- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die 160 ging explosief zonder pijn. Maybe next time 5x5 160 en dan fuller dan full. Met mijn onderrug gaat het beter. Ben er deze week geen enkele keer doorheen gegaan. Verder ziet de chiro ook een enorme verbetering. Mede komt dit allemaal ook door het vele cardio (toch een andere belasting) en hogere kcals.
Ben ook sinds kort weer aant rennen met de hond en door die cardio ga je gewoon wat beter in je vel zitten.
Das best veel.... ik ga nu één keer/drie maanden. Mag volgende week weer
Heb gelukkig geen last gehad. Edwin Rulez![]()
Vette training, nice pr's, wel redelijk hoog in herhalingen zoals je zelf zegt. Enige reden daarvoor? Vervelend he die dumbbells, bij mij gaan ze maar tot 34, kan geen dumbbell presses (voor borst dan) meer doen. Shrugs behind the back vind ik heel vervelende, onnatuurlijke houding.
Goed bezig verder. Ga je blijven splitten of eens fullbody of andere routine binnenkort?

Nee, even serieus, gewoon vaak gevallen of is het sportgerelateerd (vechtsport of iets in die aard)?Ja, ik had vandaag net hetzelde toen ik op het einde nog eens incline db presses deed, was redelijk zwaar gegaan bij MP. Over de reps: "Whatever does it will do it." Zo simpel is het
Waarom val je nu op je ellebogen?Nee, even serieus, gewoon vaak gevallen of is het sportgerelateerd (vechtsport of iets in die aard)?
2 keer van mijn fiets keihard op mijn linker elleboog gestuiterd. En 1 keer gevallen in turkije in het apartement op de richel van de schuifdeur. Precies met mijn rechter elleboog erop. Mjah, als je jong bent doe je stomme dingen. Zelfs als ik op bed lig kan ik niet op een van mijn ellebogen leunen. Je ziet ook aan beide kanten hele puntige ellebogen zitten,soort vergroeiingen 
In dit geval ongevalletjes door alcohol2 keer van mijn fiets keihard op mijn linker elleboog gestuiterd. En 1 keer gevallen in turkije in het apartement op de richel van de schuifdeur. Precies met mijn rechter elleboog erop. Mjah, als je jong bent doe je stomme dingen. Zelfs als ik op bed lig kan ik niet op een van mijn ellebogen leunen. Je ziet ook aan beide kanten hele puntige ellebogen zitten,soort vergroeiingen
![]()

Dat is één van de redenen dat ik niet met fiets uitga, je kan er lelijk mee vallen. Hij kan ook nog gestolen worden of je mag er de zondag te voet omgaan omdat je de zaterdagnacht niet meer wist dat je met de fiets was, sleuteltje kwijtraken is ook dangerous. Zitten er nog splintertjes in? Die kunnen ze toch weglaseren dacht ik?
goede training!!
Voor de db's is toch een simpele oplossing, ik snap niet dat sommigen daar steeds over balen. Koop bij de intersport of welke zaak dan ook 2 schroefdb stangen. Wel de goede maat nemen, ze zijn er zelfs voor oly diameter. Neem ze mee in je tas elke keer en klaar is kees je kunt zo zwaar als je wilt. Op de Fibo dit jaar waren 2 stangen los 15 euro en voor oly diameter iets van 35. Dus daar hoef je het niet voor te laten.
Dumbbells: Dumbbellstang Schroef per stuk
effe snel gegoogled. Aangenomen dat je 30mm schijven op de gym hebt, er bestaat namelijk ook 28

gaat goed met rows en incline db press.