XXL Nutrition

Nightfly's working on body for life!

Alvast een hele fijne vakantie!
Ga je de zon opzoeken?
Je hebt verdiend om weer lekker los te gaan met eten na zo'n dieet periode.
Geniet ervan!

Sorrie nightfly ,was aan het kijken hoe het stemmen ging en toen gaf ik je per ongeluk een drie!Maar je bent een 10 hoor!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
Ook mijn stem heb je;) Waar gaat de vakantie heen Nightfly? Geef je btw ff aan wanneer je nieuwe log begint!

Fijne vakantie!

thanks man....kreta! ben er echt aan toe:D

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Ik heb je ook een 10 gegeven, vind jouw fysiek serieus goed, niets dan respect :D

Héél mooi werk nightfly! Jammer dat ik er niet aan toe gekomen ben om je te volgen maar zal dat binnenkort eens inhalen.

Ik vind het cijfers geven nog wat moeilijk maar heb al wel gezien dat jij een topscorer gaat worden in mijn boekje;)

Alvast een hele fijne vakantie!
Ga je de zon opzoeken?
Je hebt verdiend om weer lekker los te gaan met eten na zo'n dieet periode.
Geniet ervan!

thanks mensen.....hoe het ook verder loopt, de contest is voor mij al geslaagd!
ja lekker...ff 15dagen er tussen uit en genieten!:)

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Sorrie nightfly ,was aan het kijken hoe het stemmen ging en toen gaf ik je per ongeluk een drie!Maar je bent een 10 hoor!

haha zag het ja....ik denk wat gaat mijn gemiddelde hard omlaag:D

ik denk...hoop, dat ze het wel kunnen veranderen;)

Ja dan stuur ik wel een mailtje naar big t ,foutje bedankt..Jij zo je best doen en dan kom ik...

Fijne vakantie!! top gedaan hoor!!:)

• #1.066
Gelukkig maar, je bent meer dan een 3 waard :D

• #1.068
Fijne vakantie!! top gedaan hoor!!:)

thanks Miss, dat gaat zeker lukken...morgen lekker vroeg vliegen :bang:

:D

nog ff voor alle mensen die deze log gaan bezoeken en bezocht hebben, thanks voor alle support. de positieve reacties hebben zeker bijgedragen aan bekomen van mijn huidige fysiek en traingen.

eerst lekker op vakantie, daarna nog een weekje vrij voor de feestweek(end) hier. daarna weer knallen richting de winter...heb er nu al weer zin in:)
uiteraard ga ik een nieuwe log starten, de planning als we terug komen is een lichte cut tot het gewenste vetpercentage is bereikt...om daarna weer clean te bulken tot het voorjaar;)

doei! :hello:

Was een leuke log bro, velen zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen!

Fijne vakantie, je hebt het verdiend ;)

• Like
Waarderingen: bezi
zeker top log fijne vakantie lekker genieten jonge

Ik heb deze log ook met plezier gevolgd en zal proberen je toekomstige ook te gaan volgen.
Veel plezier op vakantie ;)

Ik heb op je gestemd, kerel: want voor mij heb jij het beste fysiek en het meest interessante log!

Geniet nu maar van je welverdiende vakantie en we zien je (hopelijk) een stuk bruiner en met een big smile terug. :D

Ik hoop dat je wint, je hebt wat mij betreft de hardste look van de contest. Ik denk juist dat daar je leeftijd in je voordeel werkt.

Ga je nieuwe log zeker volgen, veel plezier op vakantie.

Hey bro, erg goed gedaan van mij mag jij de winnaar zijn.
Ik heb iig op je gestemd.

and the winner of the 2010 dbb contest is....... Nightfly!

Goeie pics bro!

same to you, jij bent ook echt t*ring goed vooruit gegaan.
complimenten bro, volgend jaar iets droger en boem.

Thanks man ;) Volgend jaar veeg ik op de NABBA en de NBPF met iedereen de vloer aan! RAWRRR!

Jij bent trouwens al droog gespierde mofo!

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------

and the winner of the 2010 dbb contest is....... Nightfly!

Goeie pics bro!

Yeah baby, yeah!!! :cool:

Daan for President!!! Jihaaah!

+1 nightfly numero uno!

Terug
Naar boven