AndroidHealthClinic

Nieuw log kale

Halve cm is toch aardig wat hoor:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422

Training van vandaag; benen.

Niet echt volluit kunnen gaan, want was voor de training naar de chiropractor geweest, dus mijn rug voelde aardig beurs aan. Ondanks dit toch een mooie training neer kunnen zetten, ook al zat er meer in. Ook had ik rukschoenen aan (met lucht in de zolen).. volgende keer weer mijn chucks aan.

Parallel boxsquat
8x60
8x100
5x140
5x160
5x180
3x190 rep pr

Fullsquat
4x5x150
1x5x140

Legextensions
3x30x50kg

Lying legcurl
4x10x40

Pulltrough
4x15x60

3 x 20 standing calves
3 x 20 legpress calves ss 3 x 20 BW calves

Nette training! Nog last van je rug?

• #1.424
Ja, maar schiet er niet zo snel meer door heen. Maar ik moet wel oppassen als de nete ;)

lekker benentraining Krullenkop!

Idd nette benentraining. Squat op verkeerde schoenen suckt big time!

Pijn aan de rug en PR's zetten!!!Repect KaLe.:thumbup:

• #1.428
Yup.. maar helaas. Ik was al in de sportschool. Vergeet soms mijn chucks aan te doen (en die vind ik al zo k*t zitten, daarom doe ik ze alleen met benen training aan en eventueel bij heavy deadlifts).

Nice training Kale, enne chucks? Ik doe ze op me asics, misschien maar is wat stevigere
schoenen gebruiken bij het squatten. And you remind me, ik moet me kuiten nog doen
deze week :o

• #1.431
haha, ik doe ze straf 2 keer per week :D Morgen even opmeten, hopelijk is er iets bijgekomen. Ze vormen wel wat beter.

Jup Chucks.. van die 80's gympies :D Bijna elke powerlifter squat op die dingen.

Toch een PR met slechte schoenen :thumbs:
Volgende keer met [Link niet meer beschikbaar]s, een makkelijke 200kg boxsquat dan maar.

Hoe doe je die boxsquats trouwens? Even aanraken en meteen weer omhoog of pauzeer je op de box?

lekker bezig kale!

chucks.jpg

• #1.434
Toch een PR met slechte schoenen :thumbs:
Volgende keer met [Link niet meer beschikbaar]s, een makkelijke 200kg boxsquat dan maar.

Hoe doe je die boxsquats trouwens? Even aanraken en meteen weer omhoog of pauzeer je op de box?

Ik ga echt goed naar achter zitten, los de spanning, span me weer op en kom omhoog.

Thanks. Maar ben op tijd gestopt. Wilde nog 200 pakken op de box en nog een set fullsq met 150, maar ben verstandig geweest het niet te doen.

Word toch eens tijd dat je van je sores afkomt he Kale.Maar je blijft iig karakter tonen.;)

• #1.436
Onderrug gaat nu beter hoor. Is al wat meer belastbaar en ben er de afgelopen 2 weken niet meer doorheen gegaan. Ook mijn chiropractor zegt dat ik erg snel herstel. Ik ga al liggen en de boel kraakt al vanzelf hehe. Het is allemaal wat soepeler geworden. Ik hoef nu nog maar tijdelijk 1 keer in de 2 weken ipv elke week. Als het zo doorgaat attempt ik misschien een set DL met 220 volgende week en schroef ik de boxsquat omhoog naar 200 (+) en maak ik de 5x5x150 FS vol.
Nu mijn schouders nog :D

Onderrug gaat nu beter hoor. Is al wat meer belastbaar en ben er de afgelopen 2 weken niet meer doorheen gegaan. Ook mijn chiropractor zegt dat ik erg snel herstel. Ik ga al liggen en de boel kraakt al vanzelf hehe. Het is allemaal wat soepeler geworden. Ik hoef nu nog maar tijdelijk 1 keer in de 2 weken ipv elke week. Nu mijn schouders nog :D

Ah,oke dan Kale,kunnen we snel weer genieten van je oude krachtstats.;)

Beterschap met die schouder...Al kan je er zo te zien nog bijna alles mee.;)

• #1.438
Er is trouwens ook een behoorlijk stuk vel van mijn lowertraps geschaafd door de squats :D

• #1.440
Nope. Heeft toch geen zin, want ik squat in een t-shirt.

Terug
Naar boven