- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon hardkoor cacaopoeder snuiven voor de ultieme kick
Ik zat er al lang naar uit te kijken...Inderdaad @BB_ ik was je een tijdje geleden al voor..![]()

Prijs valt wel mee toch. Vind het ook niet het soort om 1x naar binnen te werken.Ik zat er al lang naar uit te kijken...
![]()
Waar kan je chocola met een hoog cacao% kopen?
Stond al in het grote biecht topic. Ik heb deze! :)forum.bodybuilding.nl
maar al heeeeeel lang niet meer gehad... wat zijn die krengen duur...![]()
>2 euro voor 50 gr ....Prijs valt wel mee toch. Vind het ook niet het soort om 1x naar binnen te werken.
nope.. zit er niet in. 
Kilo kokos pepernoten welPrijs valt wel mee toch. Vind het ook niet het soort om 1x naar binnen te werken.

Jij snapt m
Zou willen dat ik mee kon eten

Dikke slikkerd 😝

Valt wel mee inderdaad. Protein bars zijn pas duur. Net nog eentje in de gym voor € 2,30 gekochtPrijs valt wel mee toch. Vind het ook niet het soort om 1x naar binnen te werken.
en een blik Monster gaat er ook zo in. Genoeg tussendoortjes zijn duurder en zo'n reep eet je inderdaad niet in 1x op.Jaja, “chocola”. Die heb ik vaker gehoord.
Smaakt wel aardig, maar de light variant van de Jumbo vind ik beter.Wel lekker om een paar van blikjes standaard koud te hebben staan.
Overigens geen idee hoe deze 0% variant smaakt. Only one way to find out..
![]()
![]()
Dat 0% chocomelk vind ik maar mehWel lekker om een paar van blikjes standaard koud te hebben staan.
Overigens geen idee hoe deze 0% variant smaakt. Only one way to find out..
![]()
![]()