XXL Nutrition

NK Powerliften 26-3-2006

Holy shit!! Kijk haar kuit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Hoevaak ik me daar wel niet op heb lopen vergapen op die kuiten....echt niet normaal.

:D De dingen die je ziet heeft ze goed getraint ;)

Kuiten en onder armen.

Ps Miss dl was je beurt afgekeurd omdat je met je kont van de bank kwam?

Nooit die krullebol laten knippen miss DL!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Miss Deadlift zei:
Ik heb er wel over gedacht om ze zelf hier neer te zetten maar ik weet niet eens hoe je dat doet en ik betwijfelde ook of het iemand interesseert:p

Hoezo zou niemand dat interesseren? Gewoon neerkwakken die foto's. Je mag er trots op zijn hoor wat je voor mekaar hebt gekregen.

johanheeze zei:
:D De dingen die je ziet heeft ze goed getraint ;)

Kuiten en onder armen.

Ps Miss dl was je beurt afgekeurd omdat je met je kont van de bank kwam?

Ja van Ielja ben ik ook zwaar oder de indruk.Wie niet:D ?

Mijn beurt werd afgekeurd omdat ik begon voordat de scheidsrechters 'start' gezegd hadden.Weliswaar heb ik het daarna nog een keer opnieuw gedaan maar dat haalt niks uit...De omroeper zei toen:Wou je een setje gaan doen,maar dat was niet de bedoeling!

Wat jij (denk ik) gezien hebt met mijn kont van de bank is dat ik het halter pak en een vette arch aan het maken ben:p .Dat heb ik ook sinds kort geleerd,het is een techniek waarmee je meer spanning houdt en je hoeft ook iets minder ver te zakken voor het halter op de borst ligt.Ik vind het nog best een gehannes om in die positie te komen en tijdens dat gehannes hebben ze dus die foto gemaakt.

Oke duidelijk :) ik maakte een brug zeg maar alvorens ik de barbell pak, ik kan hem nog beter doen denk ik maar dan voel ik mijn rug ook goed denk dat ik ook maar eens dat ga doen en een riempje erbij ga pakken :D

wel heb me maar eens aangemeld, kijken waar dit allemaal gaat.
en oja op naar de 850kg

Zoals ik al zei...genetisch bepaald. Haar pa heeft ook van die mega kuiten

Terug
Naar boven