MuscleMeat

Nieuw log kale

kenny gebruikt wel bankjes hoor.. buik en dumbbell press/flyes(doet een combinatie oefening altijd haalt ze door elkaar:D) maare niet getraint kale?

Wanneer spreken we af om daar te trainen Kale?
Kan ik Kemmy ff gedag zeggen;)

Somebody has to ask, but who the **** is Kemmy ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.544
kenny gebruikt wel bankjes hoor.. buik en dumbbell press/flyes(doet een combinatie oefening altijd haalt ze door elkaar:D) maare niet getraint kale?

Nope. Train momenteel nog maar even 4 keer KT per week. Merk toch dat 5 net iets teveel word, aangezien ik toch vrij hoge loads gebruik. Daarbij nog 2 keer in de week een uur cardio (buiten fietsen door de duinuh. Maar gister dus niet ivm dat k*tweer en ik was erg laat thuis van me werk).. En in principe 2 keer in de week na de KT nog even 10-15 minuten hardlopen of een HIIT sessie.

Wanneer spreken we af om daar te trainen Kale?
Kan ik Kemmy ff gedag zeggen;)

Das goed! :D

Somebody has to ask, but who the **** is Kemmy ?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/nieuwe-kemmy-foto-116728/
partyflock album

:D :D :D

Laatst bewerkt:
Andere gym is altijd wennen kerel, het lijkt soms wel of 100 kg in een andere gym heel ander aanvoelt. Komt vanzelf goed.

• #1.546
Andere gym is altijd wennen kerel, het lijkt soms wel of 100 kg in een andere gym heel ander aanvoelt. Komt vanzelf goed.

Ja echt. Bijv. de dumbbells. Het gewicht is gewoon hetzelfde, maar de handvatten hebben een verdikking in het midden (ideaal want ze glijden nou niet meer heen en weer zoals in mijn andere gym). Kreeg er een megaverzuring van in mijn onderarmen tijdens het trainen.

• #1.548
No way!

Ik ben zelf altijd megagemotiveerd in een andere gym (mits het natuurlijk geen gay ass healthcentre is), andere geuren,sfeer en mensen :) wil toch altijd even uitproberen of ik daar ook even zwaar kan trainen (of zwaarder :D)

• #1.551
Training van vandaag

Fullsquat
12x70
12x110
10x130
8x150
4x170

(eindelijk een spiegel voor me neus. Dacht dat ik diep squatte, maar het is toch wel erg diep :D Hams tegen de kuiten) Durfde niet te zwaar, omdat ik net van de chiropractor kwam, dus mijn rug was nog wat stijf, plus een nieuwe powercage waarbij het terugleggen van de stang nog een beetje tricky is.

Legpress (full rom)
12x150
12x200
12x250
2x12x300

Beetje kat uit de boom kijken nog. Moet nog een beetje met de instellingen rommelen. Is nog even wennen.

Legextensions
4x20x45kg

Stiffed leg deadlift
12x70
12x100
12x140
8x160

Lying legcurl
4 sets van 12

Standing calves
4x20x100

Opmerking;
Pijn in me poten

netjes kerel...goede work out

ik hoorde al van mijn vrouwtje dat je errug diep zakt met je squats...toppie

-rodge

Knap die full sq en stiff legged deads zo na de chiro.

Ging weer lekker Kale,netjes.:thumbup:

• #1.555
netjes kerel...goede work out

ik hoorde al van mijn vrouwtje dat je errug diep zakt met je squats...toppie

-rodge

lol, ja ik weet ook niet beter. Heb nog nooit een spiegel voor me neus gehad, dus heb nooit een idee gehad dat ik ze zo diep deed, lol!

Ohja en Kemmy was er weer :D

Degelijke training voor jou.

dei standig calve raises moet je in de smit doen.. die oude pannata krijg ik altijd een veel mindere pomp van.. wel hardcore training bro

en die liggende legcurls moet je volgende keer eens enkel benig proberen.. das echt super

• #1.558
dei standig calve raises moet je in de smit doen.. die oude pannata krijg ik altijd een veel mindere pomp van.. wel hardcore training bro

en die liggende legcurls moet je volgende keer eens enkel benig proberen.. das echt super

k dan! Ik vind die panatta wel lekker. Kon daarna moeilijk lopen. Is ook persoonsgebonden denk ik. Wat betreft die liggende legcurl, die vind ik k*t man. Dat baknje drukt heel erg op je quads. Niet fijn als je die net hebt afgebeult.

Terug
Naar boven