MuscleMeat

Nieuw topic met weinig potentiele reacties, allochtonen meer aan het werk

idd, het loopt hier nog niet bepaald storm of zo..

Over luiwamessen in het algemeen. Als ik hier in de wijk kijk, zie ik net zoveel kansloze teringsjonnies als messentrekkende k*tmarokkaantjes. Marokkaantje werkt bij de Vomar en sjonnie denkt dat hij het geld met 'hosselen' kan verdienen. Of andersom. Beiden hebben geen zin in school, geen zin om te werken, geen ambitie om iets te bereiken, geen benijdenswaardige toekomst.
Wat ze wel hebben zijn onrealistische rapvideodromen. Blegh.

En dat k*t positieve discriminatie geouwehoer ben ik ook echt helemaal spuugzat. Het is toch verdomme niet te geloven dat zo'n pleuriskloothommel zonder opleiding/ervaring wordt aangenomen als mijn collega, terwijl er betere kandidaten zijn.

Wat mijn punt is? Geen idee. Ik typ maar wat.

Maar dat komt omdat zij angst hebben voor geert!

het geklaag zal je altijd horen, wanneer er 10% van de allochtonen crimineel zijn, hoor je bijna niemand iets zeggen over de resterende 90%.......
;)

Nee dat die andere 90% te lui is om hun reet uit de bank te trekken en een raam in te fl*kkeren maakt ze dat nog niet minder crimineel...

Nee dat die andere 90% te lui is om hun reet uit de bank te trekken en een raam in te fl*kkeren maakt ze dat nog niet minder crimineel...

ik had het over allochtonen in het algemeen..................of stamt iedere allochtoon af van een Antilliaan?
:eek::p

of zou het Nederlandse beleid ze lui hebben gemaakt?
:D:rolleyes:

Ietsje beter, maar nog steeds zwaar onvoldoende natuurlijk. En die onzin over discriminatie, alsof werkgevers aan de grond van het probleem liggen, is natuurlijk flauwekul. Werkloosheid is vooral een probleem van de werknemer, niet de werkgever (uitzonderingen daar gelaten).

Goede ontwikkeling. echter de probleemgroep met hun ideologieen daar gaat het volgens mij niet veel beter mee.

En dat k*t positieve discriminatie geouwehoer ben ik ook echt helemaal spuugzat. Het is toch verdomme niet te geloven dat zo'n pleuriskloothommel zonder opleiding/ervaring wordt aangenomen als mijn collega, terwijl er betere kandidaten zijn.

Mijn punt is iig dat ik me toch zorgen begin te maken over het niveau van de gemiddelde gevangenisbewaarder (al zal ik daarbij de taakomschrijving op je contract wss geen eer aan doen) :D

Over luiwamessen in het algemeen. Als ik hier in de wijk kijk, zie ik net zoveel kansloze teringsjonnies als messentrekkende k*tmarokkaantjes. Marokkaantje werkt bij de Vomar en sjonnie denkt dat hij het geld met 'hosselen' kan verdienen. Of andersom. Beiden hebben geen zin in school, geen zin om te werken, geen ambitie om iets te bereiken, geen benijdenswaardige toekomst.
Wat ze wel hebben zijn onrealistische rapvideodromen. Blegh.

Epic self own reply dus jij werkt ook bij de Vomar :roflol:

ach ja, met een beetje chance stelen ze dan alleen nog van hun werkgever ipv Jan en alleman

Jammer is dat veel allochtonen pas na hun 30ste het verstand krijgen en beginnen met werken.
Hiervoor 16-30 hebben ze alleen maar aan lopen kloten dus echt een toekomst perspectief zullen ze nooit meer krijgen.

Moet het trouwens in het nieuws dat er meer allochtonen aan het werk zijn/komen??
Lijkt me niet meer als normaal.

Dadelijk krijgen we nog op tv te horen:
Top autoverkoper Joezef promoveert tot manager van de sales afdeling.

I just don't care:D

• Topic Starter Topic Starter
We just don't care that you don't care. Het lijkt er soms op dat slechte berichten beter worden ontvangen dan goede berichten. Het laatste waarschijnlijk als een soort van zelfbevestiging.

Natuurlijk is het niet meer dan logisch dat allochtonen gaan werken maar feit blijft dat ze door meerdere factoren een achterstand hebben of hadden. De meeste factoren zijn overigens voor rekening van de allochtoon zelf maar dan nog is een grotere arbeidsparticipatie een positief punt.

Terug
Naar boven