Fitness Seller

Gesloten nog 1 keer

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ja ok, maar op de sportschool kunnen ze toch wel een paar foto's van je schieten of een filmpje met die loeizware hammercurls?
van mij geloofden ze op DBB ook niet dat ik van die enorme megasuperbiceps had en werd er ook om foto's geroepen...
heb mijn twijfels bij jou over die 45 kg hammercurls, plaats er eens een filmpje van

• Topic Starter Topic Starter
ja ok, maar op de sportschool kunnen ze toch wel een paar foto's van je schieten of een filmpje met die loeizware hammercurls?
van mij geloofden ze op DBB ook niet dat ik van die enorme megasuperbiceps had en werd er ook om foto's geroepen...
heb mijn twijfels bij jou over die 45 kg hammercurls, plaats er eens een filmpje van

42kg, maar 45 (of 50) lukt natuurlijk ook wel. Die 42 was zonder cheaten of momentum, met een stop onderin, aan het eind van mijn PULL training.

Hammercurls van rond de 40kg zijn toch niet zo bijzonder (voor iemand met een vetvrije massa van >90kg)?

Ik zou die squat ook wel eens willen zien. Toch wel frapant dat je ineens dat kunt squatten, terwijl je al maanden geen benen hebt getraind.

Vanavond met iemand meegetraind met bankdrukken, hij was iets sterker dan ik en dat is precies goed.

Bankdrukken
8x50kg
8x70kg
8x100kg
6x120kg
6x130kg
8x135kg amrap
7x135kg amrap
6x135kg amrap

Mijn trainingspartner deed 11x130kg, 8x140kg, 4x145kg en 8x130kg (allemaal amrap)

Smal bankdrukken met armen parallel aan lichaam
8x100kg
8x120kg
7x130kg amrap
10x120kg

Pec deck
6 sets van 8 reps, gewicht oplopend tot 134kg (hele stack)

Triceps pushdowns
8x50kg
3x8x60kg

Daarna meer gekletst dan getraind:

5 sets leg curls, 10 reps

8 sets leg extensions, 8 reps

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
42kg, maar 45 (of 50) lukt natuurlijk ook wel. Die 42 was zonder cheaten of momentum, met een stop onderin, aan het eind van mijn PULL training.

Hammercurls van rond de 40kg zijn toch niet zo bijzonder (voor iemand met een vetvrije massa van >90kg)?

Ontwijkend antwoord lijkt me, telefoon op sportschool ook verboden?

Ik doe Hammers met 18 :o

• Like
Van de winter wilde ik net als Punjab liftfoto's maken, geweldig licht daar, ook op mijn werk (ziekenhuis). Bovendien draag ik daar (verplicht) korte mouwen en als ik alleen ben in de lift check ik altijd even mijn biceps en triceps in de spiegel. Maar ik heb nooit mijn privetelefoon bij me en weet ook niet hoe ik zo'n foto op youtube moet zetten.

Het is echt ondankbaar dat natural bodybuilden, in de sportschool denken ze dat ik ook gebruik maar niet zoveel talent heb als de enorme beesten die daar rondlopen. (Vroeger waren de ped's lang niet zo goed, toen was haast niemand op aas veel beter dan ik.) En omdat ik er ook niet echt als 60 uitzie (ben niet eens grijs of kalend) krijg ik zelfs niet te horen dat ik er goed geconserveerd uitzie.

Ik moet het maar doen met de opmerking dat ik dikke armen heb als mijn bloeddruk gemeten wordt en er een speciale ruime band moet worden gepakt.
Vreemde beredenering. Bij ons liepen er toch redelijk wat gasten rond die het ook met de AAS van "toen" moesten doen en dat waren beesten.

Groeihormen werden toen nog niet synthetisch aangemaakt. Maar test e ,c,sustanon,deca,parabolan,primo,deca,winstrol,dianabol,oxymetholone waren er toen ook al. Waarom zou het nu zo veel makkelijker zijn om een beest te worden? De pros zijn inderdaad groter dan de pros van toen. Maar ik zie niet veel verschil tss de sportschoolgangers van toen tov nu. Heb het dan over de beesten. Er zijn wel meer idioten bijgekomen in de gym dat wel.

Ik ben wel wat jonger,mss dat het heel vroeger toen de dieren nog spraken anders was :)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Inb4
Van de winter wilde ik net als Punjab liftfoto's maken, geweldig licht daar, ook op mijn werk (ziekenhuis). Bovendien draag ik daar (verplicht) korte mouwen en als ik alleen ben in de lift check ik altijd even mijn biceps en triceps in de spiegel. Maar ik heb nooit mijn privetelefoon bij me en weet ook niet hoe ik zo'n foto op youtube moet zetten.

Nu ben ik weer wat slanker dan van de winter en train ook niet meer de hele tijd biceps en triceps met maximale gewichten, waardoor ze weer wat dunner zijn. Ben er zelf niet tevreden mee nu.

Het is echt ondankbaar dat natural bodybuilden, in de sportschool denken ze dat ik ook gebruik maar niet zoveel talent heb als de enorme beesten die daar rondlopen. (Vroeger waren de ped's lang niet zo goed, toen was haast niemand op aas veel beter dan ik.) En omdat ik er ook niet echt als 60 uitzie (ben niet eens grijs of kalend) krijg ik zelfs niet te horen dat ik er goed geconserveerd uitzie.

Ik moet het maar doen met de opmerking dat ik dikke armen heb als mijn bloeddruk gemeten wordt en er een speciale ruime band moet worden gepakt.

Ik lees je log pas voor de eerste keer. Maar behoorlijke gewichten voor iemand die 60! jaar is. en 90kg vrije massa is ook knap voor die leeftijd.

• Like
Dus zonder trainen (en AAS) heb je een FFMI vam 24,3. Interdesting that is.

Stelletje lamme ecto's en endo.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven