Fitness Seller

Nieuw log kale

Hoe vaak ga je nu naar Edwin ?

Das best veel.... ik ga nu één keer/drie maanden. Mag volgende week weer :D
Heb gelukkig geen last gehad. Edwin Rulez :p

Die 160 ging explosief zonder pijn. Maybe next time 5x5 160 en dan fuller dan full. Met mijn onderrug gaat het beter. Ben er deze week geen enkele keer doorheen gegaan. Verder ziet de chiro ook een enorme verbetering. Mede komt dit allemaal ook door het vele cardio (toch een andere belasting) en hogere kcals.

Nice one Kale,vooral omdat je "net als mij" fuller dan full gaat,toch wat dimmen met de weights.;)Ben ook sinds kort weer aant rennen met de hond en door die cardio ga je gewoon wat beter in je vel zitten.:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.365
  • #1.366
Vandaag schouders/armen/traps

Seated db press
12x38
12x38
14x38 rep PR!

Cable side raises
3x12x25

Standing reversed cable cross
3x15x30

Seated EZ bar extension
3x15x50

One arm cable pressdown
3x15x25

Preacher db curl
12x20
12x22
10x24

Concentration hammer curls
3x12x20

Behind the back shrugs
12x140
12x180
15x220 rep pr

even als extra'tje nog inlcine db presses
2x15x38
10x38

3 sets cable crunches

opmerking;
Ik moet zwaardere dumbbells hebben verdomme!! Hoogste db's zijn 40 kg, maar die zijn zo krom als een hoepel, dus onhandelbaar bij presses. Ik blijf sterker worden, ook in hogere repranges. Top!

Vette training, nice pr's, wel redelijk hoog in herhalingen zoals je zelf zegt. Enige reden daarvoor? Vervelend he die dumbbells, bij mij gaan ze maar tot 34, kan geen dumbbell presses (voor borst dan) meer doen. Shrugs behind the back vind ik heel vervelende, onnatuurlijke houding.
Goed bezig verder. Ga je blijven splitten of eens fullbody of andere routine binnenkort?

Yeah baby :hedbang:

Vette shrugs man!!!

• #1.369
Vette training, nice pr's, wel redelijk hoog in herhalingen zoals je zelf zegt. Enige reden daarvoor? Vervelend he die dumbbells, bij mij gaan ze maar tot 34, kan geen dumbbell presses (voor borst dan) meer doen. Shrugs behind the back vind ik heel vervelende, onnatuurlijke houding.
Goed bezig verder. Ga je blijven splitten of eens fullbody of andere routine binnenkort?

Splitten blijf ik voorlopig bij. Voel me er gewoon goed bij.
Tja, hoog in herhalingen. Ik heb natuurlijk overbelaste schouders en mijn ellebogen voelen bij zwaardere gewichten dan 50kg bij de extensions pijnlijk aan (beide ellebogen zijn versplinterd. Te vaak op gevallen in het verleden). Higher reps vind ik overigens lekkerder bij triceps en ze reageren er ook goed op.
Verder vond ik het wel frapant dat ik na schouders en armen training nog even 15 reppers maak op de incline :D

Ja, ik had vandaag net hetzelde toen ik op het einde nog eens incline db presses deed, was redelijk zwaar gegaan bij MP. Over de reps: "Whatever does it will do it." Zo simpel is het:)
Waarom val je nu op je ellebogen?;) Nee, even serieus, gewoon vaak gevallen of is het sportgerelateerd (vechtsport of iets in die aard)?

• #1.371
Ja, ik had vandaag net hetzelde toen ik op het einde nog eens incline db presses deed, was redelijk zwaar gegaan bij MP. Over de reps: "Whatever does it will do it." Zo simpel is het:)
Waarom val je nu op je ellebogen?;) Nee, even serieus, gewoon vaak gevallen of is het sportgerelateerd (vechtsport of iets in die aard)?

In dit geval ongevalletjes door alcohol ;) 2 keer van mijn fiets keihard op mijn linker elleboog gestuiterd. En 1 keer gevallen in turkije in het apartement op de richel van de schuifdeur. Precies met mijn rechter elleboog erop. Mjah, als je jong bent doe je stomme dingen. Zelfs als ik op bed lig kan ik niet op een van mijn ellebogen leunen. Je ziet ook aan beide kanten hele puntige ellebogen zitten,soort vergroeiingen :D

In dit geval ongevalletjes door alcohol ;) 2 keer van mijn fiets keihard op mijn linker elleboog gestuiterd. En 1 keer gevallen in turkije in het apartement op de richel van de schuifdeur. Precies met mijn rechter elleboog erop. Mjah, als je jong bent doe je stomme dingen. Zelfs als ik op bed lig kan ik niet op een van mijn ellebogen leunen. Je ziet ook aan beide kanten hele puntige ellebogen zitten,soort vergroeiingen :D

:roflol::roflol::roflol:

Dat is één van de redenen dat ik niet met fiets uitga, je kan er lelijk mee vallen. Hij kan ook nog gestolen worden of je mag er de zondag te voet omgaan omdat je de zaterdagnacht niet meer wist dat je met de fiets was, sleuteltje kwijtraken is ook dangerous. Zitten er nog splintertjes in? Die kunnen ze toch weglaseren dacht ik?

• #1.373
:roflol::roflol::roflol:

Dat is één van de redenen dat ik niet met fiets uitga, je kan er lelijk mee vallen. Hij kan ook nog gestolen worden of je mag er de zondag te voet omgaan omdat je de zaterdagnacht niet meer wist dat je met de fiets was, sleuteltje kwijtraken is ook dangerous. Zitten er nog splintertjes in? Die kunnen ze toch weglaseren dacht ik?

Kunnen ze doen idd. Moet er weer eens mee naar de dokter.

Ik zou je willen drankkarma geven, maar ik moet verdelen:klink:
Ga je nog vaak uit?

goede training!!

Voor de db's is toch een simpele oplossing, ik snap niet dat sommigen daar steeds over balen. Koop bij de intersport of welke zaak dan ook 2 schroefdb stangen. Wel de goede maat nemen, ze zijn er zelfs voor oly diameter. Neem ze mee in je tas elke keer en klaar is kees je kunt zo zwaar als je wilt. Op de Fibo dit jaar waren 2 stangen los 15 euro en voor oly diameter iets van 35. Dus daar hoef je het niet voor te laten.

Dumbbells: Dumbbellstang Schroef per stuk

effe snel gegoogled. Aangenomen dat je 30mm schijven op de gym hebt, er bestaat namelijk ook 28

goede training!!

Voor de db's is toch een simpele oplossing, ik snap niet dat sommigen daar steeds over balen. Koop bij de intersport of welke zaak dan ook 2 schroefdb stangen. Wel de goede maat nemen, ze zijn er zelfs voor oly diameter. Neem ze mee in je tas elke keer en klaar is kees je kunt zo zwaar als je wilt. Op de Fibo dit jaar waren 2 stangen los 15 euro en voor oly diameter iets van 35. Dus daar hoef je het niet voor te laten.

Dumbbells: Dumbbellstang Schroef per stuk

effe snel gegoogled. Aangenomen dat je 30mm schijven op de gym hebt, er bestaat namelijk ook 28

goede tip. voor als ik een keer sterk word :rolleyes::D

maar tot 40 kg dumbbells? Ik zou dan idd toch ff gaan kijken om zelf van die dumbbell schroef stangetjes te kopen, dan kun je tenminste die volhangen met 10 kg schijven :)
Ik heb thuis ook schroefdummbells en voor dumbbell press schroef ik gewoon 10 of 15 kg schijven eraan :) gaat goed met rows en incline db press.

Toch blijf ik het vaag vinden dat redelijke hardcore gyms maar 38-40 kg db's hebben, was bij m'n vorige sportschool ook die gerund werd door een old skool powerlifter/strongman.
Bij ons op de TU in Eindhoven daarintegen hangt echt zo'n 'fitness/cardio' cultuurtje maar er liggen wel dumbbells tot 50 kg :roflol:

• #1.378
Eerlijk gezegd heb ik ook oly dumbbells. Probleem is echter dat je niet altijd iemand hebt om die dingen aan te geven, want het zijn ondingen om ze in startpositie te krijgen. Daarbij ben je altijd een behoorlijke tijd bezig met het in elkaar zetten van die dingen. Iets wat mijn concentratie ook verdoet. Maargoed. Ik ga maandag eens even db drukken bij borst met die dingen.

• #1.379
Vandaag weer een uurtje gefietst

Waar ben je heen gefietst? :P

Terug
Naar boven