MuscleMeat

Nieuw log kale

Met voorkeurshoudingen bedoel ik; Dingen oppakken leunend naar rechts, bij gewoon staan altijd op je rechterbeen leunen, naar rechts leunend op een stoel zitten, etc. Kortom verwaarlozing van de linkerkant en deze is dus verzwakt en stijf/stroef. Nooit last van gehad, maar door zwaar te liften krijgt de linker kant steeds een opdonder en zodoende word die kant steeds "beschadigd". Plus dat krachttraining voornamelijk bestaat uit statische bewegingen. Veel cardio heeft me de laatste tijd ook goed gedaan.

Lol, herkenbaar.. dat doe ik dus ook... ik leun ook altijd op 1 kant enz.

jah dat heb ik dus ook, zelfs als ik op een stoel zit voel ik dat ik altijd meer op een bil zit, maar ik merk dat m'n lichaam uit balans is: linkerbeen, linkerbil en linkerborst zijn groter dan rechts en m'n linker schouder en biceps zijn ook sterker.. denk dat ik daardoor ook last heb van m'n linker onderrug.

Je trainingen blijven bruut Kale!

Hoe beviel olympic?

'K ga er vrijdag middag ook een keer trainen, lijkt me wel leuk om is te zien hoe 't er in een échte gym aan toe gaat :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.526

Hoe beviel olympic?

'K ga er vrijdag middag ook een keer trainen, lijkt me wel leuk om is te zien hoe 't er in een échte gym aan toe gaat :D

Als je 's avonds komt lopen er wat meer dbb'ers ;) bevalt me goed daar. Lekkere sfeer!

Klinkt goed en lekker snelle training!

K*t van de rug maar zal wel even duren voor het echt weg is.

Toch zie ik niet op je plaatje dat je linker rughelft er minder sterk uit ziet. Ik heb dat wel enorm, maar heb er geen lichamelijke last van.

Hoe beviel olympic?

ook een from haarlem:D

avond is idd wel meest hardcore..vooral vrijdag avond(enige avond dat ik er ben:p)

• #1.530
Vandaag weer bij olympic getraind. Is toch nog steeds even wennen. Hebben jullie dat ook als je naar een andere gym gaat, dat je dan nog even je draai moet vinden? Ander materiaal, wennen aan andere schijven (kleur, gewicht, grootte), andere bankjes, improvisatie, etc.

Pulldowns
12x80
12x90
12x100
10x110

T-bar rows
5 sets oplopend van 95 tot 135kg zonder stang dacht ik (10-12 reps)

Chestsupported db rows
4x10x36 (toch wel volume pr)

Dumbbell rows
3x12x54
(veel te licht, maar zonder rust en snelle reps is het toch puffen geblazen)

Shrugs (light)
12x140
2x12x180

Curl machine
3 sets van 10-12

Cable curl
3 sets van 10-12

Reversed pecdeck flyes
3 sets van 12-15

One arm machine row (moest 'm nog even proberen)
3 sets van 12

En ik heb Kemmy gezien hahaha. Stond daar in een dikke trui barbellcurls te doen, de held :D

Vandaag weer bij olympic getraind. Is toch nog steeds even wennen. Hebben jullie dat ook als je naar een andere gym gaat, dat je dan nog even je draai moet vinden? Ander materiaal, wennen aan andere schijven (kleur, gewicht, grootte), andere bankjes, improvisatie, etc.

Pulldowns
12x80
12x90
12x100
10x110

T-bar rows

Chestsupported db rows

Dumbbell rows
3x12x54

Shrugs (light)
12x140
2x12x180

Curl machine
3 sets van 10-12

Cable curl
3 sets van 10-12

Reversed pecdeck flyes
3 sets van 12-15

3 sets van 12

En ik heb Kemmy gezien hahaha. Stond daar in een dikke trui barbellcurls te doen, de held :D

held is het he:p

toch lekker training.. en wel de t-bar opgeruimt he:eek:
tuurlijk moet je wennen.. had ik ook zal je nog wel ff hebben hoor..Die machine curls zijn wel lekkah he.. ik vind hem altijd wel geil om mee te eindigen. die machine row is k*t..

neem aaan dat je pulldowns in zaal 2 hebt gedaan.. deze is zwaarder dan in zaal1

• #1.534
nee die machine row is lekker (wel met 1 arm) :D
De pulldowns heb ik op die oude panatta pully gedaan. Zaal 2 geloof ik idd.

BTW; misschien heb ik er overheen gekeken, maar er is geen hacksquat aanwezig he?

Laatst bewerkt:
nee die machine row is lekker (wel met 1 arm) :D
De pulldowns heb ik op die oude panatta pully gedaan. Zaal 2 geloof ik idd.

BTW; misschien heb ik er overheen gekeken, maar er is geen hacksquat aanwezig he?

hacksquat is gestorven net zoals de meeste oldschool hardcore spullen???:(

Pulldowns
12x80
12x90
12x100
10x110

T-bar rows

Chestsupported db rows

Dumbbell rows
3x12x54

Shrugs (light)
12x140
2x12x180

Curl machine
3 sets van 10-12

Cable curl
3 sets van 10-12

Reversed pecdeck flyes
3 sets van 12-15

3 sets van 12

Netjes Kale.....

Kemmy gezien.:roflol::roflol:herkende hij je niet???Of is ie meteen een extra trui gaan aantrekken en jou met zn magnum look....the look gaan geven!!!!

Lijkt me wel iritant om al die make-up en gel van de bankjes te vegen als hij je voor is geweest!!!

• #1.538
Netjes Kale.....

Kemmy gezien.:roflol::roflol:herkende hij je niet???Of is ie meteen een extra trui gaan aantrekken en jou met zn magnum look....the look gaan geven!!!!

Lijkt me wel iritant om al die make-up en gel van de bankjes te vegen als hij je voor is geweest!!!

Hij doet alleen curlz, dus de bankjes worden niet vet :D Hij zat me wel steeds aan te kijken, dus misschien herkende ie me wel :roflol:

• #1.540
lol :D

Terug
Naar boven