AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Zo mensen, vannacht terug gevlogen van uit een warm griekenland!!:cool:
15 dagen een gemiddelde temperatuur van 38 graden pffff.....maar met het strand op 50 meter van ons appartement, heerlijke beach-tenten met halve liters koud bier en lekker eten was het goed uit te houden:D
hebben dus heerlijk genoten daar, maar toch een spanning van de contest....de stemming was echt spannend....vond ik zelf:p

volgende week zal ik de draad weer langzaam op gaan pakken wat betreft het trainen. zullen wel gebroken weken gaan worden door nog een aantal feestjes en andere evenementen.
ben nog vrij tot volgende week....weer vijf dagen werken en dan nog een dikke week vakantie, we weten nog niet of we nog weg gaan of gewoon thuis blijven:)
dus zal half september een nieuwe log gaan openen, weet niet of deze log kan open blijven.
planning is om van de winter droge massa (clean bulken) aan te zetten en vroeg in het voorjaar weer te gaan cutten. om vervolgens te proberen een paar kilotje's zwaarder uit te komen, en weer wat droger als tijdens de contest;)

uiteraard wil ik hier nogmaals iedereen bedanken voor het stemmen!!!!!

grt nightfly

Welja, contest gewonnen, toppertje van het forum inmiddels, vakantie met mooi weer gehad, bier gehad, en bij terugkomst nog steeds vakantie...:cool:

was tijdens de verkiezingen niet op het forum, maar alsnog well done neitflei :thumbup:

don't **** met ons oudjes, we kunnen nog genoeg :thumbup: :cool: :P

Welcome back - krijgen we beach pics. te zien:cool:?

welcome back!

Doe je goed nog een weekje vakantie. Anders moest je vast flink aan de bak nu met Sail :D

Nog gefeliciteerd, ouwe strijder!

• #1.109

Welja, contest gewonnen, toppertje van het forum inmiddels, vakantie met mooi weer gehad, bier gehad, en bij terugkomst nog steeds vakantie...:cool:

was tijdens de verkiezingen niet op het forum, maar alsnog well done neitflei :thumbup:

don't **** met ons oudjes, we kunnen nog genoeg :thumbup: :cool: :P

Welcome back - krijgen we beach pics. te zien:cool:?

thanks iedereen, het is ook weer heerlijk om terug te zijn.....alhoewel:D

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

thanks man!:)

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

Doe je goed nog een weekje vakantie. Anders moest je vast flink aan de bak nu met Sail :D

Nog gefeliciteerd, ouwe strijder!

kijk jij snapt hem, dat is nou iets waar ik ff geen zin in had....dus precies die week van sail ook nog ff vrij.
al dat gezeik van die jachten daar wordt je knettergek van!:D

Kan niet wachten op je nieuwe log, ga daar een hoop van leren:D
Succes alvast!:)

Welkom terug! Hoeveel seats in het vliegtuig had je geboekt? Of eentje bij de nooduitgang en aan het gangpad..? :D

Hehehe, en hij maakt al gelijk plannen voor de volgende contest :D

En hij is terug!!! Geniet nog even van je vrije dagen!
Blijf je volgen, ben benieuwd hoe je gaat!

Welkom terug

• #1.116
[/COLOR]
Kan niet wachten op je nieuwe log, ga daar een hoop van leren:D
Succes alvast!:)

bedankt kerel, zal zo'n beetje half september worden....nu weer ff proberen de draad op te pakken:D

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Welkom terug! Hoeveel seats in het vliegtuig had je geboekt? Of eentje bij de nooduitgang en aan het gangpad..? :D

ja mijn vrouwtje zat wel een beetje krap....naast haar zat ook nog wel een fors iemand hehe:p

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Hij werd het Nederlandse luchtruim binnengehaald en begeleid door twee F16's waarvan eentje in DBB kleuren:D

:cool:

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Hehehe, en hij maakt al gelijk plannen voor de volgende contest :D

eerst maar weer is ff een wintertje bouwen, maar dat gaat wel lukken...heb er zin in :)

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

En hij is terug!!! Geniet nog even van je vrije dagen!
Blijf je volgen, ben benieuwd hoe je gaat!

thanks sue....support is altijd welkom!;)

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

thanks man:)

hier nog een foto van 7 of 8 dagen strand....dag of 14 na de contest :p

[afbeelding niet meer beschikbaar]

hier nog ff een verhaaltje over een jongetje die ook met zijn vader en moeder zat te eten in het zelfde restaurant...jaar of 8 schatte ik.:)
hij zat maar te kijken naar me....ondertussen praten met zijn vader en moeder.
op een gegeven moment had ie de moed gevonden....komt ie naar me toe, meneer....mijn broertje stotterend....zal uiteraard wel zijn broer bedoelen:D.
mag ik een foto van u nemen....want mijn broertje zit ook op fitness...
ik zeg tuurlijk man ...maak jij maar ff een foto;)
dus midden in het restaurant ff snel een pose gedaan haha:p
mijn vrouwtje nam er ook gelijk maar een.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
:D

Laatst bewerkt:
Welkom terug!
Benen zien er nog steeds indrukwekkend uit.
Lekker kleurtje!

Ben je veel massa verloren trouwens?

• #1.119
Welkom terug!
Benen zien er nog steeds indrukwekkend uit.
Lekker kleurtje!

thanks, ja dat kleurtje ging wel goed...dit was al na 8 dagen:D

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

Ben je veel massa verloren trouwens?

nee denk het niet...woog 93 kilo bij terugkomst, misschien iets andere verhouding. iets meer vet zal zeker wel:)

maar vanaf volgende week gaan we het ijzer weer bewerken.

• #1.120
zo weer is serieus getraind na een lange periode van niets doen:D
zou v/d week al beginnen...maar er stak een grieks griepje nog ff op deze week:o

weer ff rustig aan begonnen.

deadlift
10 x 70
08 x 100
08 x 130
08 x 150

neckpress in smith
10 x 50
10 x 70
08 x 80
08 x 90

stiff legged deadlift
4 x 10 x 70

upright row
4 x 10 x 50

legg curl
4 x 10 x 30/35

front raises
4 x 10 x 14 kilo per arm

trainings tijd 50 min, voelde op zich wel weer goed:)
zo na de training een schep mega-grow, had nog een halve bus over...dus eerst die maar ff opmaken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven