SchwarzeneggerD
Cool Novice
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Dacht t wel (;
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht t wel (;
TekenfilmfiguurAh gosh, die arme jongen. Beter dé held als voorbeeld, dan dat idiote tekenfilmfiguur wat je een tijdje terug nog wel eens zag

Ja ik heb ze eraf gehaald. Was niet tevreden over hoe sommige mensen reageerden etc. Bedankt voor je feedback. Ik post in de toekomst wel progress to Arnold.
Wat bedoel je met tekenfilmfiguur?Ah gosh, die arme jongen. Beter dé held als voorbeeld, dan dat idiote tekenfilmfiguur wat je een tijdje terug nog wel eens zag
Daar moet je lekker het schijt aan hebben toch, motivatie man!Ja ik heb ze eraf gehaald. Was niet tevreden over hoe sommige mensen reageerden etc. Bedankt voor je feedback. Ik post in de toekomst wel progress to Arnold.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja? Jij hebt ook zulke inhammen?
Door de tren

Ja ik heb ze eraf gehaald. Was niet tevreden over hoe sommige mensen reageerden etc. Bedankt voor je feedback. Ik post in de toekomst wel progress to Arnold.
Jawel, die verstopt ze gewoon!
Jij en Kevin hebben gelijk, ik post de foto's wel. Maar ik vergelijk alleen het structuur en de bouw niet de massa. Want ik weet ook wel dat ik niet eens in 5% in de buurt van van een Mr Olympai. Maar ik had er wel een foto bij waar Arnold 17-18 was net als ik.Goku is een p*ssy, vegeta is de man!
Moet je schijt aan hebben, het zal toch nooit goed zijn voor sommige mensen en als je echt als Arnold wil worden moet je jezelf daar toch overheen leren zetten.
Plus ben nu wel benieuwd naar de foto's.