XXL Nutrition

Nieuw log kale

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
hehe, zo ik ben weer thuis na 2 dagen fietsen :D

• #1.383
Training van vandaag. Viel een beetje tegen. Wat vrienden van me gingen mee trainen, dus ik was niet erg geconcentreerd. Ook last van mijn schouders, dus even wat rustiger aan gedaan.

Benchpress
12x50
12x80
12x100 easy!
6x120 pfff nah zeg.. ging gewoon niet lekker

Incline smithpress
12x80
10x100
4x120 + 2x100 + 2x80 + 4x60 (helemaal leeg..)

Crossovers
2x15x40

Low pully crossovers
20x30
15x35

One arm pressdown
15x30
12x35
10x40

Seated OH one arm db extension
3x12x18

Rope extension
2x15x25

Seated side raises
3x15x14

3 sets seated calves

HIIT 8 minuten

Matig voor jouw doen,maar als het evenveel moeite koste als de vorige training heb je het toch goed gedaan.;)

• #1.385
mjah, komt toch echt door mijn schouders :( Hoop dat het vanavond goed gaat, want ben al mijn carbs voor vandaag vergeten mee te nemen. Probeer dit wel op te vangen door rondom mijn training meer carbs te eten, maartoch.

mjah, komt toch echt door mijn schouders :( Hoop dat het vanavond goed gaat, want ben al mijn carbs voor vandaag vergeten mee te nemen. Probeer dit wel op te vangen door rondom mijn training meer carbs te eten, maartoch.

Op deze dagen neem ik altijd een max carb drankje van performance tussen de training door,om toch nog wat snelle suikers binnen te krijgen,al moet ik met mijn stofwisseling toch altijd wel havermout voor de training naar binnen gooien,anders val ik op de helft van mn training van mn stokje.:(

• #1.388
Voor de training kan ik wel veel carbs nemen, want dan ben ik thuis. Maar zit op mijn werk en mis nu bij 2 maaltijden de carbs :(

Hoe ga je trouwens op de HIIT? Ik probeer het nu ook, op welke weerstand fiets je en verhoog je hem als je sprint?

• #1.390
Op niveau 7 en de sprint op 8.

Wat betreft de carbs... I'm saved. Collega had een nieuw pak meergranen knackebrod bij zich en ik mag deze hebben. Whoei!

Haha gewoon je collega onder druk gezet om zijn knackebrod af te staan.
Vieze rat:D

Stop nu gewoon met Benchen Kale, al je schouder problemen voorbij;)

• #1.392
Dat jij het nou een k*t oefening vind... :D

Nee, komt niet perse door de bench (losse incline bench doet nog meer zeer), maar ik ben de laatste tijd te hard gegaan op de bench qua kracht. Het zit ook meer richting sleutelbeen, ter hoogte van de trappezius aanhechting

Dat jij het nou een k*t oefening vind... :D

Nee, komt niet perse door de bench (losse incline bench doet nog meer zeer), maar ik ben de laatste tijd te hard gegaan op de bench qua kracht. Het zit ook meer richting sleutelbeen, ter hoogte van de trappezius aanhechting

Hehe ik ben niet de enige.
Met name oudere BB hebben erg last met Bankdrukken.

Op niveau 7 en de sprint op 8.

Wat betreft de carbs... I'm saved. Collega had een nieuw pak meergranen knackebrod bij zich en ik mag deze hebben. Whoei!

Ik warm op op niveau 3 met 1OO omwentelingen.
Ik sprint dan op niveau 10 met 120 omwentelingen 1 minuut en rust 1 minuut op niveau 4 met 90 omwentelingen.Dit duurt 30 minuten opwarmen inbegrepen.
Is dit goed?

• #1.395
Ik warm op op niveau 3 met 1OO omwentelingen.
Ik sprint dan op niveau 10 met 120 omwentelingen 1 minuut en rust 1 minuut op niveau 4 met 90 omwentelingen.Dit duurt 30 minuten opwarmen inbegrepen.
Is dit goed?

Pittig!!! Of het goed is.. denk het wel.
Maar weet persoonlijk te weinig van HIIT af, dus het beste kun je je vraag in het cardio gedeelte stellen (EricR weet er veel vanaf ;) ).

• #1.397
Rug/biceps

Chins
12xBW
10xBW + 10kg
7xBW + 20kg
12xBW

T-bar in the corner
12x 4 plates (1 plate 20kg)
10x 5 plates
8x 6 plates
8x 7 plates

One arm cable row
12x50
10x60
8x70

Supinated pulldowns
3x8x100

Deadlift (met deadstop)
5x70
5x130
5x170
3x210

Seated db curl
2x8x28

EZ preacher curl
12x40
10x50

Concentration hammercurl
8x22
8x24

3 sets machine crunches

10 minuten hardlopen

Opmerking;
Zeker een lekkere training! Chins vielen ietwat tegen, maar ik had weer een lichte irritatie in mijn elleboog, dus niet te gek gedaan. De pijn trok al redelijk weg na de eerste set. Was gewoon niet echt warm nog.

T-bar. Super! Was weer lang geleden dat ik deze gedaan had en ook weer niet te gek gedaan vanwege mijn onderrug. Normaal gaat er nog een extra plate op voor 6 reps. Ik hou 'm er voorlopig weer even in.

Deadlifts.. zeer tevreden. Gaat weer de goede kant op. Voelde wel zwaar, maar dat is niet zo gek als vijfde oefening.

Waarom deadlift niet vooraan in je training zetten?

• #1.400
Waarom deadlift niet vooraan in je training zetten?

Voorlopig nog niet. Aangezien ik door DL nog steeds door mijn rug kan schieten en daardoor wil ik dan niet mijn hele training verpesten ;) Over een paar weekjes gaat deze wel weer vooraan.

Terug
Naar boven