkel
Hopelijk komt hier ook een zelfscan dan. Heb zo'n hekel aan die lange rijen met dikke stinkende Tokkies voor me altijd.Hier is er wel een zelfscan. Het aanbod is beperkt, maar ze hebben een goede groenten- en fruitafdeling en prima aanbiedingen en tijdens de buitenlandse weken lekkere producten.
Tijd dat ze het overal doen dan. Hier is die pas nog verbouwd en alsnog geen scan. Hekel aan korte banden en elk product 6x in de handen te hebben. Aanbod is wel minder vergeleken met een appie ja.Hier is er wel een zelfscan. Het aanbod is beperkt, maar ze hebben een goede groenten- en fruitafdeling en prima aanbiedingen en tijdens de buitenlandse weken lekkere producten.
Hier is de Lidl gloednieuw en voor het eerst dat ik een Lidl heb gezien met een langere band. Die paar vierkante cm in de meeste Lidls en Aldi's is irritant inderdaad.Tijd dat ze het overal doen dan. Hier is die pas nog verbouwd en alsnog geen scan. Hekel aan korte banden en elk product 6x in de handen te hebben. Aanbod is wel minder vergeleken met een appie ja.

Mmm verse broodjes 😍🤤Hier ook een nette lidl hoor. De pudding/kwark/highproteinpudding/drink waren per vandaag in de aanbieding. De rest op woensdag. Maar soms komt het eerder binnen. Is per filiaal anders. en wat ik al eerder zei.. Sommige filialen krijgen producten helemaal niet. Dat is wel vaker zo met de tijdelijke aanbiedingen. Hier hadden ze de kwark al op zaterdag.... Maar die was nu uitverkocht en de pudding net binnen.
Boodschappen doen bij lidl moet je simpelweg rond 7:00 of 20:30 doen. Zalig rustig. alleen het verse brood is dan vaak uitverkocht. En in de ochtend vroeg liggen de afprijzingen er vaak nog... dus zoals @BB_ ook had. vlees voor 0,25.... heb al een keer 2 stukken kabeljauw voor 0,50 cent gescoord
de meeste grote lidl's worden verbouwd met de vers afbak voorin... das rete irritant.. al die lui die bij de ingang stil gaan staan..![]()
Dan is het de tijd voor de kwetsbare ouderen
Helaas niet glutenvrij

Hier is er geen specifiek ouderen uurtje bij lidl. Ben zelf overigens nog nergens geweigerd om die tijd. Om 7:00 zie je hier geen ouderen. Die komen vaak pas tegen 8:00 ...