- Waardering
- 9
Volgens mij zag ik hem net hier in het zuiden voorbij fietsen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mjah, komt toch echt door mijn schoudersHoop dat het vanavond goed gaat, want ben al mijn carbs voor vandaag vergeten mee te nemen. Probeer dit wel op te vangen door rondom mijn training meer carbs te eten, maartoch.

Dat jij het nou een k*t oefening vind...
Nee, komt niet perse door de bench (losse incline bench doet nog meer zeer), maar ik ben de laatste tijd te hard gegaan op de bench qua kracht. Het zit ook meer richting sleutelbeen, ter hoogte van de trappezius aanhechting
Op niveau 7 en de sprint op 8.
Wat betreft de carbs... I'm saved. Collega had een nieuw pak meergranen knackebrod bij zich en ik mag deze hebben. Whoei!
Ik warm op op niveau 3 met 1OO omwentelingen.
Ik sprint dan op niveau 10 met 120 omwentelingen 1 minuut en rust 1 minuut op niveau 4 met 90 omwentelingen.Dit duurt 30 minuten opwarmen inbegrepen.
Is dit goed?
).Training van vandaag. Viel een beetje tegen. Wat vrienden van me gingen mee trainen, dus ik was niet erg geconcentreerd. Ook last van mijn schouders, dus even wat rustiger aan gedaan.

Waarom deadlift niet vooraan in je training zetten?
Over een paar weekjes gaat deze wel weer vooraan.