roberto24
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
niet zo generaliseren...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stormFRONT topic?

slinkse propaganda!
Heb het niet allemaal gelezen maar meer Dönner is altijd goed.

het geklaag zal je altijd horen, wanneer er 10% van de allochtonen crimineel zijn, hoor je bijna niemand iets zeggen over de resterende 90%.......
![]()
Nee dat die andere 90% te lui is om hun reet uit de bank te trekken en een raam in te fl*kkeren maakt ze dat nog niet minder crimineel...

Nee dat die andere 90% te lui is om hun reet uit de bank te trekken en een raam in te fl*kkeren maakt ze dat nog niet minder crimineel...

En dat k*t positieve discriminatie geouwehoer ben ik ook echt helemaal spuugzat. Het is toch verdomme niet te geloven dat zo'n pleuriskloothommel zonder opleiding/ervaring wordt aangenomen als mijn collega, terwijl er betere kandidaten zijn.
Wat mijn punt is? Geen idee. Ik typ maar wat.

Over luiwamessen in het algemeen. Als ik hier in de wijk kijk, zie ik net zoveel kansloze teringsjonnies als messentrekkende k*tmarokkaantjes. Marokkaantje werkt bij de Vomar en sjonnie denkt dat hij het geld met 'hosselen' kan verdienen. Of andersom. Beiden hebben geen zin in school, geen zin om te werken, geen ambitie om iets te bereiken, geen benijdenswaardige toekomst.
Wat ze wel hebben zijn onrealistische rapvideodromen. Blegh.
En dat k*t positieve discriminatie geouwehoer ben ik ook echt helemaal spuugzat. Het is toch verdomme niet te geloven dat zo'n pleuriskloothommel zonder opleiding/ervaring wordt aangenomen als mijn collega, terwijl er betere kandidaten zijn.
Wat mijn punt is? Geen idee. Ik typ maar wat.