XXL Nutrition

Nieuw log kale

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
Zeker een brute oefening. Burnt als een malle op je quads.

Net even 30 minuten stevig door de duinen gefietst. 15km'tjes ongeveer. Fietscomputer is stuk, even een nieuwe aanschaffen. Viel niet mee na die benen training van gister. Straks lekker armen trainen, jepjep

had je niet ontzettende spierpijn kale :eek:

• #1.323
Neuh, alleen een stijf gevoel. Spierpijn komt morgen wel denk ik :D

Zeker een brute oefening. Burnt als een malle op je quads.

Net even 30 minuten stevig door de duinen gefietst. 15km'tjes ongeveer. Fietscomputer is stuk, even een nieuwe aanschaffen. Viel niet mee na die benen training van gister. Straks lekker armen trainen, jepjep

Hoop dat ze die daar ook hebben in die powerliftgym.:D

Oja,jullie hebben nog duinen daar he,limburg owned echt qua heuvelland,de rest van NL is toch zo plat als een duppie!!!

• #1.325
Hoop dat ze die daar ook hebben in die powerliftgym.:D

Oja,jullie hebben nog duinen daar he,limburg owned echt qua heuvelland,de rest van NL is toch zo plat als een duppie!!!

Hehe, jep. Woon 3,5 km van het strand af :)
Maar je gaat in een PL gym trainen? Denk niet dat ze die hebben, want het is echt ontwikkeld door die gasten van westside. Maargoed, een lowpully en 2 stepbankjes en je kan knallen :D

Hehe, jep. Woon 3,5 km van het strand af :)
Maar je gaat in een PL gym trainen? Denk niet dat ze die hebben, want het is echt ontwikkeld door die gasten van westside. Maargoed, een lowpully en 2 stepbankjes en je kan knallen :D

Yepp,blijf natuurlijk ook in basicgym mn (BB) wedstrijdschema volgen,maar ga deelnemen in een powerliftteam,en zal toch 1x per week daarheen gaan voor de technieken onder de knie te krijgen,en 1x per 3weken/maand???als er een PL wedstrijd is draaien.

Mss ook iets voor jou,mij hebben ze gevraagd (al 2x) omdat mn overall gewoon goed is.De jouwe is zelf nog beter dus....:rolleyes:

• #1.327
Yepp,blijf natuurlijk ook in basicgym mn (BB) wedstrijdschema volgen,maar ga deelnemen in een powerliftteam,en zal toch 1x per week daarheen gaan voor de technieken onder de knie te krijgen,en 1x per 3weken/maand???als er een PL wedstrijd is draaien.

Mss ook iets voor jou,mij hebben ze gevraagd (al 2x) omdat mn overall gewoon goed is.De jouwe is zelf nog beter dus....:rolleyes:

Nice!

• #1.328
Training van vandaag

Weighted dips
12xBW
12xBW+30
6xBW+50 (dippingstation begon te wiebelen, linke shit, dus gestopt), die 6x is wel rep PR
30x BW (rep out)

One arm cable pressdown
12x25
10x30
10x35

Skullcrushers uitreppen met close grip presses
12x40 + 12x40
10x50 + 10x50
8x60 + 8x60

Seated dumbbellcurls
8x28
8x30
6x32

One arm posing cable curl
12x30
10x30

Low pully curls (2 handen)
15x25

Behind the back cable raises
3x12x15

Behind the back shrugs
15x140
12x180
12x220

3 sets cable crunches

Hey Kerel,dat gaat steeds beter met die weighted dips he.:cool:

• #1.330
Hehe gaat lekker. Trainingen over het algemeen gaan super lekker. Afgezien van de pijntjes ben ik echt een dolle stier in de sportschool :D

Hehe gaat lekker. Trainingen over het algemeen gaan super lekker. Afgezien van de pijntjes ben ik echt een dolle stier in de sportschool :D

Mooi man,maar kijk toch uit dat je niet te hard van stapel loopt,bij ons beide is dat al vaker misgegaan he.Ik doe nu rustig aan,vooral met squatten,heb geen zin om 2maanden een toplog bij te houden en de maanden erop weer niets te kunnen doen.Doe wat je moet doen KaLe,maar kijk toch uit.;)

• #1.332
Ja I know. Het is moeilijk, maar denk er nu wel bij na.

4x180 ? netjes kerel ! je gaat weer de goede kant op ! Vind je die SL DL niet wat belastend voor je onderrug?? Wanneer ik meer dan 120 kg pak voelt t alleen maar k*t in me onderrug.

Je dipt 6x50 kg? :D wanneer komt de BW dip? ;)

• #1.334
4x180 ? netjes kerel ! je gaat weer de goede kant op ! Vind je die SL DL niet wat belastend voor je onderrug?? Wanneer ik meer dan 120 kg pak voelt t alleen maar k*t in me onderrug.

Je dipt 6x50 kg? :D wanneer komt de BW dip? ;)

Is niet echt belastend voor mijn onderrug. Alleen beginbewegingen van een regular deadlift vernaggeld mijn onderrug.

Vandaag weer 45 minuten gefietst.

En die dips... wilde voor 8x50 gaan (wat makkelijk zou lukken) en daarna een set met 60 of 70 proberen, maar dat dippingstation begon gewoon te wankelen.. linke soep :D

Pff bizarre trainingen Kale! Respect.

• #1.336
Bizar? :D

Gaat goed man, zware shrugs ook!

lekkere dips en shrugs

Shit man je bent echt lekker bezig. Ik heb laatst 20 dips gemaakt als eerste set :o

beest!!! :thumbs:

Terug
Naar boven